Mariokart komt 11 november. Mariokart = wifi. Wifi = 11 novemberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Was toch allang bekend
Valt me beetje tegen wat we nu weten qua nieuws. Had wel een datum willen horen voor Nintendo WiFi ofzo...
Ahja truequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart komt 11 november. Mariokart = wifi. Wifi = 11 november
quote:More Soon?
In your last mailbox you mentioned that there would be more information about the revolution shortly after Leipzig. How educated of a guess is this?
Matt responds: I wouldn't call it a guess.
Tony Hawk's American Wasteland komt 18 oktober = wifi. wifi = 18 oktoberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart komt 11 november. Mariokart = wifi. Wifi = 11 november
Uiterste datum is 11 novemberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tony Hawk's American Wasteland komt 18 oktober = wifi. wifi = 18 oktober
quote:"Working on these consoles for this game and for the time we have to develop it, it's quite cosmetic...Which is important in this game, because shadows are important, and sound...but I think on 360 and PS3 games are not going to be completely different because interfaces are the same. If interfaces could be different then really new gameplay could appear"
Volgens mij geeft hij stiekem al de voorkeur aan de Revolution, omdat die wat anders bied dan de restquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:22 schreef Tware het volgende:
Jammer, dus geen HUD of stereoscopische beelden .... Vast gewoon een controller met soort van gyroscoop erin ofzo...
Hij zegt toch dat de 360 en ps3 versies op elkaar lijken qua interface, maar volgens mij bedoelt hij dat de Revo dat juist niet isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:22 schreef Tware het volgende:
Jammer, dus geen HUD of stereoscopische beelden .... Vast gewoon een controller met soort van gyroscoop erin ofzo...
Dan zal onze grote vriend vast iets leuks er mee gaan doen met Rayman 4quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef Xrenity het volgende:
De quote komt overigens van Michael Ancel (RAYMAN)
flop·pen (onov.ww.)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
Revolution gaat floppen kan niet anders, tis een nintendo produkt!
het word gewoon een standaard controller, iedereen hyped het om te geloven dat nintendo heilig is enzo, die controller word gewoon een standaard plastic ding die veel wegheeft van de cube controller, zuigt!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:57 schreef BMH het volgende:
[..]
flop·pen (onov.ww.)
1 mislukken
2 [atlet.] de fosburyflop springen
OMG demon! Wat weet jij van de controller wat wij niet weten?!
Als Nintendo heilig is dan zijn de controllers gezegend! Eat that Sony & M$! Our console is blessed!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het word gewoon een standaard controller, iedereen hyped het om te geloven dat nintendo heilig is enzo, die controller word gewoon een standaard plastic ding die veel wegheeft van de cube controller, zuigt!
tis niet revo genoeg, Waar is de nintendo magie!?
als je goed leest geloven ze dus dat het heilig is, maar is het zeker niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Nintendo heilig is dan zijn de controllers gezegend! Eat that Sony & M$! Our console is blessed!
Wie wil er anno 2005 van de christelijke jaartelling nu gefakte widescreen hebben bij een game als Resident Evil 4? Wie wil dat nu?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je goed leest geloven ze dus dat het heilig is, maar is het zeker niet.
nintendo zuigt, tzijn prutsers revolution gaat tering hard zuigen.
wie wil er anno 2005 nog een overvloed vrolijke kleurtjes op zijn tv, of gefakte widescreen bij resident evil 4.
tsja ik wil hier helemaal niet posten, maar blijkbaar intreseerde het de mods geen reet dat er 250 flames over en weer worden gegooit, maargoed hier word er dus ingegrepen en in het xbox 360 topic ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, GDemonJe denkt, er wordt zoveel commentaar gegeven op de Xbox dat jouw kleine Xbox fanboy zieltje ook ff moet gaan zuigen bij de concurrentie?
Idd. Wie wacht er nu op een Resident evil game met breedbeeld balken op de PS3?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik wil hier helemaal niet posten, maar blijkbaar intreseerde het de mods geen reet dat er 250 flames over en weer worden gegooit, maargoed hier word er dus ingegrepen en in het xbox 360 topic ook.
het flamen heeft hier dus nut gehad!
Tis dat ik het playstation 3 topic niet kon vinden anders had ik et daar gedaan.
Het flamen heeft niet zoveel geholpen hoor. 1 subtiele tain was genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik wil hier helemaal niet posten, maar blijkbaar intreseerde het de mods geen reet dat er 250 flames over en weer worden gegooit, maargoed hier word er dus ingegrepen en in het xbox 360 topic ook.
het flamen heeft hier dus nut gehad!
Tis dat ik het playstation 3 topic niet kon vinden anders had ik et daar gedaan.
http://www.gta4.net/quote:When asked about an online GTA game, Houser mentioned Everquest as a possible source of inspiration. Additionally, "just giving people deathmatch, or even a cooperative deathmatch - that's not GTA." Houser spoke on Rockstar's choice of systems, saying he is "supporting all the next generation systems," and that "what we built the company on when we moved from PSone to PlayStation 2 was a desire to make games that you couldn't play on the existing platforms. That's very important."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |