Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen van donderdag 25 oktober 2001.
En Kelly is haar niet roken belofte alweer vergeten
In arm zijn daan en andries in de slaapkamer, in rijk heb ik GJ en Ed al een tijdje niet gezien. Misschien nog in de badkamer, daar heb ik geen stream van.
Kelly: priscella, I love you baby
Ze hebben het nu over de schoenen/kleding van tania, die ingepakt moeten worden. Kelly heeft Marlboro Lights besteld (ze rookt dus weer).
Het gesprek gaat nogmaals over het nomineren.
Sandy: nu gaat het beginnen, dit is het echte spel.
Kelly: Frank, je weet wat ik heb gezegd he?.
Sandy: Priscella, laat je niet kisten he?
Kelly: nee hoor, frank gaat daar wel op letten.
Sandy: we krijgen geen muziek, dat komt omdat Daan ziek is.
Leo begint weer over het touwtrekken, hij had het al ingecalculeerd maar toch had hij hoop.
Diaan: ja, moet je es kijken wat er hing, aan mankracht.
Stream nu naar de badkamer waar GJ aan het douchen is
Diaan: ik baal dat we niks aan andries'verjaardag hebben kunnen doen. We hadden slingers besteld, taart, het friese volkslied op CD, maar ja, niks van dat alles. Frank is zijn maatje kwijt (tania). Gewoon, geen leuke dag.
Kelly: het is ook lullig voor Priscella, kijk, we hebben wel een band met haar, in een week. Het is voor ons heel rot dat ze weg is, net zoals het voor jullie lullig is dat tania weg is. Ze huilt niet voor niks, ze voelde zich hier echt op haar gemak, ik hoop dat jullie echt op haar letten, ondanks hoe ze is, het is een gekke vrouw maar ook een lieve vrouw.
effe posten
0.06 De exit van Tania wordt besproken. Pascal zegt dat er twee bewoners genomineerd gaan worden. Frank zegt dat Tania heeft gezegd dat Priscella haar schoenen mag gebruiken. Frank : Dat weet ik heel zeker. Kelly zegt tegen Sandy dat ze Marlboro lights heeft besteld. Diane zegt dat ze voor Andries zijn gitaar, slingers, een taart en het friese volkslied op cd hadden besteld. Diane : Frank is zijn maatje kwijt. Kelly : Het is lullig voor Priscella. Ze is superlief en maakt rare grappen. Het is voor jullie een domper dat Tania weg is maar voor ons is het een domper dat Priscella weg is. Diane : Ik weet niet hoe ze is, ik heb nog geen woord met haar gewisseld. Sandy : Je moet erg aan haar wennen. Je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er doorheen prikken. Soms is het een beetje naar, dan komt ze onverwacht uit de hoek.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 26-10-2001 02:36]
Team arm is buiten, andries is aan het zagen.
Frank: ik ga de hele dag op mijn nest ligge, daar heb ik zin in.
Team rijk zit gezellig in de woonkamer. Het gaat over kelly, pascal vroeg aan sandy of zij in het dagelijks leven op kelly zou kunnen vallen. Sandy: nee, ik vind haar heel lief en mooi maar ik val op andere types. Kelly: ik val op mannen van 2 meter lang met blauwe ogen. Sandy: en jij , pascal, zou jij op haar kunnen vallen? Kelly: ik vind dit geen leuk gesprek. GJ: in een club zou ik zeker achter kelly aan gaan. Kelly: blijven jullie maar over mij fantaseren ik ben de vrouw van jullie dromen!
Binnen vraagt Pascal aan Sandy: "zou je op Kelly kunnen vallen inhet dagelijse leven" Sandy: "ik vindt het een hele leuke meid maar nee"
Kelly komt er aan en vraagt wat er is, Pascal legt uit wat hij gevraagd heeft en Kelly reagert gelijk dat ze toch op mannen van 2 meter valt en nog meer specificaties en zegt vervolgens: "ik vindt dit geen leuk gesprek" Een hele hoop heen en weer gelul en Kelly is duidelijk in de verdediging nu ze verklaart: "pascal je hoeft echt niet te denken dat ik buiten niemand kan krijgen". Weer een heleboel heen en weer gelul en dan Kelly die zegt : " als ik buiten op iemand zou vallen is het op een type als Coos"
GJ en Coos praten nog over hun gezamenlijke battle (in het water, met de vragen). Coos heeft onder water de antwoorden van GJ gehoord.
Ze praten nu over dat ze 4 dagen gaan genieten, lekker zonder battle. Kelly: morgen om 10 uur zonnebanken!! Mag ik een half uur? GJ: ja hoor! Ik ga sporten dan. Pascal en Coos gaan ook sporten. Ze keuvelen nu nog even door over het adem inhouden.
Ik stop met posten, zijn er gegadigden?
0.23 Ed : Ik ben blij dat ik 's ochtends koppijn heb van het bier. Dan weet ik tenminste dat ik mijn geld niet voor niks uitgegeven heb. Pascal : Ed, er ligt een klusje voor jou, Kelly is geil. Pascal : San, zou jij in het dagelijks leven op Kelly kunnen vallen ? Sandy : Ik val op andere types. Kelly : Ik val op mannen van twee meter, die blond zijn, blauwe ogen hebben en kleiner zijn als ik. Ik vind het geen leuk gesprek. Gert Jan : Ik zou in een club wel achter Kel aan gaan. Maar de volgende dag ligt ze er waarschijnlijk niet meer. Kelly : Ik ben de vrouw van jullie dromen, jullie mogen alleen over me dromen. Gert Jan : Ik heb heel veel koffie gedronken voordat ik de battle moest doen met die vragen.
0.27 Kelly probeert te stoeien met Pascal. Pascal : Kappen Kel. Kelly : Als ik tussen jullie allemaal moest kiezen koos ik Coos. Gert Jan : Ik kon Patty af en toe niet horen omdat ik hoorde 'Kelly'. Er werd zo geschreeuwd daar buiten. Dat jij de vragen en antwoorden kon horen door het bad. Ik geloof dat hij het tegen Ed heeft. Pascal zegt dat hun team vrijer en dus leuker is. Gert Jan en Kelly verheugen zich op de zonnebank. Kelly gaat er morgen onder, Gert Jan overmorgen. Coos zegt dat hij had verwacht dat hij langer onder water kon blijven, hij had zeker twee minuten gedacht. Gert Jan denkt dat Coos in totaal drie en een halve minuut onder water is geweest en Andries drie minuten. Kelly : Ik kan niet geloven dat we in rijk zitten. Pascal : Ik voel me niet gesloopt. Kelly : Gert, hoe voel jij je ? Gert Jan : Kut. Tania had het over verwerking van haar jeugd. Ik heb ook mijn dingen. Als je veel geld hebt heb je veel vrienden, Als je dat kwijt bent niet meer. Coos en Pascal zeiden tegen mij dat ik depressief was. Vervolgens won ik de Monopoly battle en toen hing iedereen om mijn nek. Toen kreeg ik een gigantische flashback. Kelly onderbreekt Gert Jan voortdurend. Gert Jan : Ik ga er nooit uit (uit zichzelf). Pascal : Als we die battle winnen zijn we blij. Als we denken dat je depressief bent laten we je niet in je sop gaar koken. Snappie ? Die flashback is nergens voor nodig. Ed : Die flashback hou je niet tegen. Kelly : Het is lekker dat we nu bij kunnen komen.
0.38 Gert Jan : Ik zou het schofterig vinden als morgen de nominaties komen. Pascal : Ik denk dat we allemaal weten hoe het zit. Dat met Priscella heeft ook niks met persoonlijke redenen te maken. Het is het spel. Het is de ander of jezelf. Het moet. Ik ga er niet moeilijk om doen. Gert Jan : Het gekloot is ook, de ene week vind je die leuk en de andere week vind je die leuk. Gert Jan en Sandy willen van niemand weten wie ze nomineren.
Gesprek in rijk.
Kelly vraagt hoe GJ zich voelt. GJ is best een beetje naar de kloten. De gesprekken met tania, over haar jeugd, dan krijgt hij flashbacks. GJ: als je veel geld hebt, heb je heel veel vrienden, iedereen vindt je gaaf, toen ik daarna al dat geld verloor, raakte ik heel veel vrienden kwijt. Daar heb ik het best heel moeilijk mee gehad, hier komen dit soort herrinneringen heel snel boven.
Kelly probeerde GJ een paar keer te onderbreken in zijn betoog, mag ik effe? Nee, zei GJ, jij mag effe niet, sorry hoor maar ik zit midden in een verhaal.
sorry, dit was een lang gesprek maar ik zat in een ander topic te lezen en hoorde dit gesprek op de achtergrond, ik kon dus niet gelijk mee-typen.
GJ vertelt nu dat hij niet wil weten wie hem genomineerd heeft (volgende week). Ik wil er pas achter komen op het moment dat ik op dat schavot staat. Pascal wil het liever ook niet horen wie hem genomineerd heeft. Pascal: als we er nu allemaal van uitgaan dat het niet persoonlijk is, of anders moeten we het nu zeggen, als ik iemand een eikel vind, dan zeg ik dat. GJ is het daar mee eens.
Sandy wil ook niet zeggen wie ze gaat nomineren. Ed: je moet wel een reden opgeven, ookal vind je iemand tof, je moet toch wat verzinnen.
Het gesprek gaat verder over het nomineren, ik stop nu echt.
(Priscella, die toch duidelijk te kennen gaf het hele team Danielle niet echt te mogen, zit nu toch al 2 uur lekker te kletsen in 'arm'.)
In rijk zitten ze te kletsen over nomineren geloof ik.
0.54 Ed in de woonkamer : Weet je wat je fout deed Frank (bij het touwtrekken) ? Je ging liggen, dan kan je niet meer afzetten. Frank : Ze zeggen kracht en techniek, kom op zeg, vier beulen (in jullie team). Gert Jan : Hoe komen jullie aan vloeitjes klootzakken ? Wij hadden de hele dag geen vloeitjes. Frank : Je vindt nog wel eens wat. Gert Jan : Jullie hebben vanavond rantsoen gehad ? Frank : Nee. Sandy : Jullie hebben ze verstopt ? Frank : Nee. Kelly zegt dat ook het wc papier weg was. Ik zie Andries ook in arm maar die houdt zijn mond dicht. Frank : Ik kreeg het eten van jullie, ik heb zes kippepootjes opgegeten. Voor wie was die pizza ? Sandy : Gert Jan. Frank : Daar zat schimmmelkaas op. Je vindt nog wel eens wat. Sandy : In je broekzak. Dat heb je daar mooi ingedaan. Niet zo bijdehand nou. Frank : Neem lekker wat te drinken. Ik betaal. Gert Jan : Eigenlijk hebben ze gelijk ook. Sandy : Ik begin de lol er nou wel van in te zien. Frank heeft overigens één van de Harry Slinger mutsjes van Coos op. Pascal bedenkt wat hij qua eten wil bestellen. Vervolgens bespreken ze de films die ze willen bestellen. Pascal stelt voor de drie Godfathers te vragen. Coos : Ik ga zo lekker slapen. Gert Jan : Ik ga lekker een jet lag oplopen. Sandy : Ik ga nog even door. Niet zo ver als de laatste keer.
1.08 Pascal : Hebben jullie ook pijn in je borst ? Anderen : Nee. Ed : Ik heb pijn in mijn schouders. Coos heb grote noppen in zijn schoenen, een profiel joh (de battle met de palen en de letters). Die battle was wel beestachtig. Peermokkagebak. Het woord bij deze battle was overigens inderdaad 'dagboekkamergesprek'.
Diane zet nu weer gezang in dus moi gaat slapen.
Terwijl Kelly wat te drinken in schenkt, zegt ze ineens vanuit het niets:
Mensen, dat klimmen heb ik echt voor jullie gedaan hoor. Ik durfde eigenlijk niet, maar ik dacht steeds, mijn team moet winnen, ik doe het voor mijn team. Maar ik was zo bang, oohh, ik dacht echt ooooh, ik val op mijn rug, maar ik moest door, oooh.
Sandy: ik wilde juist graag in die paal, maar ik ben te klein..
Kelly: en mijn borsten, die zaten steeds in de weg, ik dacht nog, wat een kutdingen.
Pascal: en gisteren zei je nog dat je ze een cup groter wilde
Kelly: ja, dat klopt
Sandy: make my boobies one more size (zingend)
Sandy: morgen hebben jullie spierpijn van het touwtrekken
Off topic: het is erg gezellig in rijk, vooral Sandy is, mijns inziens, weer helemaal zichzelf. GJ heeft het ook erg naar zijn zin.
Pascal: 1 van deze 12 gaat winnen, da's raar he.
GJ: daar zuip ik op
Ze beginnen nu over de euro...
1.27 Gert Jan : Ze willen je gewoon naaien. Hij bedoelt dat BB het zo speelt dat bijvoorbeeld niet hij maar Pascal een kennisquiz moet doen. Gert Jan : Ik heb het gevoel dat ik ben overgeleverd aan de goden. Het beeld is erg donker in veel delen van het huis, alsof niet alle lampen het doen.
1.33 Frank gaat naar bed. Gert Jan : Welterusten Frank. Sandy heeft na de battle van afgelopen nacht lekkerder geslapen dan in lange tijd. Gert Jan heeft juist niet geslapen.
1.37 Kelly vond de paalklimbattle niks. Sandy : Die paal was megaglad. Kelly : Ik denk ik flikker er uit. Mijn borst zat me ook in de weg. Pascal : Gisteren wilde je ze nog groter. Kelly : Dat is ook zo. Coos : Ben je moe ? Kelly : Een beetje aangeschoten. Coos : Zo lekker slapen. Ouwe lul ben ik hè ?
GertJan: "Kelly, die borrels van jou wel iets anders dan die van eh...."
Sandy zit/ligt op haar praatpoef. Hoor haar stem onophoudelijk.
Pascal: "Eén van deze 12 gaat winnen"
GertJan: "Daar zuip ik op."
Ze hebben het nu over de hoofdprijs. Gertjan zegt dat je op 1 januari 300.000 euro op de bank hebt. (1 miljoen gulden is meer volgens mij, of is die 1 miljoen niet netto?)
Er worden wat rare geluiden gemaakt op de achtergrond.
GertJan:"Ik vond het vanavond echt schofterig (over exit Tania). Het was....rauw."
Pascal vindt het ook een kutstreek van BB. Kelly en Ed dachten dat Leo zou vertrekken. GertJan dacht Pris of Tania. GertJan vergelijkt haar exit met het lot van een kreeft in een restaurant. "Je wordt eruit gevist en op de bakplaat". Iedereen in rijk is nogal verborgen over de exit van Tania.
GJ: mijn vader ging een pakje boter halen in amsterdam, en was dood (de tranen rollen over zijn wangen, heel zielig). Femalehunter gaat even haar neus snuiten
Koos heeft het woord. Iets over emoties. Zijn betoog wordt nogal ondermijnd door een harde wind. Dader is mij niet duidelijk. Gesprek gaat over Tania nog steeds, denk ik.
Kelly vertelt nu een verhaal over een vriendin van haar uit Colombia, die in de prostitutie heeft gezeten en mishandeld is, maar daar toch overheen is gekomen...
Het gaat nu over Moelijke Momenten in Het Huis.
Iemand: "Iedereen heeft zijn kruis"
Kelly: "Coos hep een zoontje en een vrouw en eh..."
Iedereen vertelt nu stoer hoe ze omgaan met tegenslagen. GertJan: "Iedereen heeft een rugzak, als je rug maar breed genoeg is"
Pascal: "Wat zou er in die rugzak zitten, kwa ellende"
Pfff dit is echt zo'n gesprek op een Foute Verjaardag. Effe posten.
quote:off topic: Ik ben redelijk pro GJ, maar ik vind dit toch wel een van de beste BB-quotes
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:57 schreef PeterV het volgende:
Vervolg stream rijk 01:52Koos heeft het woord. Iets over emoties. Zijn betoog wordt nogal ondermijnd door een harde wind. Dader is mij niet duidelijk. Gesprek gaat over Tania nog steeds, denk ik.
Kelly vertelt nu een verhaal over een vriendin van haar uit Colombia, die in de prostitutie heeft gezeten en mishandeld is, maar daar toch overheen is gekomen...Het gaat nu over Moelijke Momenten in Het Huis.
Iemand: "Iedereen heeft zijn kruis"
Kelly: "Coos hep een zoontje en een vrouw en eh..."Iedereen vertelt nu stoer hoe ze omgaan met tegenslagen. GertJan: "Iedereen heeft een rugzak, als je rug maar breed genoeg is"
Pascal: "Wat zou er in die rugzak zitten, kwa ellende"Pfff dit is echt zo'n gesprek op een Foute Verjaardag. Effe posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |