Dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme Surfer
Die laatste post moest de nieuwe titel bevatten!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef silver-surfer het volgende:rive by langs Tie in agenda noteert*
Moet je hem niet editten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef silver-surfer het volgende:
Ik denk ... ik help die bolle ff... krijg je dat..rive by langs Tie in agenda noteert*
Hai hai ... ja we zijn weer lekker bezig hier...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef O-Ren het volgende:
hallo schatjes......![]()
Lekker aan het werk voor infonet
Ja mooooi.... wat een filmpje was datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Die drive by ooook.. ik zie dat slechte filmpje van Brown nu voor me
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hai hai ... ja we zijn weer lekker bezig hier...
Nog 3 uurtjes
Hoe is het op de nieuwe sportschool schat?![]()
Garmt zit er op wa?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef silver-surfer het volgende:
Garmt is zwaaaaaaaaar aan het kankeren op Tie
Een of andere escalatie van AS2
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Die drive by ooook.. ik zie dat slechte filmpje van Brown nu voor me
Orginele smoes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
Tiggy heeft zichzelf opgesloten in huis...![]()
Ze heeft avonddienst.... dus die komt voorlopig niet
Zat ik me ook al over te verbazen... dat geweld wat maar toeneemt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
Al die moorden hier trouwnens in Nederland ineens zeg..... steekpartijen, schietpartijen en nu vissen ze weer iemand uit een: Vermoorde man gevonden in Wilhelminakanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |