abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:22:08 #1
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29397694
Dat er tijdens deze roerige week van beurzen en allerlei nieuwe titels ook nog games uitkomen, is duidelijk. Deze week daarom in de spotlight op InsideGamer: Imperial Glory, de nieuwe strategietitel van Pyro Studios waarmee wij toevallig vorig jaar tijdens de E3 voor het eerst kennis maakten. Verwacht van ons uiteraard een recensie en een artikel binnen de rubriek ‘Alles Over’.

Imperial Glory wordt ontwikkeld door Pyro Studios, de makers van Commandos. Het spel kent twee soorten gameplay. Voor al het plannen wordt een overzichtelijk turned based-principe gebruikt waarbij je een goed beeld krijgt dankzij een uitgebreide kaart, terwijl je de gevechten real-time in 3D zult spelen.

De setting van het spel is de negentiende eeuw. Uiteraard kun je alle landen die in die periode actief waren besturen, waaronder Engeland, Frankrijk en Rusland. Zoals je al in de impressie hebt kunnen lezen, is het spel qua opzet vergelijkbaar met de strategiehit Rome: Total War, met als noemenswaardig verschil dat de speler in Imperial Glory ook op het water zélf kan vechten.

screenshot's:

facts:
- Ontwikkelaar: Pyro Studios
- Uitgever: Eidos Interactive
- Genre: Strategie
- Nederlandse uitgever: Atoll Soft
- Online: Ja
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:33:01 #2
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_29398034
Ziet er mooi uit. Wat zijn de systeemeisen?
Master of my domain
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:39:33 #3
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29398228
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Koobus het volgende:
Ziet er mooi uit. Wat zijn de systeemeisen?
zoek maar op deze site: http://www.imperialglory.com/
pi_29398355
Mjwa ik vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Het aantal te veroveren provincies is erg mager, alle eenheden lijken op elkaar en het spel is erg traag. De gevechten zijn allemaal hetzelfde. En ik hou niet zo van de setting van de game.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:48:28 #5
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29398505
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:43 schreef Steeven het volgende:
Mjwa ik vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Het aantal te veroveren provincies is erg mager, alle eenheden lijken op elkaar en het spel is erg traag. De gevechten zijn allemaal hetzelfde. En ik hou niet zo van de setting van de game.
de provincies die je kan veroveren worden met het aantal steeds groter en groter als je de totorials leest dan wordt je daar uitgelegt hoe je dat moet doen, alle éénheden lijken niet op mekaar ondanks ze andere kleren aan hebben en je zelf je éénheden kan verander ook van kleur en van houding en van wapens leer je ook in de totorial, en het spel kan wel traag gaan omdat je pc het spel meschien niet aankan, en de gevechten zijn niet allemaal het zelfde omdat je 100 verschilende strategieen kunt maken en nemen leer je ook in de totorials kortom DISMISSED
pi_29399263
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef ricaplayer het volgende:

[..]

de provincies die je kan veroveren worden met het aantal steeds groter en groter als je de totorials leest dan wordt je daar uitgelegt hoe je dat moet doen, alle éénheden lijken niet op mekaar ondanks ze andere kleren aan hebben en je zelf je éénheden kan verander ook van kleur en van houding en van wapens leer je ook in de totorial, en het spel kan wel traag gaan omdat je pc het spel meschien niet aankan, en de gevechten zijn niet allemaal het zelfde omdat je 100 verschilende strategieen kunt maken en nemen leer je ook in de totorials kortom DISMISSED
Oh, sorry dat ik je heb beledigd ofzo? De units bestaan louter uit mannetjes met geweren/sabels, paarden met geweren/sabels en kanonnen; vergeleken met Rome Total War of Medieval Total War is dat enorm mager ja, maar dat komt omdat die tijd qua oorlogvoering saai was. Idem voor de campaign map, is veel groter in de Total War-games, dus ben je langer bezig. En dat met die strategien valt wel mee hoor .

Bovendien kan mn pctje het makkelijk aan hoor, alleen weigert ie de game nu te draaien omdat ie het niet leuk vindt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:31:15 #7
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29399614
ja daarom heb je ook update units voor imperial glory waarbij je meer wapens en andere legers kunt bouwen
pi_29400705
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:31 schreef ricaplayer het volgende:
ja daarom heb je ook update units voor imperial glory waarbij je meer wapens en andere legers kunt bouwen
Dat was wel een vereiste ja. Toch ben ik van mening dat je beter af bent met de Napoleonic Mod voor Medieval Total War.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:29:27 #9
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29401245
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat was wel een vereiste ja. Toch ben ik van mening dat je beter af bent met de Napoleonic Mod voor Medieval Total War.
oke dat is dan jouw mening mijn mening ligt bij dit spel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')