Ik heb die naam ook al eens als Briejan horen uitspreken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef ElCondor het volgende:
Sommige van die buitenlandse namen worden vooral in streken waar dialect wordt gesproken errug dom uitgesproken. Begrijp me goed, ik heb niets tegen dialect, maar om een Brian, Brááááájun...
Per en Liiiiiiiiinquistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:47 schreef JeroenMeloen het volgende:
Een stel kreeg onverwachts een tweeling. Ze hadden als jongensnaam Casper bedacht en vonden dit zo mooi dat ze besloten de tweeling (een jongetje en een meisje) de naam te laten delen...
De een heet Cas en de ander (meisje) Per. De achternaam is Aling. Arme Per...
Ja tuurlijk, vanwege dat dat kind op school vanwege die naam continu in elkaar wordt gerost.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:37 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
En volgens mij krijgt iemand met een rare voornaam op den duur ook een raar hoofd.
Jep, maar hij blijft sterk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef L-IS het volgende:
Is Teake Teakema (hockeyer) al genoemd?
In mijn familie leeft een Bertinaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Bartina................
Bartina
Je gelooft niet dat mensen zoiets kunnen bedenken.
Ik geloof ook niet dat mensen zoiets durven te bedenken. Verschrikkelijk daar loop je dan je hele
leven mee rond.![]()
Draagt ze een kuisheidsgordel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef MadGuy het volgende:
Het dochtertje van mijn oude wiskunde leraar heet Axa, genoemd naar het Bijbelpersonage, maar iedereen denkt dat ze naar de fietsslotenfabrikant is vernoemd...
Jongen of meisje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef horned_reaper het volgende:
ik ken iemand die jopie heet
![]()
![]()
WTF is er fout aan die ouders
![]()
Ik ken iemand die heeft haar zoontje Mexx genoemd, dus ook echt zo geschreven na het merk Mexx.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef Missy-B. het volgende:
Een kennis van mij heeft haar zoontje Armani genoemd.![]()
o, was dus niet zo origineel van diegene die ik ken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef kollie het volgende:
Het zoontje van Martijn Meerdink (voetballer van AZ) heet Mexx, genoemd naar het kledingmerk.... Vind ik behoorlijk achterlijk![]()
Ik ken iemand die heet Zwanie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:51 schreef The_Brain het volgende:
Ik ken een Rimke (een jongen) en een Zwaantje..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |