Laat maar hangen. Heb het al wat anders bedacht. Nu mag die echt op slotquote:
gmailquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:51 schreef Rio het volgende:
Welke raden jullie aan? Ik heb ongeveer 300 mb aan foto's die door 40 mensen in Nederland en Rusland bekeken moeten kunnen worden, dus het liefst een site zonder beperking in bandbreedte.
Ben al bezig geweest bij Extrafilm.nl maar die site functioneert erg slecht en langzaam. Iemand een tip of aanrader?
hmmmquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:36 schreef Rio het volgende:
Kan maar 1 bestand per keer naar 1 ontvanger tegelijk. Is meer bedoeld om bestanden tijdelijk op te slaan die te groot zijn om te mailen.
50MBquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Rio het volgende:
Hoeveel webspace heb ik daar dan? Niet zoveel toch?
we geven goede tips alleen het is niet wat jij wilt...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:10 schreef Rio het volgende:
Kortom, niemand heeft een goede tip.
Ik ben ook niet ondankbaar hoor, maar het is gewoon lastig om zoveel foto's (liefst gratis) op internet te krijgen. Ik weet ook wel dat er andere mogelijkheden zijn, maar ik heb geen servertje, dan blijven er al minder mogelijkheden over. En een aantal mensen die de foto's willen zien zijn niet handog met computers, dus ergens een zipfile neerkwakken is ook een mindere optie helaas.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
we geven goede tips alleen het is niet wat jij wilt...
want er zijn wel andere mogelijkheden om een paar foto's op internet te plaatsen...
je kan er ook een album aan maken... (even verder kijken op die site)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:36 schreef Rio het volgende:
Kan maar 1 bestand per keer naar 1 ontvanger tegelijk. Is meer bedoeld om bestanden tijdelijk op te slaan die te groot zijn om te mailen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |