Dieptriest inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Thetallguy het volgende:
die vent met zn bloemen in zn hand op de laatste foto
Hee MM, wanneer ga je het eens doorhebben dat je eigelijk een Hagenees bent?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Hee ADO, kap eens met punten pakken tegen Ajax.
Inderdaad MM, je bent van ons!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hee MM, wanneer ga je het eens doorhebben dat je eigelijk een Hagenees bent?
Kijk maar uit Cultheld... als je nog langer in Den Haag blijft word je vanzelf Ado-Hooliganquote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef cultheld het volgende:
Erg grappig om bij ADO hooligans in de buurt te wonen. Het was feest op straat vannacht.
Heb je al een CC?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef cultheld het volgende:
Erg grappig om bij ADO hooligans in de buurt te wonen. Het was feest op straat vannacht.
Dat nooit, maar het is wel grappig. Ik woon ook gewoon tussen de ADO-hooligans. Kleine kinderen die elke dag in een ADO-shirt buiten spelen en tientallen citta's en golfjes in de wijk met ADO-stickers. Een ADO-hoolie die zijn 3 vechthonden uit laat voor de neus van de wouten. Uiteraard compleet met matjes/lange harenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kijk maar uit Cultheld... als je nog langer in Den Haag blijft word je vanzelf Ado-Hooligan
je had radio west moeten horen, die gast explodeerde zowatquote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef woediewokkie het volgende:
Op ADO-fans staan de radio fragmenten met Andy Houtkamp....dat 2e fragment....héééééééérlijk....![]()
![]()
![]()
Is het nog terug te horen? Ik haat Andy Gaskampquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:33 schreef err het volgende:
[..]
je had radio west moeten horen, die gast explodeerde zowat
Las het net op adodenhaag.nlquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef Thetallguy het volgende:
O'Brien alweer geblesseerd en doet morgen niet mee tegen WII
Klopt.......de normen voor het milieu zijn voor even versoepelt,nog even en dan tekent het lokale konijn wat de snelweg zit ook protest aan omdat zijn zondagsrust eraan gaat....quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef JAM het volgende:
300.000 euro per maand vertraging, toch?
quote:Laatste Nieuws
Knieblessure voor Spira Grujic
Spira Grujic heeft in het duel tegen Willem II een scheurtje in de binnenband van de knie opgelopen.
Nader onderzoek in het ziekenhuis heeft echter uitgewezen dat een operatie niet noodzakelijk is.
Het herstel van de centrale verdediger zal zes weken in beslag nemen.
Hebben ze net een nieuwe spits, krig je dit.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef Thetallguy het volgende:
Saeijs er weer 2 inliggen, wat een superspits
Nouja... ik zou het ook niet erg vinden om die sportdrank beker te winnen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
heb toch liever dat we wat minder scoren in de sportdrank beker en winnen en dat we wat meer scoren in de eredivisie wedstrijden <_<
Ik ook niet. Doe gewoon die oranje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef Chen het volgende:
MM, ik vind je nieuwe avatar niks..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Deze is veel beter, met de beste amateurclub van Nederland en de awards.
Je moet daar niet op afgaan......het is een selectie van de man achter de knoppen......het had eerder 4-1 kunnen zijn dan 2-2........RKC mag niet klagen, en die Van Haaren had eraf gemoeten,alszijnde 2e gele kaart,ging absoluut niet voor de bal maar voor Elia,dat zo'n lamlul van een grensrechter die er met zijn knars bovenop staat niets ziet...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Afgaande op de samenvatting mag ado zeker niet klagen...
quote:
Edwin de Graaf krijgt zijn zin van Feyenoord
5/10/2005 9 :22
Edwin de Graaf heeft een nieuwe club gevonden. De 25-jarige middenvelder verhuist tot aan het einde van het seizoen op huurbasis naar ADO Den Haag, dat ook een optie tot koop bedong bij Feyenoord.
De Rotterdammers waren eerder al tot een akkoord gekomen met Roda JC over de transfer van De Graaf. De speler zelf zag een vertrek naar Limburg om privéredenen niet zitten en opteerde voor Den Haag.
'Edwin wilde graag naar ADO Den Haag, dus zijn we met die club in gesprek gegaan', legt Feyenoords technisch directeur Mark Wotte uit in de nieuwe Voetbal International.
De Graaf kwam begin 2005 over van RBC Roosendaal, waar hij indruk maakte met zijn dynamische spel. In De Kuip overtuigde hij niet. Zijn inbreng bleef beperkt tot zes duels in de Eredivisie.
de graaf is een scorende middenvelder te zijn. Zijn doelsaldo is ook aardig. Zie ik hem liever dan Stroeve want die is veel te rommelig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:29 schreef Hork het volgende:
Ziet er goed uit, hoewel ik Stroeve ook graag zie spelen. Die heeft toch wat meer scorend vermogen.
O'Brien zien we voorlopig niet terug. Op ADO journaal zei ie dat ie niet eens weet hoe lang het gaat duren dus dat zegt wel genoeg. Gelukkig heeft ie een prestatie contract.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef Ludacriss het volgende:
En wat als we een fitte O'Brien hebben? Die kunnen we echt niet op de bank laten
Het was volgens mij in het publiek gegooid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:13 schreef Ludacriss het volgende:
LoL sinds wanneer is Frans Bauer een Ado fan? Of is dit gephotoshopt?
Dan verschuif je Rankovic naar de verdediging voor Rijaard ofso.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef Ludacriss het volgende:
En wat als we een fitte O'Brien hebben? Die kunnen we echt niet op de bank laten
toen wilde hij niet en nu mag hij komen om te lijnen te krijten......quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef err het volgende:
gerucht gaat dat Anastasiou zich bij den haag heeft aangeboden
quote:Tamás Petö in beeld bij ADO Den Haag
26/9/2005 21:45
EXCLUSIEF - ADO Den Haag heeft belangstelling voor Tamás Petö, die bij NAC Breda in ongenade is geraakt na openlijke kritiek.
Petö raakte op een zijspoor nadat hij in een interview zijn ongenoegen had geuit over zijn reserverol. Voor trainer Ton Lokhoff was dat aanleiding om de Hongaar terug te zetten. Kritiek geven mag als het maar intern wordt gehouden, zo hield de coach de middenvelder voor.
Voor beide partijen lijkt een vertrek bij de Brabantse club de beste oplossing. 'We zullen nog afwachten. Maar hij mag weg', zei Lokhoff in Voetbal Insite. 'Maar dan moeten wel eerst de clubs eruit komen.
Die komt niet meer... wilde er weer voor vechten bij NAC als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef Chen het volgende:
Hoe zit het eigelijk met Tamas Peto van NAC?
[..]
Dat wil hij wel maar Lokhoff blijft erbij dat hij hem niet meer nodig heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Die komt niet meer... wilde er weer voor vechten bij NAC als ik het goed heb.
1 lichtpuntje het verschil met de nummer 7 is maar 3 punten...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:13 schreef err het volgende:
trieste constatering is dat we de één na slechts preseterende ploeg uit de ere zijn
quote:Bouw ADO-stadion kan beginnen
DEN HAAG - De bouw van het nieuwe stadion van voetbalclub ADO Den Haag kan beginnen. De Raad van State heeft dinsdag laten weten dat ze de door de gemeente verleende milieuvergunning niet schorst, zoals onder anderen omwonenden hadden gevraagd.
Kom nou, hoeveel speelrondes zijn er nog? 26? Dat komt wel goed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:13 schreef err het volgende:
trieste constatering is dat we de één na slechts preseterende ploeg uit de ere zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |