Dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme Surfer
Die laatste post moest de nieuwe titel bevatten!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef silver-surfer het volgende:rive by langs Tie in agenda noteert*
Moet je hem niet editten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef silver-surfer het volgende:
Ik denk ... ik help die bolle ff... krijg je dat..rive by langs Tie in agenda noteert*
Hai hai ... ja we zijn weer lekker bezig hier...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef O-Ren het volgende:
hallo schatjes......![]()
Lekker aan het werk voor infonet
Ja mooooi.... wat een filmpje was datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Die drive by ooook.. ik zie dat slechte filmpje van Brown nu voor me
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hai hai ... ja we zijn weer lekker bezig hier...
Nog 3 uurtjes
Hoe is het op de nieuwe sportschool schat?![]()
Garmt zit er op wa?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef silver-surfer het volgende:
Garmt is zwaaaaaaaaar aan het kankeren op Tie
Een of andere escalatie van AS2
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Die drive by ooook.. ik zie dat slechte filmpje van Brown nu voor me
Orginele smoes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
Tiggy heeft zichzelf opgesloten in huis...![]()
Ze heeft avonddienst.... dus die komt voorlopig niet
Zat ik me ook al over te verbazen... dat geweld wat maar toeneemt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
Al die moorden hier trouwnens in Nederland ineens zeg..... steekpartijen, schietpartijen en nu vissen ze weer iemand uit een: Vermoorde man gevonden in Wilhelminakanaal
in een flat wonen en de sleutel afbreken in het slot? maar goed ook dan moet je opzich nog door een raam naar buiten kunnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil niet eens de uitleg weten hoe zoiets technisch mogelijk is.
Hou eens op Gijs....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
in een flat wonen en de sleutel afbreken in het slot? maar goed ook dan moet je opzich nog door een raam naar buiten kunnen
Ik ook niet gijs... ik ook niet .............quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil niet eens de uitleg weten hoe zoiets technisch mogelijk is.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
straks krijg wij de verhalen
Waarschijnlijk heeft ze daarna ook nog met draken gevochten en de honger in Afrika deels opgelost.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
in een flat wonen en de sleutel afbreken in het slot? maar goed ook dan moet je opzich nog door een raam naar buiten kunnen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
en de honger in Afrika deels opgelost.
en jij krijg ook niederlandze lezz??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ook niet gijs... ik ook niet .............
En het erge is... straks krijg wij de verhalen
WHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze daarna ook nog met draken gevochten en de honger in Afrika deels opgelost.
?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Die tweede van links heet pluisje.
De moordenaar van JFK is ook terecht nadat ze 3 banen kreeg aangeboden bij de CIA, FBI en de US Marchalls. Ze vertelde me nog dat het Oswalt niet was... die kende ze goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Tussen neus en lippen door de oorlog in Soedan opgelost!
Nu net een kwartier binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |