Ik weet het echt niet meer, is al geleden van toen ik zelf tien jaar was of zo, kennissen van mijn ouders toen.quote:
Ivanhoequote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:12 schreef Klemvast het volgende:
Ow ja, ik kende vroeger ook nog een familie en die hadden hun drie zoontjes middeleeuwse riddernamen gegeven: Reinout, Parcifal en de derde weet ik niet meer zeker.![]()
Maar had 'ie dat zoontje al voordat 'ie SEM-er was, of heeft 'ie zijn zoontje zo genoemd omdát 'ie SEM-er is?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:06 schreef Toeps het volgende:
Ik werk bij KPN Mobile, alwaar ze verkopers SEM'ers noemen. De afkorting staat voor Sales Nogwattes. Nou heeft een zo'n semmer een zoontje: Sem!
Zoontje kwam ná het SEM'er zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar had 'ie dat zoontje al voordat 'ie SEM-er was, of heeft 'ie zijn zoontje zo genoemd omdát 'ie SEM-er is?
Dan zou -indien ik binnen nu en een maand een koter zou krijgen- mijn kind iets van Facilitair of Faza moeten hetenquote:
Fazi klnkt nog wel mooi anders, alleen de reden om hem zo te noemen zou nogal belachelijk zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:46 schreef kwib het volgende:
[..]
Dan zou -indien ik binnen nu en een maand een koter zou krijgen- mijn kind iets van Facilitair of FaZi moeten heten
Ik werk op de afdeling Facilitaire Zaken![]()
Fazi (of Faza want het was een spelfoutquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:48 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Fazi klnkt nog wel mooi anders, alleen de reden om hem zo te noemen zou nogal belachelijk zijn.![]()
"Fazi" klinkt dan weer als een fascist die te veel LSD heeft genomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:57 schreef kwib het volgende:
[..]
Fazi (of Faza want het was een spelfout) klinkt als een metrobomber
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:21 schreef Kinz het volgende:
En ik heb een tyfushekel aan dubbele namen.. Laurens-Jan (die noemt iedereen nu trouwens LJ) Kees-jan, Gert-jan, Henk-jan Dat soort dingen.
Altijd nog beter dan je kind " Inter" noemen als papa Toys van achteren heetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:56 schreef face-man het volgende:
Een familie bij mij in de straat, Smits genaamd, hebben hun zoon Bart genoemd
Bart Smits
Wat is er toch mis met dubbele namen? Xantippe is erg, dubbele namen vind ik eerlijk gezegd vrij normaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:21 schreef Kinz het volgende:
En ik heb een tyfushekel aan dubbele namen.. Laurens-Jan (die noemt iedereen nu trouwens LJ) Kees-jan, Gert-jan, Henk-jan Dat soort dingen.
Ik heet zelf Pim, en ik werd laatst toegevoegd op msn door een Mips (geen bijnaam, zo heette ze écht)
Die aversie tegen dubbele namen snap ik ook niet helemaal. Er zijn idd erge combinaties maar de meesten zijn best leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:30 schreef Beuh het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met dubbele namen? Xantippe is erg, dubbele namen vind ik eerlijk gezegd vrij normaal.
En mijn broer heet Henk-Jan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |