Ik ook, 5-1 PSV.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, deze week ben je dus weer voor PSV.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten stop je met kijken naar Ajax? Wanneer het 2-0 of 3-0 staat voor PSV?
Als het 3-0 voor Ajax staat natuurlijk, dan weet je dat we toch al gewonnen hebben. Echter, als het 3-0 staat voor PSV, kan het natuurlijk nog makkelijk 4-3 voor Ajax worden, dus dan blijf je kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten stop je met kijken naar Ajax? Wanneer het 2-0 of 3-0 staat voor PSV?
Ach die oude golfert had er ook niet veel fiducie meer in toen hij op het Amsterdam Tournament was. In de rust nokken omdat Boca met 0-1 voor staat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het 3-0 voor Ajax staat natuurlijk, dan weet je dat we toch al gewonnen hebben. Echter, als het 3-0 staat voor PSV, kan het natuurlijk nog makkelijk 4-3 voor Ajax worden, dus dan blijf je kijken![]()
Oh, tot tegenstelling tot jou ben ik wel weer eens echt in een stadion geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
Ach die oude golfert had er ook niet veel fiducie meer in toen hij op het Amsterdam Tournament was. In de rust nokken omdat Boca met 0-1 voor staat.
Ik ben vaak genoeg in een stadion geweest hoor. En ik bleef elke keer tot en met de blessuretijd zitten. Je HHS-opmerking raakt kant noch wal en heeft volgens mij vrij weinig met VBL te maken. Maar dat geeft maar weer aan hoe serieus jij dit forum neemt en hoe persoonlijk jij wordt door de posts van een voor jou volstrekt onbekende; Ik zal het onthouden en er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, tot tegenstelling tot jou ben ik wel weer eens echt in een stadion geweest.
Ga jij nou maar lekker verder 1e jaars kleuteren op de HHS en eens met een studie proberen te beginnen.
Wie weet...wordt het ooit nog eens met jou en ga je ooit eens leren offtopic-posts niet te plaatsen?
Oh, en..dit fruitschaaltje ga ik dus straks niet bekijken. Heb andere dingen te doen.: (kleinkinderen als jij eens proberen op te voeden.)
Oei, lange tenen golfer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, tot tegenstelling tot jou ben ik wel weer eens echt in een stadion geweest.
Ga jij nou maar lekker verder 1e jaars kleuteren op de HHS en eens met een studie proberen te beginnen.
Wie weet...wordt het ooit nog eens met jou en ga je ooit eens leren offtopic-posts niet te plaatsen?
Oh, en..dit fruitschaaltje ga ik dus straks niet bekijken. Heb andere dingen te doen.: (kleinkinderen als jij eens proberen op te voeden.)
Dat zou een leuke stunt zijn hehe...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben benieuwd of Hiddink een stropdas met een mooie '1' heeft.
Zouden ze gewoon eens moeten doen voor de gein, zou wel, hoewel erg voor de hand liggend, humor zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben benieuwd of Hiddink een stropdas met een mooie '1' heeft.
Hiddink heeft die das toch al een keer omgehad. Weet alleen niet meer wanneer, maar misschien was het wel bij het kampioenschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zouden ze gewoon eens moeten doen voor de gein, zou wel, hoewel erg voor de hand liggend, humor zijn.
Overigens wordt het een saaie pot vanavond met een reguliere 3-0 overwinning voor PSV en nog meer blessures bij Ajax
Bij voetbal insite heeft Pedro Salazar een das met een 1 erop omgehad volgens mij...David Endt had toen een lullig roze stropdasje om meen ik...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hiddink heeft die das toch al een keer omgehad. Weet alleen niet meer wanneer, maar misschien was het wel bij het kampioenschap.
Prachtige actie was dat!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat was Salazar bij Voetbal Insite
Klopt ja, kan het me nu weer herinneren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat was Salazar bij Voetbal Insite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |