Ah, dat heb ik niet gezien toen. Zal wel komen omdat ik David Endt negeerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat was Salazar bij Voetbal Insite
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:57 schreef Garlic_Sauce het volgende:
4-0 ... v Bommel scoort weer een hattrick!
Dat lijkt me vrij sterk aangezien je bij Betfair niet op wedstrijden uit Nederland kunt bettenquote:
het wordt een dramatische vertoning denk ik, en Boukhari zal inderdaad op de lachspieren gaan werken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Het wordt een leuke match, met name de rol van Boukhari zal veel vreugd schenken aan de Ajax-fans.
Hehe welke rol krijgt ie dan? Gaat ie gratis hamburgers uitdelen bij de McDonalds in de arenaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Het wordt een leuke match, met name de rol van Boukhari zal veel vreugd schenken aan de Ajax-fans.
En nu gaat mrbookmaker voor PSV helaas.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Suijk het volgende:
De bookmaker gaat voor Ajax.
De landskampioen speelt thuis, omdat dat toch hoger staat dan de Amstelcup.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Van Voetbalzone:
"Opvallend detail vanavond is dat Ajax voor het eerst in haar historie moet plaatsnemen in de kleedkamer van de bezoekende club, omdat Ajax door de KNVB op papier als uitspelende ploeg is gezet. Bovendien speelt PSV in het thuisshirt, Ajax in het uittenue."
Waarom is Ajax nu pas voor de eertse keer als uitspelende ploeg op papier gezet eigenlijk, wie bepaalt zoiets?
Wel een unicum natuurlijk...
Ok, ik ging er namelijk vanuit dat we eerder dezelfde situatie hadden gehad, maar het is inderdaad niet voorgekomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De landskampioen speelt thuis, omdat dat toch hoger staat dan de Amstelcup.
Lijkt me wel en PSV in een kleedkamer met Ajax eropquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, ik ging er namelijk vanuit dat we eerder dezelfde situatie hadden gehad, maar het is inderdaad niet voorgekomen.
Dan zit Hiddink dus in een dug-out met Ajax erop?
Sinds vandaag welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk aangezien je bij Betfair niet op wedstrijden uit Nederland kunt betten![]()
Maar in dit geval heeft de amstelcup nergers wat mee te maken aangezien PSV de dubbel heeft gewonnen. Landskampioen. Beker. 2 prijzen dus. In 1 seizoen. Ajax - PSV werd 0-4. Record gebroken van het aantal minuten zonder tegengoal in de HCE. Yep. Nul streepje vierrrquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De landskampioen speelt thuis, omdat dat toch hoger staat dan de Amstelcup.
Misschien stond PSV aan de linkerkant in de poules en ajax rechtsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Van Voetbalzone:
"Opvallend detail vanavond is dat Ajax voor het eerst in haar historie moet plaatsnemen in de kleedkamer van de bezoekende club, omdat Ajax door de KNVB op papier als uitspelende ploeg is gezet. Bovendien speelt PSV in het thuisshirt, Ajax in het uittenue."
Waarom is Ajax nu pas voor de eertse keer als uitspelende ploeg op papier gezet eigenlijk, wie bepaalt zoiets?
Wel een unicum natuurlijk...
Ah mooi! PSV in de kleedkamer van Ajaxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
Van Voetbalzone:
"Opvallend detail vanavond is dat Ajax voor het eerst in haar historie moet plaatsnemen in de kleedkamer van de bezoekende club,
Volgens mij is Rosenberg geblesseerd, maar ik hoop uiteraard op een medisch wonder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef TimoBasso het volgende:
Psv - Ajax B vanavond vrees ik
doet onze nieuwe zweedse spits mee?
PSV is kampioen, simpel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien stond PSV aan de linkerkant in de poules en ajax rechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |