Die spandoeken waren gewoon vanwege het laatste half jaar. Er hing zelfs 1 met 'nog 9x oosterpark' geloof ik.quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
... huh? Een paar weken terug waren er toch allerlei grote spandoeken enzo... we zaten gisteren met 3 verschillende mensen ons dat af te vragen... maar we zijn gek?
Tegen RBC: 'Nog 10 keer pissen door 't hek'quote:Op maandag 12 september 2005 12:55 schreef MaxPower het volgende:
Er hing zelfs 1 met 'nog 9x oosterpark' geloof ik.
quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef Prosac het volgende:
die West doeken vind ik idd ook erg leuk
Bookmarked dezequote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt. .
quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat je er aan moet geloven Cruoninga. 3-2 vandaag.
Nou ben ik meer voor PSV maar dit wil ik zienquote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt.
Ik zal er zijnquote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt. Jans en zijn ploeg zijn echt een toonbeeld van beperking geworden. Salmon staat nota bene in de spits. Die straalt echt pure makheid uit alle wedstrijden dat die speelt.
Dat krijg je als je fuckt met Salmonquote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt. Jans en zijn ploeg zijn echt een toonbeeld van beperking geworden. Salmon staat nota bene in de spits. Die straalt echt pure makheid uit alle wedstrijden dat die speelt.
Of gewoon al fan van Ajax voordat ik doorhad dat ze ook nog best konden voetballen ook? kthnxquote:Op zondag 18 september 2005 18:25 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaal joden op een paar minuten van't Groningen stadion? Studenten of gewoon gloryhunters?
Studenten die studeren in de mooiste en gezelligste stad van NLquote:Op zondag 18 september 2005 18:25 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaal joden op een paar minuten van't Groningen stadion? Studenten of gewoon gloryhunters?
quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Of gewoon al fan van Ajax voordat ik doorhad dat ze ook nog best konden voetballen ook? kthnx
Je hebt de uitslag al gehoord?quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Ahum..quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt.
Ik ben vaker in de ArenA geweest dan jij in t andere geslacht.quote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
funny.. en dat was toevallig ajax en geen PSV? Feyenoord? MVV? AGOVV?
Arena als eens van binnen gezien?
Maargoed .. maakt mij het ook uit
Waar maak je jezelf druk om zegquote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
funny.. en dat was toevallig ajax en geen PSV? Feyenoord? MVV? AGOVV?
Arena als eens van binnen gezien?
Maargoed .. maakt mij het ook uit
tadaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef Prosac het volgende:
nope, niet gezien, eerlijk gezegd heb ik ook maar met een half oog naar die pot gekeken..
morgen PSV thuis, 3 punten binnen zeg ik zo. Als we ze niet van de geheide degradatiekandidaten kunnen pakken, dan maar van Guusje, eitje
Zeer terecht idd. PSV kon gewoon niks brengen. Ze hadden wat pech met hun verdedigers in het begin, maar dat is hun probleemquote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef mordradead het volgende:
leuk dat ze hebben gewonnen maar ik zal het postivisme maar weer even temperen want je wint natuurlijk niet elke wedstrijd
Jij doet je signature geen eer aan.quote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef mordradead het volgende:
leuk dat ze hebben gewonnen maar ik zal het postivisme maar weer even temperen want je wint natuurlijk niet elke wedstrijd
volgens mij was het: " nog 8 keer 'swingend' in het Oosterpark"quote:Op maandag 12 september 2005 13:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tegen RBC: 'Nog 10 keer pissen door 't hek'
Tegen Sparta: 'Nog 9 keer hamburgers van Van Gelder'
Benieuwd wat er volgende week tegen PSV opstaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |