Razor21 zag niet dat ik nog onder deridder ingelogd wasquote:
Nee klote belastingdienstquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef ShaoliN het volgende:![]()
![]()
Ik zou
![]()
![]()
als ik jou was
![]()
![]()
gewoon even
![]()
![]()
een bezwaarschrift indienen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je geluk hebt![]()
![]()
wordt deze aanslag
![]()
![]()
dan teniet gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maargoed,![]()
![]()
dan kan je hem alsnog
![]()
![]()
volgend jaar verwachten.
![]()
![]()
![]()
Ja maar wat denken die paupers wel niet???? Die denken echt alsof het leven niets kost en dat Razor21 dit wel even ophoestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
TIs kut, maar als je moet bijbetalen over een afgelopen jaar, en ze zien aankomen dat je dat dit jaar ook weer moet, moet je vooruitbetalen.
In de oorlog was jij zo fout geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef Poncho het volgende:
Ik zal Yvonne zeggen dat ze de klooncheck niet meer hoeft te doen.
Welke oorlogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
In de oorlog was jij zo fout geweest![]()
Een domme opmerking.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een goede SSer geweest zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een goede SSer geweest zijn.
Kusje?
quote:
En dan krijg je iemand van de Belastingtelefoon aan de lijn die je ook niet kan helpen en zegt dat je een bezwaarschrift moet indienenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef deridder het volgende:
Razor21 gaat jullie eerst morgen bellen en jullie even door die telefoon heen
Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef ChrisJX het volgende:
En het mooie is, Razortje/riddertje moet dit gewoon gaan betalenDe Belastingdienst heeft nl het volste recht om mensen nu al een voorlopige aanslag over 2005 op te leggen.
Yep maar het kromme is dit jaar heb ik geen auto meer vorig jaar ingeleverd ivm andere functie en als ik nu naar een klant moet neem ik een pool-auto mee (auto die iedereen mag gebruiken) en volgend jaar heb ik nog zo'n functie dat ik geen auto meer heb van de zaak. Dus ze kunnen er wel vanuit gaan, maar ze hebben nu geen gelijk.quote:
Poepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Dementor het volgende:
Zo kinderen nu hebben we weer wat geleerd niet?
Probeer niet voor dat kleine beetje teruggave jezelf meteen bekend te maken aan de belastingen.
Ze naaien je het jaar daarop vreselijk.
Wat gaan wij hier aan doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:59 schreef Razor21 het volgende:
Yep maar het kromme is dit jaar heb ik geen auto meer vorig jaar ingeleverd ivm andere functie en als ik nu naar een klant moet neem ik een pool-auto mee (auto die iedereen mag gebruiken) en volgend jaar heb ik nog zo'n functie dat ik geen auto meer heb van de zaak. Dus ze kunnen er wel vanuit gaan, maar ze hebben nu geen gelijk.
Bezwaarschrift, al klinkt dat simpeler dan het kan zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep maar het kromme is dit jaar heb ik geen auto meer vorig jaar ingeleverd ivm andere functie en als ik nu naar een klant moet neem ik een pool-auto mee (auto die iedereen mag gebruiken) en volgend jaar heb ik nog zo'n functie dat ik geen auto meer heb van de zaak. Dus ze kunnen er wel vanuit gaan, maar ze hebben nu geen gelijk.
Ah, daar zit de fout! Bezwaar maken doe je schriftelijk, niet bij de Belastingtelefoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef popolon het volgende:
Bezwaarschrift, al klinkt dat simpeler dan het kan zijn.
Had ook een lease bak maar i.v.m. emigratie heb ik dus ook en bezwaarschrift ingedient.
Ik heb 't ongeveer 5 keer moeten doen, 10 verschillende mensen aan de telefoon gehad
Dat sowieso. Maar als nu al duidelijk is dat je situatie is veranderd, kun je nu al bezwaar maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef kriele het volgende:
Als je financiele situatie in 2005 verandert is krijg je het geld later wel weer terug.
Eerst een bezwaarschrift meerdere keren verzonden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ah, daar zit de fout! Bezwaar maken doe je schriftelijk, niet bij de Belastingtelefoon
Dan ga ik dat zeker ff doen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als nu al duidelijk is dat je situatie is veranderd, kun je nu al bezwaar maken.
2 kloons?quote:
Hé vuile naaier, had je me dan gisteren even mooi te pakken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Razor21 zag niet dat ik nog onder deridder ingelogd was![]()
quote:Razor21 - zondag 24 juli 2005 @ 20:39
Zeg maar niks
Nou mijn uur zit er toch op en ik kan niet meer. Dat rare getyp vond het weer even leuk geweest heb hier wel dubbelgelegen op mijn kamer
Maar je zou zo maar echt door het leven moeten
Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben
Bel me ff ofzo heb hiero geen ontvangst in Salou @#$@#%
Nou dan komt je link in je ondertitel wel van pas he ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef root1980 het volgende:
Wees blij ik en mijn vriendin moeten 8700 euro betalen !
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Nou dan komt je link in je ondertitel wel van pas he ?![]()
Das mooi kut dan ik snap ook niet hoe ze op dit idee in 1 keer komen zonder vooraankondiging. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit gewoon niet kunnen ophoesten. en dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef chris80 het volgende:
ik heb het ook gehad... voor 2004 netjes betaald... week later ook zo'n mooie envelop, of ik nog ff 2000 euri wil ophoesten... best leuk, 1 1/2 week voordag je op vakantie gaat... NOT
Maar ja, aangezien mijn situatie niet veranderd is sinds vorig jaar, en ik dus nog steeds een lease hok heb, wordt het dus gewoon betalen voor mij.....
Tering, jij heet ook niet voor niets postmortum. Kan je NOG later reageren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef postmortum het volgende:
hey het was gezellig aanb de telefoon, we draaien je bandje nu de hele tijd keihard af
Altijd leuk op de speaker zettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef postmortum het volgende:
hey het was gezellig aanb de telefoon, we draaien je bandje nu de hele tijd keihard af
waarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Altijd leuk op de speaker zetten![]()
![]()
hij krijgt 2 aanslagen, omdat hij 2x in het systeem staat 1x onder zijn kloon en 1x onder razor21, zelf schuld dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
Belastingdienst rockZ!![]()
Bedankt dat jullie Razor21 ontmaskerd hebben en hem en z'n kloon vet ge-pwndZzZzed hebben
Morgen regent het blauwe enveloppen op je mat vriend![]()
Whaha ja pciesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij krijgt 2 aanslagen, omdat hij 2x in het systeem staat 1x onder zijn kloon en 1x onder razor21, zelf schuld dus![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef deridder het volgende:
Oja voor ik het vergeet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook handig dat ik nog onder mijn kloon ingelogd was is dat ook weer bekend![]()
zie het nu pas.
Ik verwachte geld terug van die prutsers rond die tijd dus ik ben genaaidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Les 1: nooit geld uitgeven wat niet van jou is.
Krijg je dat dan niet alsnog ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik verwachte geld terug van die prutsers rond die tijd dus ik ben genaaid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |