Moah, nu je het zegt.quote:
hmm lekker kaassoufleetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lekker
zal ik wat in de frituur doen?
Tuurlijk niet mén.quote:
Zonder natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Komt voorelkaar
Met of zonder brood?
Het was meer bedoeld op dat cerror zei dat daten via fok zuigen zouquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:09 schreef grassprietje het volgende:
[..]
rustig maar, jij blijft mijn enige echte lieverd.
sex mag toch wel
Ze zijn bijna klaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk!
Ik ben wel een echte BeFfer
Dat was voor de optie: licht aan of uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:08 schreef grassprietje het volgende:
[..]
wel eerst fotoboek checken natuurlijk he![]()
je bent mijn echte lieverdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld op dat cerror zei dat daten via fok zuigen zou
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was voor de optie: licht aan of uit.
Je weet nooit zeker.
Moah, toch maar aan.quote:
Nee, aan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Moah, toch maar aan.
Tenzij je het liever uit hebt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:20 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Nee, aan!
Ik wil jouw goddelijke lichaam niet alleen voelen, maar ook zien natuurlijk
Hehehehe, licht aan dus.quote:
Msnquote:
Ik ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:33 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Neeheee!
Msn is irriant, weet je toch
Heb ik toch al es gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook?
Want dat is dan de reden dat je op msn komt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:46 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Heb ik toch al es gezegd.
Al die irritante knipperende dingetjes en mensen die verwachten dat je binnen 10 seconde wat terug zegt en anders als een gek gaan typen van: "ben je er nog???"
Oftwel veel bier en 1 brood.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:04 schreef Janetje het volgende:
Neuh... het broodnodige en nog wat extra
Oftewel ingredienten voor lasagna en drinken..quote:
Sorry, ik postte even mijn doorsnee boodschappen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oftewel ingredienten voor lasagna en drinken..
En nog wat andere spulletjes..
Om dat te voorkomen staat iedereen tegenwoordig standaard op afwezigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:46 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Heb ik toch al es gezegd.
Al die irritante knipperende dingetjes en mensen die verwachten dat je binnen 10 seconde wat terug zegt en anders als een gek gaan typen van: "ben je er nog???"
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, ik postte even mijn doorsnee boodschappen.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ja.. er staat nog bier in de koelkast
quote:
En dat heeft gewoon een week staan te verpieteren daar in dat koude donkere hokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:26 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja daar moeten we ook eerlijk over wezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |