hoe zul je dan dood gaan? een snelle dood of juist langzaam? of raak je in een soort van coma?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
20 lijkt me vrij weinig.
ik denk dat een hele grote hoeveelheid de klus wel klaart.
maar, dat is met veel producten zo.
je zal niet snel doodgaan iig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe zul je dan dood gaan? een snelle dood of juist langzaam? of raak je in een soort van coma?
Ben jij die vriend van de topicstarter of gewoon slecht in knopen leggen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Crazyivan het volgende:
tvp
Once **-** hours is up, you've had it, but you still livequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef teckna het volgende:
20 gram paracetamol is dodelijk, niet 20 aspirines, dit overigens pas na een lange tijd wachten, waarna de daadwerkelijke afbraak nog een week of 2 duurt (ongeveer) welk ook vrij pijnlijk is. Ergo, zeldoding met paracetamol is niet aan te raden.
Waarom wil je dat zo graag wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe zul je dan dood gaan? een snelle dood of juist langzaam? of raak je in een soort van coma?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik had vanmiddag een discussie met een vriend
neenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef 0 het volgende:
verkapt-hulp-bij-zelfdoding-topic?
als ie het wilt doen moet ie het niet met paracetamol doen, te onbetrouwbaar zo ie zoal, daarnaast wordt je eerder wakker in een PAAZ in een ziekenhuis dan dat je nooit meer wakker wordt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef 0 het volgende:
verkapt-hulp-bij-zelfdoding-topic?
Je hebt geen koppijn meer maar je maag is aan gortquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zou er dan gebeuren als je bijv 100 gram asperine in 1x inneemt?
met 20 aperines gebeurt er weinig. Bevat alleen acetylsalicylzuur. Bij zeer veel gebruik zou je denk ik wel een metabole acidose kunnen krijgen. Bij 20 gebeurt er niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik had vanmiddag een discussie met een vriend over euthenasie. hij beweerde dat je ook gewoon 20 asperines kon nemen om zelfmoord te plegen, maar ik betwijfel het...
stel dát het zou kunnen, waarom doen mensen nog zoveel moeite om zichzelf van het leven te beroven (verdrinking, ophangen etc.) als het ook zo makkelijk kan?
ik kende iemand die zich vaak heel slecht voelde en daardoor 8 asperines in 1 keer nam en dat dat haar pijn weg halen (een beetje het idee van jezelf snijden)
maar zou het kunnen met 20? als het niet kan met 20 asperines zou het dan wel kunnen met een nog grotere hoeveelheid? ik heb namelijk het idee dat je er alleen ziek van word.
wat denken jullie?
neem dan maar 1kg asperinequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Koalabier het volgende:
Ik ga zoveel mogelijk wiet smoken om dood te gaan... dat voelt lekkerder aan dan asperines
tegen die tijd heb je dat allang weer uitgekotst.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neem dan maar 1kg asperine
ga je vast wel dood aan neem ik aan
wat dat betreft kun je beter een golden shot nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je dat allang weer uitgekotst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |