Ik verwacht een titelstrijd waar PSV aan meedoet en ik verwacht minimaal een derde plaats in de CL groepsfase, verder verwachtingen heb ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik verwacht meestrijden voor de titel en minstens tweede worden, plus stiekem op de tweede ronde, maar eigenlijk wel minstens derde plaats in de poule en kwartfinale UEFA-Cup. Daar moet dit PSV toch wel toe in staat zijn lijkt me.
Komt de naam Pedro Salazar jou bekend voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De buitenwacht verwacht misschien een kampioenschap, de club en de supporters hopen er op, maar hebben niet de arrogantie om met een 1 op de stropdas te verschijnen.
Ik ken de Portugese Nederlander natuurlijk ja en doel je nu op de Voetbal Insite uitzending?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Komt de naam Pedro Salazar jou bekend voor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ken de Portugese Nederlander natuurlijk ja en doel je nu op de Voetbal Insite uitzending?![]()
Bijna net zo erg als die kutkop van een David Endt die bij jullie rondhuppeltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
, wat een arrogante lul met zijn stropdasje.....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ken de Portugese Chileense Nederlander natuurlijk ja en doel je nu op de Voetbal Insite uitzending?![]()
Met jouw reactie erbij 11.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Kaap het volgende:
Laatste 10 reacties over p$v, dacht dat dit het Feyenoord topic was ipv dat commerciele philips product.
Goed zo Guus!quote:
Heel vervelend aan het begin van het seizoen, nu krijgt Vincken wel een mooie kans om zich te bewijzenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:24 schreef cultheld het volgende:
Castelen drie tot vier weken uit de roulatie. Het zit jullie ook niet mee he jongens.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:24 schreef cultheld het volgende:
Castelen drie tot vier weken uit de roulatie. Het zit jullie ook niet mee he jongens.
Hij is 3-4 weken uitgeschakeld, dan kan hij in de klassieker wel fit zijn, maar ontbeert ie wedstrijdritme, een mooie test voor Vincken dus (vs Escude).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef hippo-clippo het volgende:
Hopelijk is Castelen voor 28 augustus fit, want ik zie hem de linksback van die joden wel gekmaken aangezien dat wel een zwakke plek is van hun.
Het is even afwachten hoe Castelen herstelt. Misschien dat hij snel herstelt en al wat minuten tegen Sparta kan pakken en dan nog met Jong Feijenoord op maandag. Met Vincken is het weer dat hij toch weinig ervaring heeft, maar hij heeft 2 wedstrijden om in zijn beste vorm te komen. En de 3e wedstrijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is 3-4 weken uitgeschakeld, dan kan hij in de klassieker wel fit zijn, maar ontbeert ie wedstrijdritme, een mooie test voor Vincken dus (vs Escude).
Had ik nog niet eens aan gedacht. Vond het wel best dat Vincken wat ervaring op kan doen. Ook speelden ze tegen Hertha beiden prima, zie die wedstrijd toch liever Castelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef hippo-clippo het volgende:
Hopelijk is Castelen voor 28 augustus fit, want ik zie hem de linksback van die joden wel gekmaken aangezien dat wel een zwakke plek is van hun.
Valt nog weinig over p$v met respect te zeggen, dat hebben ze gisteren toch echt goed zelf verpest. Dat je het uberhaupt durft te vragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met jouw reactie erbij 11.
Sorry Kaap, maar het zou je sieren als je ook met respect over je tegenstander spreekt.
Hoe ver is de Edman-kwestie gevorderd?
Ook de 'vijand' dien je te respecteren, maar misschien is dat iets teveel gevraagd, de wond is nog vers en de impaase duurt nog voort.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Valt nog weinig over p$v met respect te zeggen, dat hebben ze gisteren toch echt goed zelf verpest. Dat je het uberhaupt durft te vragen.
Ik zou er niet om rouwen mocht Tim tegen ajax spelen ipv Castelen. Tim heeft tenminste clubliefde, dat kan je altijd gebruiken in zo'n wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Castelen is natuurlijk wat verder dan Vincken, maar op termijn kan Tim best een zeer nuttige rechtsbuiten worden voor Feyenoord. Alles wat ie nu dan pakt aan minuten is meegenomen.
Grapjas, geef mij eens 1 reden waarom ik die club uit eindhoven moet respecteren na al het moddergegooi van ze de afgelopen weken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook de 'vijand' dien je te respecteren, maar misschien is dat iets teveel gevraagd, de wond is nog vers en de impaase duurt nog voort. Dus 1 kwestie beïnvoedt je gehele mening over iedereen die zich met PSV associeert?
Ik durf te stellen dat Castelen het belang van deze wedstrijd kent en hoe het leeft onder de supporters. En afgaande op wat ik tegen hertha heb gezien zag ik meer dreiging in het spel van Castelen. Verder is ervaring echt een belangrijk aspect in de 'Klassieker', en Castelen loopt daarmee voor op Vincken wat logisch is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou er niet om rouwen mocht Tim tegen ajax spelen ipv Castelen. Tim heeft tenminste clubliefde, dat kan je altijd gebruiken in zo'n wedstrijd.
Wat zei holle bolle guusje dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef snabbi het volgende:
Guus was trouwens zeer duidelijk in zijn interview voor de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |