omdat je gestegen bent in de lijstquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:57 schreef Ole het volgende:
Maar waarom ben ik onderstreept?
vanwege veel posten de laatste weken
Ha! Ik heb je belemmerd in het maken van je zoveelste quatro-postquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:59 schreef Ole het volgende:
Ik hoor het wel![]()
als ik niet geband word voor het dootwensen van die kutusert...![]()
Ach ja, dat zal het zijn..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanwege je vele double-, triple-, en quatroposts.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ha! Ik heb je belemmerd in het maken van je zoveelste quatro-post.
één plekje welteverstaan..quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk verder gekeken dan zijn neus lang is in de posthistory..
Ja, dat welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:13 schreef Ole het volgende:
Maar vooruit.. kan ik rustig slapen..
![]()
![]()
![]()
![]()
Was toch wel leuk en zo..![]()
![]()
![]()
![]()
Graag zou ik deze grap cq. grol nader uitgelegd zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk verder gekeken dan zijn neus lang is in de posthistory..
Ik neem een willekeurig topic van dit jaar uit de mijne. Hete negers.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag zou ik deze grap cq. grol nader uitgelegd zien.
De dag dat ze jouw blauwe kleurtje afpakken geef ik een feest.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:41 schreef TimmyAsd het volgende:
248. (248) TimmyAsd 19211 (+57)
En een BBQ voor iedereen van Fok!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:46 schreef Eightball het volgende:
De dag dat ze jouw blauwe kleurtje afpakken geef ik een feest.
Ik vind je geweldig.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Of vind je me echt zo leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |