Ik ben een half Fries maar ik vind Fokje / Fockeline maar stomme namenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken ook twee vrouwen die Fokje heten. Ik vind er eik weinig mis mee. Maar da's misschien omdat ik zelf Fries ben.
Het is echt wachten op BreeZah tienermoeders die hun kindje Von Dutch gaan noemenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef kollie het volgende:
Het zoontje van Martijn Meerdink (voetballer van AZ) heet Mexx, genoemd naar het kledingmerk.... Vind ik behoorlijk achterlijk![]()
Of erger, Breezer..quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is echt wachten op BreeZah tienermoeders die hun kindje Von Dutch gaan noemen
Of Wonder Womanquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef MaLo het volgende:
Het is echt wachten op BreeZah tienermoeders die hun kindje Von Dutch gaan noemen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:47 schreef JeroenMeloen het volgende:
Een stel kreeg onverwachts een tweeling. Ze hadden als jongensnaam Casper bedacht en vonden dit zo mooi dat ze besloten de tweeling (een jongetje en een meisje) de naam te laten delen...
De een heet Cas en de ander (meisje) Per. De achternaam is Aling. Arme Per...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:47 schreef wappiej het volgende:
Ik vind eigenlijk alle namen die niet van Germaanse kom af zijn ongepast, voor een blank Nederlands kind
geen club, ik heb gewoon die opvatting, ben geen racist ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En bij wat voor club zit jij?
Waar kom jij vandaan? Dagmar is een hele normale naam, hoor. Ken wel drie Dagmars. Het is bovendien ook een Germaanse naam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:10 schreef McCarthy het volgende:
dagmar
Dagmar... tja, ik weet 't niet. Ik heb ook niet zoveel met die naam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef Beuh het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan? Dagmar is een hele normale naam, hoor. Ken wel drie Dagmars. Het is bovendien ook een Germaanse naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |