quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Nuek het volgende:
smiddags! Altijd fijn als er in het laatste postje van het vorige topic een linkje gezet wordt. Zo moet dat altijd gaan!
Het ziekenhuis is simpelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldig nutteloos ziekenhuisbezoek. Voor het eerst naar de verpleegkundige in plaats van de internist. Gaat ze me een zooi vragen stellen die gewoon in m'n dossier staan, om na 10 minuten eindelijk te kunnen zeggen dat de resultaten van het laboratoriumonderzoek er goed uit zagen en dat ik niet meer medicijnen hoef te gaan slikken. Fijn, dat had ook in 10 seconden over de telefoon gekund
Wel grappig dat ze me nog kenden van toen ik daar op de afdeling lag in 1999, ik herkende haar niet meer, maar dat kon wel kloppen zei ze want toen was ze nogal wat slanker (en toen was het al geen mager scharminkel)
hmm.. gelukkig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef bastardhost het volgende:
autokosten, wie gaat erover heen: Grote beurt 2004, 1930 euro
hahaha ai dude.. wtf was er mee? zat er geen motor meer in?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef bastardhost het volgende:
autokosten, wie gaat erover heen: Grote beurt 2004, 1930 euro
afgeragde hoerensloepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hahaha ai dude.. wtf was er mee? zat er geen motor meer in?
Lijkt me nog steeds geen 2 mille.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:32 schreef bastardhost het volgende:
te lang doorgereden zonder beurtje... bandjes, remmen + schijven rondom, distributieriem, 2 delen uitlaat...
en dat op een grote hoerenbak
op een BMW, Saab of Volvo betaal je dat al snel. nou weet ik niet wat voor auto hij heetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Krush het volgende:
Lijkt me nog steeds geen 2 mille.
Of was het soms een Rolls?
Niet voor de dingetjes die hij noemde. Tenzij hij naar de merkdealer gaat natuurlijk, maar ja dan vraag je erom....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
op een BMW, Saab of Volvo betaal je dat al snel. nou weet ik niet wat voor auto hij heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |