Ja, die willen ook ineens op 9 jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
Discovery Channel ( 9 plus een eentje ervoor)
Like...duhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien dat TMF het daarom ineens terug op 9 heeft gezet!
Maar Talpa moet op 10quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
Uhuh. 's Avonds tussen 20:00 en 02:00 al voorproefjes. Vind de lay-out nog maar matig, maar de ER en BB filmpjes enzo zijn leuk..
quote:
Maar 8 is makkelijker dan eerst een 1 en dan een 0.quote:
Ik moet toch 08 doen omdat ik anders zo lang moet wachten. Dus dat maakt geen verschil.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar 8 is makkelijker dan eerst een 1 en dan een 0..
misschien 5 jaar terug toen ze nog niet aan de crack zatquote:
Waarvoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:33 schreef BVO het volgende:
Tania, ik heb je opgegeven hoor.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.
D'r zat in ieder geval echt een héle mooie foto tussen.(Ik weet al niet meer welke).
Tania, niet vergeten als je in Portugal bent, hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JaJij maakt foto's in Portugal. Ik geef jou de mijne, jij geeft mij de jouwe...klaar
[..]
Eet smakelijk
Wat heeft die eerste quote er nou mee te makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Tania, niet vergeten als je in Portugal bent, hè?
Geef jij jezelf nou maar op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Idols natuurlijk. Aangezien zij zelf geen mediapaspoort had.
Dat ik kwaliteits-foto's van haar verwacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft die eerste quote er nou mee te maken?
Die ga ik morgen wel even doen. Op een snelle computerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
http://winmetpostbanksailgame.gamechannel.nl
Wil ik wel winnen..
Tegen beter weten in he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
BVO, waarom speel je dat spel? Je wint toch nooit wat.
The O.C. is afgelopenquote:
Ja, dat dan weer wel. Nu.quote:
Ik had het ook niet tegen jou hoor sufkut.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Jij bent Beevje, beaverhausen is Beavje.
Waar slaat dat nou weer op??? Doe eens even gezond manquote:
Ik heb vakantie, mag ik??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef LeBeau het volgende:
Dronken op een woensdag avond? Tsk tsk.
Tegen wie dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou hoor sufkut.
Misschien zei ik hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegen wie dan?. Niemand anders zei wat.
Wat een enthousiasme opeens.quote:
Ja, ik dacht, dat kan gezellig worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme opeens..
Kijk eens naar mijn avaquote:
Gewoon in het algemeen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegen wie dan?. Niemand anders zei wat.
Deze ava isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom neem je deze icon trouwens niet weer?
[afbeelding]
Was je weggeweest danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen..
Zo van: Ik ben er ook weer!.
Die van mij nog meer.quote:
Mag ik je zoenen??quote:
Valt dat even tegen he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, dat kan gezellig worden.
Hier lijkt ze op een kruising tussen een omgebouwde man en een mongool...quote:
Ja maar dat past wel bij BVO, want die lijkt op die Volendamse kutkindquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier lijkt ze op een kruising tussen een omgebouwde man en een mongool...
Nee, maar dat weet jij, dat weet ik, maar de rest weet dat niet he.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Idols natuurlijk. Aangezien zij zelf geen mediapaspoort had.
Ja, je bent nog saaier dan Balkenende.quote:
Niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat past wel bij BVO, want die lijkt op die Volendamse kutkind
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft die eerste quote er nou mee te maken?
Ik pas even.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik je zoenen??![]()
![]()
![]()
Profiteer er nou maar van, want ik ben dronken..... want normaal doe ik dat niet
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
BUUURP
Bestaat niet... nog saaier dan Balkenenendnnendnde? Kan niet.... IK ZEG HET JE!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je bent nog saaier dan Balkenende.
Je hoeft alleen maar een liedje te zingen hoor, je hoeft niet in te loggen als je voor de jury staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh
Wat is mijn naam en wachtwoord?![]()
Ik word duizelig van dat rotkop van dat mens.... wie is dat??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet meer..
Waren de SC'ers het gisteren unaniem over eens.. Toch?!
.
[afbeelding]
Oh, hij heeft me opgegeven voor Idolsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een liedje te zingen hoor, je hoeft niet in te loggen als je voor de jury staat..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een liedje te zingen hoor, je hoeft niet in te loggen als je voor de jury staat..
Is dat niet die Froukje van 6Pack?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik word duizelig van dat rotkop van dat mens.... wie is dat??
bigbrothervijf@hotmail.comquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh
Wat is mijn naam en wachtwoord?![]()
* Tania18 citeert van gisteren...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jury: Begin maar.
Tania: Ja sorry, ik weet m'n wachtwoord niet meer.
Jury: ...
quote:Matig hoor..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 citeert van gisteren...
[..]
Froukje de Bot(h)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet die Froukje van 6Pack?
Nee, een andere Froukje.quote:
Die had ik eerst ook ("Is ze net klaar mee" en "Die heb ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
Je bent beroep/studie en mobiele telefoonnummer vergeten in te voeren
Maar ik moest wel lachen
Misschien is ze gekrompenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt ze op Froukje de Both?
Nou dan![]()
Die heb ik niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook ("Is ze net klaar mee" en "Die heb ik niet") maar bij die mediapaspoort vroegen ze daar niet naar dus die komen er niet automatisch bij te staan.
.
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik niet...
Hallo, ik woon niet in een grot ofzo
Jij bent Sven nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Zeggen jullie eens een leuk nummer voor me om te zingen dan..
Into the groove van Madonna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Zeggen jullie eens een leuk nummer voor me om te zingen dan..
Is Tania ook dronken soms??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts..
Met zo'n leuk dansje erbij bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Into the groove van Madonna.
Net als Herman![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |