Whoo, heftig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het waren een straatje foto's waar Brechtje en vriendin op staan waar de string half boven de broek uitsteekt.![]()
damn, deillusionerend of niet soms?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het hier dat Bob en ik hetzelfde dekbed hebben.![]()
Volgens mij ging het meer om de tweakertpcquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het hier dat Bob en ik hetzelfde dekbed hebben.![]()
Zoek maar terug in deeltje 70..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar als newbie ben ik het spoor weer eventjes helemaal bijster.
Over welke foto gaat het hier nou?.
Nogal mên.....had niet verwacht dat er ooit iemand zou zijn die hetzelfde Ikea dekbed zou hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
damn, deillusionerend of niet soms?
Mjah had je IRC moeten volgen afgelopen maandag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Whoo, heftig.
Is dat de reden waarom in ieder topic in PUB het woord string wel genoemd wordt?.
En op die andere foto de breezer-liter-fles.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om de tweakertpc![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En op die andere foto de breezer-liter-fles.![]()
Owja?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BnQ het volgende:
Hmm... half SC'end FOK! heeft nu brechtje als schermafbeelding...
Kerstverlichting ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
En waar gaat het om bij deze foto?![]()
Ehmm nee.. ietsss anders..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
Echt niet. Ik heb deze.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BnQ het volgende:
Hmm... half SC'end FOK! heeft nu brechtje als schermafbeelding...
Das brechtje toch niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef hollander76 het volgende:
Nee mên....wees gerustquote:
Duidelijkquote:
Pfewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |