Zo ben jij voor de verkeerde club..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef Djekko het volgende:
Ja, ieder mens heeft zo zijn negatieve en positieve pluspunten
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo ben jij voor de verkeerde club..
hier nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:00 schreef Thetallguy het volgende:
regent het?
Verbeter je zin dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Poncho het volgende:
Wel sneu dat je een topic maakt die betrekking heeft op jezelf.
inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Jajong het volgende:
met gevleugelde uitspraken zoals " Jesisss hé, als ik iets zoek vind ik t ALTIJD op de LAATSTE PLEK WAAR IK KIJK"
dUUuUuH welke randmongool gaat dan ook verder zoeken als je t al gevonden heb.
Of nog zon mooie, je zegt tegen iemand dat je iets kwijt bent.. krijg je als reactie: "Waar heb je t voor t laatst gelaten dan?"![]()
![]()
STERF
En jij vindt jezelf zeker heel intelligent omdat je een scheikundige formule als ondertitel hebt hé?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Poncho het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Poncho het volgende:
Ga alsjeblieft dood, achterlijke triangeljosti.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf zeker heel intelligent omdat je een scheikundige formule als ondertitel hebt hé?
Ik denk dat je 'hè' bedoelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf zeker heel intelligent omdat je een scheikundige formule als ondertitel hebt hé?
Het topic gaat toch over domme mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat.
Maar volgens mij maakte je die fout expres.
Tsk tsk tsk, 48u voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft dood, achterlijke triangeljosti.
Ze hadden je moeten aborteren toen ze de kans hadden.
Ruik ik hier een banaanvraag?quote:
Banaanvraag, 48 uur.quote:
Nog zon corkie die op mijn topic komt reageren omdat ik een andere club aanmoedigquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zon corkie die op mijn topic komt reageren omdat ik een andere club aanmoedig![]()
ik vraag helemaal geen ban aan. Dan had ik wel gezegd: "HEY BAN HEM WANT HIJ DOET STOM". wat ik deed is gewoon constateren dat je iets deed wat tegen de policy is, en dat de gangbare straf een ban van 48 uur is.quote:
Zou hij dat wel kunnen spellen?quote:
Zucht, wat kom je ook moelijk doen echt? Voel je je aangesproken ofzo?quote:
Daarvoor is een NSB-knopjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
ik vraag helemaal geen ban aan. Dan had ik wel gezegd: "HEY BAN HEM WANT HIJ DOET STOM". wat ik deed is gewoon constateren dat je iets deed wat tegen de policy is, en dat de gangbare straf een ban van 48 uur is.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat.
Maar volgens mij maakte je die fout expres.
Je geeft anders al aan dat je me met een ban van 48 uur ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
ik vraag helemaal geen ban aan. Dan had ik wel gezegd: "HEY BAN HEM WANT HIJ DOET STOM". wat ik deed is gewoon constateren dat je iets deed wat tegen de policy is, en dat de gangbare straf een ban van 48 uur is.
Wat kom ik ook moeilijk doen echtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, wat kom je ook moelijk doen echt? Voel je je aangesproken ofzo?
Kan best, het is ook de topic, maargoed dat is net zo belachelijk.quote:
Ja echt ja, dat je ook serieus gaat reageren op die overduidelijke uitlokkertjes. Als je mij zon triangeljosti vindt, waarom blijf je dan reageren.. zou je jezelf dan niet verlagen tot mijn 'lage' niveau??quote:
Ik kan mijn topic daarover niet meer terugvinden, daar zat antwoord van een taalinstituut inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan best, het is ook de topic, maargoed dat is net zo belachelijk.
Als jij dat zo ziet moet jij dat weten, zal me verder ook geen kanker INTURUSERUEHquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je geeft anders al aan dat je me met een ban van 48 uur ziet.
Wat ik derhalve zie als een aanvraag.
Ach als ze "Dancing Queen" als correct Nederlands in de nieuwe van Dale zetten kan dit er ook wel bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik kan mijn topic daarover niet meer terugvinden, daar zat antwoord van een taalinstituut in
Uitlokkertjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja echt ja, dat je ook serieus gaat reageren op die overduidelijke uitlokkertjes. Als je mij zon triangeljosti vindt, waarom blijf je dan reageren.. zou je jezelf dan niet verlagen tot mijn 'lage' niveau??
Staat een beetje dom als je zelf niet eens zinnen kan formuleren vind je niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Djekko het volgende:
Jajong, naast het feit dat je voor AFCA bent, ben je nou echt zo achterlijk?
Ik vind t wonderbaarlijk dat jij denkt dat t mij ook maar een greintje boeit wat mensen van mij vinden op deze multiplayer notepad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Uitlokkertjes
Ja vastZo zou ik ze ook noemen.
En ik blijf reageren omdat ik het zo wonderbaarlijk vind dat jij het voor elkaar krijgt op je triangeltje te slaan zonder daarbij jezelf of omstanders te verwonden.
De topic of het topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach als ze "Dancing Queen" als correct Nederlands in de nieuwe van Dale zetten kan dit er ook wel bij.
Waar heb ik dat gepost?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind t wonderbaarlijk dat jij denkt dat t mij ook maar een greintje boeit wat mensen van mij vinden op deze multiplayer notepad.
Neuh. Ik ken wel dommere dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Staat een beetje dom als je zelf niet eens zinnen kan formuleren vind je niet?
Dat zal je nog verbazen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:20 schreef Jajong het volgende:
Laat maar hangen ook, jij bent waarschijnlijk toch een social reject met coltrui en corduroy broek.
Je gaat jezelf ophangen??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:20 schreef Jajong het volgende:
Laat maar hangen ook, jij bent waarschijnlijk toch een social reject met coltrui en corduroy broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |