Nee hoor, alleen je emailadres is voldoende. Je krijgt altijd nog een mail van Nipo met een aanmeldingsformulier dat je zelf helemaal moet invullen. Rewimo heeft mij indertijd nl. wel aangemeld met alle gegevens en toen moest ik het alsnog allemaal zelf nog eens invullen en naar Nipo sturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
als je aangemeld wilt worden door n ander heeft diegene veel meer info nodig dan alleen je e-mail adres ( zoek maar even op in dit topic)
Je kunt het online nakijken op https://capi.nipo.nl/secure/login.aspquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind eht lastig dat de verwerkingstijd zolang duurt, zo kan je niet goed controleren of je wel alle punten krijgt van de enquetes die je hebt gedaan.
Online wordt het ook niet zo snel verwerkt. Af en toe krijg ik een mailtje van Nipo dat er punten zijn bijgeschreven, maar dat zijn dan punten van 2 maanden terug ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Je kunt het online nakijken op https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Nipoints -> online overzicht. Ik kan daar ook zien of er een bon onderweg is.
2 weken terug zag ik op de site dat er een bon onderweg zou zijn, vandaag gekregen. Toch best laat.
Het enige wat je kunt doen is afwachten en er vertrouwen in hebben. De bon komt ooit wel![]()
Dat heb ik echt altijd bij intomart en dat heb ik ook wel is gehad terwijl het mailtje pas 5 min binnen wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef miki het volgende:
Had weer een uitnodiging van Intomart btw, reageer nog dezelfde dag maar dan blijkt dat er al genoeg vragenlijsten zijn ingevuld![]()
Ja precies! Echt vaag, dan zit ik toevallig online en dan krijg ik een mailtje van Intomart. Open ik het: "Er zijn al genoeg vragenlijsten ingevuld"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat heb ik echt altijd bij intomart en dat heb ik ook wel is gehad terwijl het mailtje pas 5 min binnen was
Bij mij duurde het even eer ze met enquetes op de proppen kwamen.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef AversusZ het volgende:
hoe langt duurt het gemiddeld bij intomart voor dat je aanmelding er door heen is? Aangemeld maar verder niks meer gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |