Doe een richtprijs zou ik zeggen (is verplicht; zie de faq)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef knater het volgende:
doe een bod zou ik zeggen.
sorrie hoor maar ik tel even uit, de mem card word misschien verkocht voor 20, mario kart ook voor 19, dus zou jij alles voor 50 willen hebben dat betekend dat de gamecube verkocht word voor 11 euro..quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef Justme33 het volgende:
Als paarse paashaas Res Evil 4 + freeloader haalt, neem ik de rest
Gamecube (zilver met 1 controller)
Memory card (251 blocks)
Mario Kart (eur)
wel voor 50 ¤
35 euro inclusief verzenden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
res evil 4 + free loader, wat moet je daar voor hebben?
spel is nooit gebruiktquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:55 schreef deejaylethal het volgende:
Ik geef voor Mariokart 19 euro incl. verzendkosten. Ik heb de game laatst namelijk voor mn vriendin in de gameshop in Arnhem voor 30 gekocht, dus ik ga eigenlijk niet zoveel 2ehands ervoor betalen
helaas, dat doe ik niet, als het nou een SE K750i wasquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:53 schreef benenjerryijs het volgende:
Ruilen tegen een Siemens SL55?
[afbeelding]
Voor dit setje bied ik eens 20 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef knater het volgende:
Is een deal je hebt mail.
Wat blijft er nog over:
- Gamecube + controller
- Resident Evil 4 (USA)
-Freeloader
-Mario Kart
da's veel te weinig en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:26 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Voor dit setje bied ik eens 20 euro
het was ook een bod om mee te beginnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:27 schreef knater het volgende:
[..]
da's veel te weinig en dat weet je zelf ook.
aub serieus bieden!
Ik bied 45 euro voor dit setje.:)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef knater het volgende:
Is een deal je hebt mail.
Wat blijft er nog over:
- Gamecube + controller
- Resident Evil 4 (USA)
-Freeloader
-Mario Kart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |