Nee, ben net aan mijn derde jaar begonnen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Chiel ook een eerstejaars?
bij ons ook, zat zo'n gastje met zn laptop te klooien terwijl wij een beetje over het nieuws aan het praten waren. roept dat ventje ineens "saddam heeft bekend", dus vraagt die vrouw hoe hij daar ineens van komt zegt ie " van fok"quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zag net bij m'n hoorcollege 2 stukjes van de fp voorbij komen
Dan heb ik eerst bij jou gezeten. Ik moest naar 18 toe, omdat ik bij het verkeerde groepje zat.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:37 schreef Zoot het volgende:
17 hiero.
Mja. We hebben dan ook redelijk wat bij elkaar gestaan de eerste dagenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dan heb ik eerst bij jou gezeten. Ik moest naar 18 toe, omdat ik bij het verkeerde groepje zat.
is dit de chiel die ik denk dat het is?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:30 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Nee, ben net aan mijn derde jaar begonnen.![]()
Wie was dat? Ik heb het helemaal niet meegekregen!!!quote:bij ons ook, zat zo'n gastje met zn laptop te klooien terwijl wij een beetje over het nieuws aan het praten waren. roept dat ventje ineens "saddam heeft bekend", dus vraagt die vrouw hoe hij daar ineens van komt zegt ie " van fok"
toen moest ik toch wel even hardop lachen
nee dat rooie ventje geloof ik * naam ook vergeten is*quote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef Sil.As.If het volgende:
[..]
Wie was dat? Ik heb het helemaal niet meegekregen!!!![]()
Was het die gast met die krulletjes??? *naam vergeten*![]()
Vreemd mijn huisgenoot die eerste jaars nu is werkt zich te pletter. Dan heb ik weer, een streber in mijn huis.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:51 schreef Zoot het volgende:
*Ook Tilburger eerstejaars is*
Moet zeggen dat het vrij rustig is de eerste twee weken. Vrij weinig lessen nog gehad en ook niet zo heel veel in het vooruitzicht. Bevalt vrij goed tot nu toe.
Ik hoorde iemand zeggen dat ze tot midden in de nacht bezig was geweest deze week...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vreemd mijn huisgenoot die eerste jaars nu is werkt zich te pletter. Dan heb ik weer, een streber in mijn huis.
Quaedvlieg!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef PLAE@ het volgende:
Was een hoorcollege recht met stukjes die daar wat mee te maken hadden. En die los stonden van journalistiek verantwoord ofzo![]()
Maar toch![]()
Ja, hier!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef MaJo het volgende:
Ook nog Utrechters hier? Ben nu vierdejaars. Nog één jaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |