ik heb zelfs al meerder def trainees gehad die op hun 17e in 7 weken stegen dus PM trainees zullen op 17 zeker wel in 6 stijgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dacht altijd 7 weken voor een 17 jarige voor pm...
Kan iemand dat gewoon in zijn ham bekijken, bij iemand die laatst een stijgende 17-jarige heeft en dan weken tellen van vorige stijging tot laatste stijging, weliswaar alleen met een goede coach en geen 9 assistenten
Toch niet zoveel gevraagd, of kies een 18-jarige en dan een week ervan aftrekken voor een 17-jarige
Ik durf het ook niet aan. Denk wel dat je er goed geld me kan verdienen maar je moet dan ook precies het juiste trainingsprogramma hebben....oftewel...niet alles doortrainen tot goddelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:08 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk daar ook al tijden over maar ik durf het nog niet aan
mjah, dan zie ik niet veel voordeel meer in mijn winger-training...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb zelfs al meerder def trainees gehad die op hun 17e in 7 weken stegen dus PM trainees zullen op 17 zeker wel in 6 stijgen
1 voordeel is dat jullie trainees voor een ontzettend goedkope prijs kunnen inkopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mjah, dan zie ik niet veel voordeel meer in mijn winger-training...
Aangezien we dan maar 1 week sneller zijn met training...
wat bedoel je met drippling? elke week spelers verkopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:57 schreef ASSpirine het volgende:
De verkoopprijzen maken me af en toe niet zo blij
Of ik moest ze lang doortrainen en dat kan niet altijd bij mij
aangezien ik altijd geld moet binnenkrijgen via verkopen
Wel positief is dat het drippling makkelijker is
Ik heb al enorm veel geld verdient dit seizoen door drippling, aangezien ik elke week minstens 1 stijger heb heb ik ook vaak elke week een speler te koop, het is al een tijd geleden dat ik een week afsloot met verlies
spelers stijgen toch als ze trainen...en om te trainen moeten ze toch spelen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:10 schreef komrad het volgende:
drippling is spelers kopen die zonder te spelen stijgen, dit is echter erg lastig en je hebt er kapitaal en ervaring voor nodig. Bij wingers is het ietjes makkelijker dan bij defs omdat ze sneller trainen
komt goed ik ben ook nog niet afgereisd, dat komt pas na de gezondheidsupdate. Maar probeer niet te vele rood te staan dat kost je veel rente namelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:45 schreef Oldbie het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken. Mag ik een int. friendly spelen als ik meer dan 200k rood sta?
Mijn saldo is op dit moment ongeveer 202k in de min en ik moet vanavond in Duitsland een friendly spelen. Het lijkt mij dat er op HT al had moeten staan dat ik ben afgereisd voor een int. friendly maar dat staat er nog steeds niet
Heb ik straks een WO aan mijn broek? Loop ik nu training mis? Ben ik een aantal supporters kwijt?
Of loopt HT weer eens achter?
Stel me gerust, ik knijp hem echt een beetje
Ik hoop voor je dat je het financieel weer op het droge kunt krijgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:45 schreef Oldbie het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken. Mag ik een int. friendly spelen als ik meer dan 200k rood sta?
Mijn saldo is op dit moment ongeveer 202k in de min en ik moet vanavond in Duitsland een friendly spelen. Het lijkt mij dat er op HT al had moeten staan dat ik ben afgereisd voor een int. friendly maar dat staat er nog steeds niet
Heb ik straks een WO aan mijn broek? Loop ik nu training mis? Ben ik een aantal supporters kwijt?
Ik weet het. Stomme roodstaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:49 schreef komrad het volgende:
[..]
komt goed ik ben ook nog niet afgereisd, dat komt pas na de gezondheidsupdate. Maar probeer niet te vele rood te staan dat kost je veel rente namelijk
hoe komt het dat je zo dik in de rode cijfers staat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:45 schreef Oldbie het volgende:
Ja, maar elke speler ontvangt ook training als ze niet spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:33 schreef halleekes het volgende:
[..]
spelers stijgen toch als ze trainen...en om te trainen moeten ze toch spelen?
quote:Carlão Drummond (71394098)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 839 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Een boete (zie boven)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:56 schreef halleekes het volgende:
[..]
hoe komt het dat je zo dik in de rode cijfers staat?
Vandaar mijn belabberde finaciële positiequote:Het team is 11 duels ongeslagen en heeft 11 overwinningen op rij.
Ken ik, alleen was het bij mij in de VIII en was het 200k schuld, heel het seizoen doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het financieel weer op het droge kunt krijgen
Ik heb er in IX een half seizoen over gedaan met 100k schuld.......
Patserquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:06 schreef Grumpey het volgende:
of hier een multi multi miljonair![]()
(geschat vermogen meer dan 40 miljoen incl. spelerwaardes, en 5 miljoen puur cash)
Waarom zoveel cash?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:06 schreef Grumpey het volgende:
(geschat vermogen meer dan 40 miljoen incl. spelerwaardes, en 5 miljoen puur cash)
mijn team is ook al ver over de 10M waard en ik speel maar in een prutserleaguequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:06 schreef Grumpey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |