Op donderdag 4 augustus 2005 21:10 schreef melismay het volgende: Hahaha, dat red ik bij lange niet Ik wil ook nog eten en slapen enzo
Wat is dat ?? Eten en slapen ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me Take me out to the black, tell them I ain't comin' back Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Take my love, take my land, take me where I cannot stand I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me Take me out to the black, tell them I ain't comin' back Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Grgrrrrrrrrr * nixxx vervloekt is met een veelte levendige fantasie
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik ga morgen de hele dag in mijn bed liggen denk ik... heb er geen zin in.. wat zeg ik morgen. Vandaag dus
Ik werk ook...... Op één of ander manier........ Alle klanten zijn op vakantie.... Best wel rustig aan de telefoon...
En vanmiddag werk ik thuis
burgerweeshuis "de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt." woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.