omdat grumpey al omkomt is de economisch zeer rendabele trainees en dan nog steeds niet weet hij met zijn geld moet en bovendien heilig geloofd in het optimaliseren van de salarissen, dat wil zeggen alleen in je team investeren voor behoud of promotie in/naar een divisiequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:02 schreef halleekes het volgende:
[..]
Waarom zoveel cash?
[economische brabbelmodus on]
halleekes brabbelt iets van net present value die bij cash vrij laag ligt
[/ econimische brabbelmodus off]
je brabbeltquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:02 schreef halleekes het volgende:
[..]
[economische brabbelmodus on]
halleekes brabbelt iets van net present value die bij cash vrij laag ligt
[/ econimische brabbelmodus off]
Heb je die sukkel eindelijk geloosd??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:47 schreef DaMadKow het volgende:
Met pijn in het hart moet ik melden dat ik vanavond afscheid heb genomen van Jan Marten Bitterling. Een wereldspits armer, maar wel 3 750 000¤ rijker
Je baalt gewoon dat jij geen geld had om hem te kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je die sukkel eindelijk geloosd??
Zulke amateurs kunnen het in mijn B-team nog niet eens doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat jij geen geld had om hem te kopen
Over amateurs btw...hoeveel heeft Emmen gedaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zulke amateurs kunnen het in mijn B-team nog niet eens doen
3-4 gewonnen, ook niet best idd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Over amateurs btw...hoeveel heeft Emmen gedaan?
Ik speelde in Duitsland en had ook zowat meteen een verslag. Ik wordt NSB'erquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:12 schreef komrad het volgende:
wat waren de stats van bitterling??
trouwens ik speel in bolivia en na 2 minuten verslag. ga ik vaker doen
20 jaar, wereldklasse scoren, redelijk passenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:12 schreef komrad het volgende:
wat waren de stats van bitterling??
trouwens ik speel in bolivia en na 2 minuten verslag. ga ik vaker doen
wat ik bedoel is: kun je 4 mln niet investeren met een hoger rendement dan de rente die je ontvang. maargoed, je hebt vast veel meer ervaring met HT en 1% rente per week is eigenlijk best veel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je brabbelt![]()
Maar goed, ik weet niet waar je het over hebt, maar ik weet wel dat geld op je rekening niet ontwaarding kent die spelers wel kennen (en dat gaat op gegeven moment over tonnen ipv duizendtjes) en dat geld op rekening rente oplevert (50k per week)...
Maar hopelijk heb je nog uitleg want ben bereid te leren![]()
duidelijke positieverbetering voor jan martenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:42 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
20 jaar, wereldklasse scoren, redelijk passen
hij is nu aan de slag bij een team met maar 9 spelers (tijdje terug al zijn spelers verkocht)
is 3,7M niet een beetje veel ??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:42 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
20 jaar, wereldklasse scoren, redelijk passen
hij is nu aan de slag bij een team met maar 9 spelers (tijdje terug al zijn spelers verkocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |