Eensch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Zidane is al lang op z'n retour, echt dom als hij een come back wil maken
[vitmode]quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef HAL9000S het volgende:
Goede zaak van Zidane, zo kunnen we hem nog een keer zien schitteren op een groot toernooi
Eensch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:17 schreef jojomen4 het volgende:
Goed nieuws! Zo n speler zie je het liefst zo vaak mogelijk aan de bal!
Tegen de Engelsen was hij briljant.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
En Thuram zal spoedig volgen, zegt men.
Overigens vond ik Zidane op het EK 2004 juist één van de weinige Fransen die goed waren. Was toch weer zeer bepalend, vooral tegen de Engelsen.
Dat was ook zijn enige goede wedstrijd, tegen Kroatie, Zwitserland en Griekenland bakte ie er helemaal niks van hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Overigens vond ik Zidane op het EK 2004 juist één van de weinige Fransen die goed waren. Was toch weer zeer bepalend, vooral tegen de Engelsen.
En Thuram volgt, is bevestigd, tenminste als we Capello moeten geloven.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Tegen Kroatië en Zwitserland gaf hij assists en scoorde. Griekenland, mee eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was ook zijn enige goede wedstrijd, tegen Kroatie, Zwitserland en Griekenland bakte ie er helemaal niks van hoor.
quote:Mysterieuze stem leidt Zidane terug bij Bleus
8/8/2005 23:53
Een mysterie, zo noemt hij het zelf. Zinedine Zidane besloot vorige week zich weer beschikbaar te stellen voor de Franse nationale ploeg. 'Ik wil niet in details treden', schreef de 33-jarige Zizou op zijn website, 'maar ik ben op mijn besluit teruggekomen.'
In de nieuwe France Football geeft hij dinsdag wél tekst en uitleg en ook daarin is de voormalig wereldvoetballer onnavolgbaar.
'Op een nacht werd ik om drie uur plotseling wakker en sprak ik met iemand. Het is een mysterie. Probeer maar niet om er achter te komen, je zult toch niet ontdekken wie het was. Het is iemand die je waarschijnlijk nooit zal tegenkomen. Ik kan deze ontmoeting zelf niet verklaren. Deze persoon bestaat echt, maar komt van heel ver.'
'En toen, tijdens de uren die volgden, nam ik de beslissing terug te keren. Ik had iets van een openbaring. Ik wilde terug naar mijn oorsprong, naar mijn debuut in het betaalde voetbal, toen ik nog niemand was, toen niemand me kende en ik in alle stilte mijn vak kon leren en opgroeien.'
'Het voelde aan alsof ik dat alles weer terugvond, waarna een niet te stuiten kracht me overreedde. Ik móest die stem, die mij het advies gaf, gehoorzaam zijn', aldus Zidane, die Frankrijk in 1998 aan de wereldtitel en in 2000 aan het Europese kampioenschap hielp.
Met hem maakten ook Lilian Thuram en Claude Makélélé bekend dat zij zich wederom beschikbaar stellen voor Les Bleus. Zij hebben nog niets verteld over hun beweegredenen. Op 17 augustus zal het trio dertigers opdraven voor de oefeninterland tegen Ivoorkust in Montpellier.
Inderdaad schandaligquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat een vergelijking, Bergkamp en Zidane!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig
Bergkamp is god, Zidane mag de schoenen halen maar nog niet strikken
Die media ook altijd met hun verdraaiingen...quote:Zidane: Ik hoor geen stemmen
(Novum) - Mysterieuze stemmen zijn niet de reden voor de terugkeer van voetbalster Zinedine Zidane in het Franse nationale elftal. In een interview met het tijdschrift France Football is zijn verklaring voor zijn terugkeer in het nationale elftal verkeerd weergegeven, zegt de middenvelder van Real Madrid nu.
Het tijdschrift citeerde Zidane als volgt: ,,Op een nacht om drie uur 's ochtends werd ik plotseling wakker en sprak ik met iemand. Wat me is overkomen is nogal mystiek, ik kan het zelf niet helemaal doorgronden."
Op zijn website legt Zidane echter uit dat de persoon waarmee hij sprak zijn broer was. Bovennatuurlijke zaken hebben niets te maken met zijn terugkeer, aldus Zidane. Hij wilde in eerste instantie niet zeggen wie die persoon was, maar omdat zijn verklaring verkeerd is geïnterpreteerd doet hij dat nu toch.
Zidane maakt zijn rentree op woensdag 17 augustus in het vriendschappelijke duel met Ivoorkust.
ja die uefa cup zal Zidane echt van schrikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig
Bergkamp is god, Zidane mag de schoenen halen maar nog niet strikken
Geweldige voetballer idd, een genot om naar te kijken. Frankrijk zonder Zidane is Frankrijk nietquote:
Alhoewel het nog allerminst zeker is dat Frankrijk naar het WK gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:58 schreef angel007 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer idd, een genot om naar te kijken. Frankrijk zonder Zidane is Frankrijk niet![]()
Voor mij is er weer een [extra] reden om naar het wk te kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |