helemaal mee eens, maar......de kunst is die vrouwen tegen te komen, ik kom ze in ieder geval niet tegen! terwijl ik toch al zo'n vier jaar zo goed als wekelijks uit ga, waarbij ik toch aardig wat meiden tegenkom hoor.quote:op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef dj-maurits het volgende:
[..]vrouwen zijn ook maar mensen, inclusief de lusten. er lopen tig knappe, vrijgezelle, intelligente vrouwen rond die op zoek zijn naar een lekker hapje, waarom niet aan deze vraag voldoen? begin eens met leven en vergeet die ideale relatie, voor je het weet ben je dood en ben je vergeten te leven.
over josti's gesproken... hoe is t met je bhfh (of hoe die gast ook mag heten) topic?quote:op donderdag 4 augustus 2005 16:52 schreef #ANONIEM het volgende:
ow my godwat een typisch topic weer
![]()
het is gewoon zo dat de mensen die in de pubertijd geen meid kunnen krijgen later gaan zeggen dat ze kieskeurig zijn en dat ze blij zijn dat ze niet rondgeneukt hebbenwat een flauwekul.
en dan ook nog zeggen dat vrouwen vallen op mannen die niet hebben rondgeneukt![]()
ja daarom zitten jullie al in een relatie, omdat meiden dat leuk vinden![]()
jezus wat een goedpraterij van je eigen lelijke kop of josti-achtige gedrag![]()
ja volgens mij wordt ik de laatste tijd meer uitgelachen dan hij, dus zal wel goed met hem gaanquote:op donderdag 4 augustus 2005 17:40 schreef joeyt het volgende:
over josti's gesproken... hoe is t met je bhfh (of hoe die gast ook mag heten) topic?![]()
de meeste mensen zitten idd. zo in mekaar. maar je hebt ook mensen die wel eerlijk to. zichzelf zijn (dat ze niet echt mooi zijn of er niks voor doen)quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef henryhill het volgende:
[..]
*kuch*bullshit*kuch*![]()
dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".
maar is het niet dat de man achter de vrouwen aan moet? zo denken de vrouwen er ook over toch?quote:natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.
huh?quote:op donderdag 4 augustus 2005 23:57 schreef kwarktaart het volgende:
ten tweede moet je zorgen voor zelfvertrouwen want als je zelfvertrouwen hebt straal je dat uit en daar reageren anderen dan weer op. bedenk dat je lijkt op wie je denkt dat je bent en dat anderen denken dat je bent op wie je lijkt. wil je dat anderen positief op je reageren dan is het dus belangrijk te werken aan een positief zelfbeeld. ga dus niet werken aan wat je denkt dat je slechte punten zijn maar bedenk waar je goed in bent en zorg dat je daar heel goed in wordt. want dat geeft je zelfvertrouwen en vervolgens een positievere uitstraling.
eigenlijk wil je gewoon een sterke macho man, maar je denkt dat die zich te goed voor je voelenquote:op donderdag 4 augustus 2005 23:50 schreef r00sje het volgende:
[..]
whahahaha, degenen die zoiets als dit posten, hebben zelf waarschijnlijk nooit een vriendin gehad, want iemand die zo bot reageert, heeft geen verstand van vrouwen. ik zal jou 1 ding leren jochie, met deze oh zo stoere praat versier je echt geen vrouwen, maar jaag je ze eerder weg. je denkt met je grote mond een stoere vent te zijn, maar hier bewijs je alleen maar mee dat je nog in de pubertijd zit.
en ik ben een vrouw en val wel degelijk op mannen, die niet hebben 'rondgeneukt'. een jongen die zich als een 'slet' gedragen heeft, vind ik niet aantrekkelijk. de gedachte dat hij al met veel meisjes het bed heeft gedeeld, vind ik gewoon 'vies'. ik zeg nou ook weer niet dat ik een maagd wil, maar als een jongen dat nog blijkt te zijn, heb ik daar zeker geen problemen mee. je hoeft je tenminste niet af te vragen of hij een soa o.i.d. heeft.
dat zegt niets over de mogelijkheden van de ts. ook is er niets uit af te leiden over de jeugd van de ts. ts is nu een maagdelijk en onervaren persoon op sexueel gebied, maar wie weet gaat ts wel een inhaalslag maken.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 16:40 schreef salvad0r het volgende:
als je 30 bent en nog nooit in lichaamlijk contact bent geweest met een lady, dan is er gewoon iets mis met je.
kan je lullen wat je wil, proberen goed te praten voor jezelf wat je wil, maar er verandert niets aan het feit dat je een maagdelijk onervaren iemand bent.
ik vind dat niet normaal... denk dat er weinig hoop is op verandering van de situatie voor diegenen.
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
it is, what it is.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef alicey het volgende:
[..]
dat zegt niets over de mogelijkheden van de ts. ook is er niets uit af te leiden over de jeugd van de ts. ts is nu een maagdelijk en onervaren persoon op sexueel gebied, maar wie weet gaat ts wel een inhaalslag maken.
survival of the fittest heeft hier in ieder geval niets mee te maken.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef salvad0r het volgende:
[..]
it is, what it is.
niemand kan zn verleden veranderen.
too bad voor mensen die spijt hebben van hun afzondering van de rest van de mensen, survival of the fittest, enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |