sage.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Eightball het volgende:
Es wird zeit fur mich zu gehen,
Was ich noch zu zage hatte, dauert eine zigarette,
Und ein lestens glass in stehen.
![]()
Klopt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar 'het oog' is daarin wel ubercool.
joa zeg hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Alles wat Duits is heeft potentie [afbeelding]
Die doet Casa Luna toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie presenteert vanavond? Frank du Mosch?
Smerige kutkanklerhoeah.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ellen ten Damme
Dat was de 10.000e denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Laatst zong Ellen ten Damme hetBeste aflevering ooit
Ik ben nooit zo helder als ik 's nachts naar radio 1 luisterquote:
Casa Luna is na 00:00 uurquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo helder als ik 's nachts naar radio 1 luister
Ik luister het via Omrop Fryslân trouwens
Ja dahag, met SCH zeker...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:19 schreef Nolius het volgende:
Casa Luna
o.. ik dacht dat ie achter de schermen werkte.. op welke dag is ie meestal te horen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef Eightball het volgende:
SCH heeft trouwens een geweldige stem.
Lullig maar waar.
Geen idee Toffe.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
o.. ik dacht dat ie achter de schermen werkte.. op welke dag is ie meestal te horen dan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Alles wat Duits is heeft potentie [afbeelding]
Heeft hij ooit Casa Luna gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef Eightball het volgende:
SCH heeft trouwens een geweldige stem.
Lullig maar waar.
Ik ken hem eerlijk gezegd alleen maar van items in Casa Luna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:52 schreef Nolius het volgende:
Heeft hij ooit Casa Luna gedaan?
Zullen we dat maar niet doen dan? Wordt ik op het matje geroepenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Offtopic.. Casa Luna ging in het 2de uur over mooie woorden in de Nederlandse taal. Was er 1 beller die ook z'n leijkste woord wilde noemen. Een Engels woord dat ook onze taal is ingeslopen. Was de presentator van de NCRV toch even bang dat ie het ging noemen.Van iemand van de EO kan ik het nog wel begrijpen maar de NCRV, zijn die uberhaupt nog gristelijk?
Wat voor items?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik ken hem eerlijk gezegd alleen maar van items in Casa Luna.
SCH, kom er eens bij en enlighten us.
Spinvis is mafquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet een liedje van de kinderCD van SpinvisGeniaal!
De enige die ik echt nog weet is een item in/over Thialf.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:42 schreef Nolius het volgende:
Wat voor items?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |