abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:28:38 #101
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29420126
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef dj-maurits het volgende:

[..]vrouwen zijn ook maar mensen, inclusief de lusten. er lopen tig knappe, vrijgezelle, intelligente vrouwen rond die op zoek zijn naar een lekker hapje, waarom niet aan deze vraag voldoen? begin eens met leven en vergeet die ideale relatie, voor je het weet ben je dood en ben je vergeten te leven.
helemaal mee eens, maar......de kunst is die vrouwen tegen te komen, ik kom ze in ieder geval niet tegen! terwijl ik toch al zo'n vier jaar zo goed als wekelijks uit ga, waarbij ik toch aardig wat meiden tegenkom hoor.
Vind ik
pi_29425043
nou, ik ben pas rond me 23e ontmaagd en ik kan je vertellen...

als ik me puberteit over kon doen, had ik wel meer achter de meiden gezeten dan door me verlegenheid laten tegenhouden...

ik vond het best wel klote om alles rond je 24e nog te moeten uitzoeken, op school heb je er veel meer tijd voor. gelukkig had ik toen een jongere chick (18) die het ook nog moest uitzoeken, dus we hadden een gezamenlijke ontdekkingstocht
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_29425773
ow my god wat een typisch topic weer

het is gewoon zo dat de mensen die in de pubertijd geen meid kunnen krijgen later gaan zeggen dat ze kieskeurig zijn en dat ze blij zijn dat ze niet rondgeneukt hebben wat een flauwekul.

en dan ook nog zeggen dat vrouwen vallen op mannen die niet hebben rondgeneukt

ja daarom zitten jullie al in een relatie, omdat meiden dat leuk vinden

jezus wat een goedpraterij van je eigen lelijke kop of josti-achtige gedrag
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:40:12 #104
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29426424
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 16:52 schreef #ANONIEM het volgende:
ow my god wat een typisch topic weer

het is gewoon zo dat de mensen die in de pubertijd geen meid kunnen krijgen later gaan zeggen dat ze kieskeurig zijn en dat ze blij zijn dat ze niet rondgeneukt hebben wat een flauwekul.

en dan ook nog zeggen dat vrouwen vallen op mannen die niet hebben rondgeneukt

ja daarom zitten jullie al in een relatie, omdat meiden dat leuk vinden

jezus wat een goedpraterij van je eigen lelijke kop of josti-achtige gedrag
over josti's gesproken... hoe is t met je bhfh (of hoe die gast ook mag heten) topic?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_29426477
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 17:40 schreef joeyt het volgende:
over josti's gesproken... hoe is t met je bhfh (of hoe die gast ook mag heten) topic?
ja volgens mij wordt ik de laatste tijd meer uitgelachen dan hij, dus zal wel goed met hem gaan
pi_29430939
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef henryhill het volgende:

[..]

*kuch*bullshit*kuch*

dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".
de meeste mensen zitten idd. zo in mekaar. maar je hebt ook mensen die wel eerlijk to. zichzelf zijn (dat ze niet echt mooi zijn of er niks voor doen)
maar dan nóg niks ondernemen. simpelweg omdat ze té verlegen zijn.
quote:
natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.
maar is het niet dat de man achter de vrouwen aan moet? zo denken de vrouwen er ook over toch?
omdat ze (mischien is dit ook wel een self mind-trick) zelf niet durven en per gemnakshalve
zich maar laten versieren door mannen, toch? of niet? vrouwen bieden zich enkelt aan dacht ik altijd met subtiele hints etc.
dus als je erg verlegen bent en een meisje dat jouw leuk vind nieteens aan durft te kijken houdt het helemaal op voor zo iemand (wel sneu)

waarom durven vrouwen nooit een stap te zetten?

[ Bericht 3% gewijzigd door danni op 04-08-2005 23:55:08 ]
pi_29433488
als ervaringsdeskundige met deze mind-trick zeg ik altijd dat ik gewoon heel hoge eisen stel aan een vrouw: ze moet me aardig vinden!
ik denk ook dat alles uiteindelijk neer komt op sociaal zelfvertrouwen. en volgens mij zijn er twee dingen die je moet doen om wat dat betreft goed in je vel te zitten (waarna bij het juiste gedrag een relatie vanzelf komt:
ten eerste moet je van het hele gedoen niet zo'n overdreven punt maken. al lijkt alles op de wereld ergens wel impliciet op sex en relaties gericht. het is geen moeten. je leeft je eigen leven en niemand heeft daarover te oordelen.
ten tweede moet je zorgen voor zelfvertrouwen want als je zelfvertrouwen hebt straal je dat uit en daar reageren anderen dan weer op. bedenk dat je lijkt op wie je denkt dat je bent en dat anderen denken dat je bent op wie je lijkt. wil je dat anderen positief op je reageren dan is het dus belangrijk te werken aan een positief zelfbeeld. ga dus niet werken aan wat je denkt dat je slechte punten zijn maar bedenk waar je goed in bent en zorg dat je daar heel goed in wordt. want dat geeft je zelfvertrouwen en vervolgens een positievere uitstraling.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:05:20 #108
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_29433698
@ kwarktaart

als je nou je eigen theorie is in de praktijk volgt dan heb je binnenkort een vriendin
pi_29433910
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 23:57 schreef kwarktaart het volgende:

ten tweede moet je zorgen voor zelfvertrouwen want als je zelfvertrouwen hebt straal je dat uit en daar reageren anderen dan weer op. bedenk dat je lijkt op wie je denkt dat je bent en dat anderen denken dat je bent op wie je lijkt. wil je dat anderen positief op je reageren dan is het dus belangrijk te werken aan een positief zelfbeeld. ga dus niet werken aan wat je denkt dat je slechte punten zijn maar bedenk waar je goed in bent en zorg dat je daar heel goed in wordt. want dat geeft je zelfvertrouwen en vervolgens een positievere uitstraling.
huh?

meestal strookt je zelfbeeld niet met wat anderen van jou denken, toch?
je kunt wat anderen van jou vinden wel benaderen door feedback van je omgeving.

meestal zien mensen iets in jou wat zij zelf denken dat jij bent.

maar dat over zelfvertrouwen is wel zo. dat is heel belangrijk.
en je moet van de meeste dingen niet zo'n punt maken. want dat is saai in ogen
van een meisje. weetje wat je moet doen?
meisjes aandacht geven.
hoe stom het ook lijkt of hoe stom andere jongens jou ook gaan vinden
omdat je ze doorzichtig doet. ik kan die "tss.." en "moet je hem zien" alweer horen,
maar hey. het werkt.

kijk maar naar die italianen etc etc. het gaat om aandacht.

dus op je knieen en "amore" schreeuwen en handen kusssen blah blah..
je gaat zien dat het werkt, wat voor een kwal je ook bent. vrouwen hebben daar geen verdediging voor. dan vouwen ze open als een bloem.
pi_29434106
het is maar een theorie en ik geef ook aan waar daarna de schoen wringt. ze moeten je wel aardig vinden. voor de meesten is dat geen probleem. en daar komt nog bij dat je er plezier in moet hebben om je onder de mensen te begeven. uit te gaan bijvoorbeeld. bij de laatste kroeg die ik heb gezien stond ik binnen 5 seconde weer buiten. rook, herrie en dom gelul. sommige mensen klappen dicht in zo'n ambiance. de goede uitstraling is dan ook pleite. ik ben vaak zat om 23u naar bed gegaan, mezelf gelukkig prijzend dat ik niet naar een kroeg oid hoef te gaan. niet raar dat je dan vrijgezel blijft.
pi_29434455
het is iets dat je moet leren en als je het nooit geleerd hebt dan kan iedereen wel dingen lopen zeggen, maar dan lukt het gewoon niet. ik zie een aantal mensen die hun zaakjes wel voor elkaar hebben zich zeer negatief uiten in deze topic. ik vraag me dan af waar dat soort rancune vandaan komt.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29434462
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 23:50 schreef r00sje het volgende:

[..]

whahahaha, degenen die zoiets als dit posten, hebben zelf waarschijnlijk nooit een vriendin gehad, want iemand die zo bot reageert, heeft geen verstand van vrouwen. ik zal jou 1 ding leren jochie, met deze oh zo stoere praat versier je echt geen vrouwen, maar jaag je ze eerder weg. je denkt met je grote mond een stoere vent te zijn, maar hier bewijs je alleen maar mee dat je nog in de pubertijd zit.
en ik ben een vrouw en val wel degelijk op mannen, die niet hebben 'rondgeneukt'. een jongen die zich als een 'slet' gedragen heeft, vind ik niet aantrekkelijk. de gedachte dat hij al met veel meisjes het bed heeft gedeeld, vind ik gewoon 'vies'. ik zeg nou ook weer niet dat ik een maagd wil, maar als een jongen dat nog blijkt te zijn, heb ik daar zeker geen problemen mee. je hoeft je tenminste niet af te vragen of hij een soa o.i.d. heeft .
eigenlijk wil je gewoon een sterke macho man, maar je denkt dat die zich te goed voor je voelen , en daarom maak je jezelf wijs dat je niet op ze valt.
pi_29434529
leen en roosje kappen met dat geflame/getroll naar elkaar.
en dat geldt ook voor de rest
♥ K, N, R en F ♥
pi_29434790
wil je het zo hebben, kan je het ook krijgen,
die waarschuwing staat er niet voor niets

deze gooi ik dus keihard op slot. flamen doen jullie maar ergens anders.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:12:58 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29439274
en weer open.

flames en trolls worden verwijderd, dus bespaar jezelf de moeite.
pi_29442598
ik vond het al zo jammer dat het topic op slot was
hij is weer op gelukkig
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_29443235
als de topic starter nu, voordat hij een relatie heeft, al moeite heeft met vrouwen dan staat hem nog wat te wachten hehehe
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_29444975
het grootste probleem voor hem is het verkrijgen van een relatie. van de relatieproblemen die daarna volgen heeft iedereen wel eens last.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29446494
als je 30 bent en nog nooit in lichaamlijk contact bent geweest met een lady, dan is er gewoon iets mis met je.
kan je lullen wat je wil, proberen goed te praten voor jezelf wat je wil, maar er verandert niets aan het feit dat je een maagdelijk onervaren iemand bent.
ik vind dat niet normaal... denk dat er weinig hoop is op verandering van de situatie voor diegenen.
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
pi_29446558
een lady
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:45:59 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29446575
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:40 schreef salvad0r het volgende:
als je 30 bent en nog nooit in lichaamlijk contact bent geweest met een lady, dan is er gewoon iets mis met je.
kan je lullen wat je wil, proberen goed te praten voor jezelf wat je wil, maar er verandert niets aan het feit dat je een maagdelijk onervaren iemand bent.
ik vind dat niet normaal... denk dat er weinig hoop is op verandering van de situatie voor diegenen.
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
dat zegt niets over de mogelijkheden van de ts. ook is er niets uit af te leiden over de jeugd van de ts. ts is nu een maagdelijk en onervaren persoon op sexueel gebied, maar wie weet gaat ts wel een inhaalslag maken.
pi_29446650
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:44 schreef american_nightmare het volgende:
een lady
een nightmare
pi_29446732
chill kill
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29446737
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef alicey het volgende:

[..]

dat zegt niets over de mogelijkheden van de ts. ook is er niets uit af te leiden over de jeugd van de ts. ts is nu een maagdelijk en onervaren persoon op sexueel gebied, maar wie weet gaat ts wel een inhaalslag maken.
it is, what it is.
niemand kan zn verleden veranderen.
too bad voor mensen die spijt hebben van hun afzondering van de rest van de mensen, survival of the fittest, enz enz.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:58:42 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29446790
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef salvad0r het volgende:

[..]

it is, what it is.
niemand kan zn verleden veranderen.
too bad voor mensen die spijt hebben van hun afzondering van de rest van de mensen, survival of the fittest, enz enz.
survival of the fittest heeft hier in ieder geval niets mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')