Lijkt me wel en PSV in een kleedkamer met Ajax eropquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, ik ging er namelijk vanuit dat we eerder dezelfde situatie hadden gehad, maar het is inderdaad niet voorgekomen.
Dan zit Hiddink dus in een dug-out met Ajax erop?
Sinds vandaag welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk aangezien je bij Betfair niet op wedstrijden uit Nederland kunt betten![]()
Maar in dit geval heeft de amstelcup nergers wat mee te maken aangezien PSV de dubbel heeft gewonnen. Landskampioen. Beker. 2 prijzen dus. In 1 seizoen. Ajax - PSV werd 0-4. Record gebroken van het aantal minuten zonder tegengoal in de HCE. Yep. Nul streepje vierrrquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De landskampioen speelt thuis, omdat dat toch hoger staat dan de Amstelcup.
Misschien stond PSV aan de linkerkant in de poules en ajax rechtsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Van Voetbalzone:
"Opvallend detail vanavond is dat Ajax voor het eerst in haar historie moet plaatsnemen in de kleedkamer van de bezoekende club, omdat Ajax door de KNVB op papier als uitspelende ploeg is gezet. Bovendien speelt PSV in het thuisshirt, Ajax in het uittenue."
Waarom is Ajax nu pas voor de eertse keer als uitspelende ploeg op papier gezet eigenlijk, wie bepaalt zoiets?
Wel een unicum natuurlijk...
Ah mooi! PSV in de kleedkamer van Ajaxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Van Voetbalzone:
"Opvallend detail vanavond is dat Ajax voor het eerst in haar historie moet plaatsnemen in de kleedkamer van de bezoekende club,
Volgens mij is Rosenberg geblesseerd, maar ik hoop uiteraard op een medisch wonder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef TimoBasso het volgende:
Psv - Ajax B vanavond vrees ik
doet onze nieuwe zweedse spits mee?
PSV is kampioen, simpel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien stond PSV aan de linkerkant in de poules en ajax rechts
Hoop doet leven, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat tegen de tijd dat mevrouw MM terugkomt uit d'r werk, Ajax al voor staat.
Maar juist daarom hoeft PSV ook absoluut niet beter te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoop doet leven, zullen we maar zeggen.
PSV is ondanks de veranderingen nog steeds een veel volwassener en evenwichtiger ploeg.
beter dan 28 man waar er een paar dan niet aan spelen komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
PSV heeft wel een vrij krappe selectie, net aan 22 man.
ik ging bewust hier op fok kijken omdat ik kaal hoofd opinies wou horen :-/ (ik meen dit)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Edward van Cuilenborg met een kale hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |