quote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Syrena het volgende:
http://www.opinionbar.com/nl/home.asp
Nu werkt ie wel (in tegenstelling tot de vorige keer).
Ik heb al een euro verdiend
Hmmm voor zo ver ik er wijs uit kom willen ze dat je de naam invult waarmee ze jou in hun eerste mail gemaild hebben. Je moet verder letten op grote letters/kleine letters etc. en je kunt 'm beter niet knippen/plakken maar gewoon overtypen. Je hoeft niet je emailadres of password op te geven. Je moet dus iets invullen wat ze jou gestuurd hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ben nu bezig met een enquete van Ciao in te vullen over het merk Whirpool. Eindelijk val ik binnen de doelgroep, maar de enquete lijkt nu aan het eind iets te vragen in het Frans... Hallo! Ik @ frans![]()
< Nous sommes désolés mais ce Nom-Ciao n´a pas été reconnu.
Veuillez vérifier votre invitation : le nom avec lequel nous nous adressons à vous au début de l´invitation est votre Nom-Ciao.
Veuillez faire bien attention aux majuscules et aux minuscules, ainsi qu´à l´orthographe. Veuillez réessayer de taper votre Nom-Ciao dans la case, cette fois-ci manuellement au lieu de le copier-coller. Vous ne pouvez PAS taper votre adresse e-mail ou votre mot de passe Ciao ici!
Veuillez entrer votre Nom-Ciao pour valider votre participation.
Nous vous remercions!
Nom-ciao: > hier moet iets ingevuld worden - mijn nickname pakt hij niet
![]()
![]()
![]()
Welk onderzoek was dat dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
66 punten met een lijst =D
Kijk en luisteronderzoek.quote:
ja precies, er stond ook helemaal bij dat je er 2 euro nogwat voor kreeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Net weer een screening van Intomart gehad. En een vragenlijst die ik MOEST invullen tussen 18 en 23 uur. Helaas had ik in het afgelopen uur niet naar 1 van de RTL's gekeken, dus dat was na 30 seconden einde vragenlijst....
Ja, ik had hetzelfde. Maar ik kan me herinnneren dat ze vaker deze vraag rondsturen en dat het over tv gaat. weet iemand of het dan altijd om RTL gaat? Dan kijk ik wel even naar RTL hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Net weer een screening van Intomart gehad. En een vragenlijst die ik MOEST invullen tussen 18 en 23 uur. Helaas had ik in het afgelopen uur niet naar 1 van de RTL's gekeken, dus dat was na 30 seconden einde vragenlijst....
Het duurde heel lang voro ik van hen idd iets kreeg (aan onderzoeken dan), maar meestal zijn ze wel 2-4 euro waard, dan zit je zo boven de 5!quote:Op zondag 25 september 2005 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joh, lekker geregeld dan van Ciao! Maar wel leuk om te horen dat ze inderdaad uitbetalen, en dat er dus werkelijk mensen aan het minimum uitbetalingsbedrag komen.
Ik wacht ook nog steeds op bijschrijving van mijn punten voor een extra onderzoek over energie. Is ook al weer even een tijdje terug.quote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
NIPO heeft mijn 120 punten nog niet bijgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |