abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29440928
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik verwacht meestrijden voor de titel en minstens tweede worden, plus stiekem op de tweede ronde, maar eigenlijk wel minstens derde plaats in de poule en kwartfinale UEFA-Cup. Daar moet dit PSV toch wel toe in staat zijn lijkt me.
Ik verwacht een titelstrijd waar PSV aan meedoet en ik verwacht minimaal een derde plaats in de CL groepsfase, verder verwachtingen heb ik niet.
Yeah baby Yeah!
pi_29441134
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De buitenwacht verwacht misschien een kampioenschap, de club en de supporters hopen er op, maar hebben niet de arrogantie om met een 1 op de stropdas te verschijnen.
Komt de naam Pedro Salazar jou bekend voor
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29441163
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Komt de naam Pedro Salazar jou bekend voor
Ik ken de Portugese Nederlander natuurlijk ja en doel je nu op de Voetbal Insite uitzending?
Yeah baby Yeah!
pi_29441203
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ken de Portugese Nederlander natuurlijk ja en doel je nu op de Voetbal Insite uitzending?
, wat een arrogante lul met zijn stropdasje.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:01:42 #280
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29441452
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

, wat een arrogante lul met zijn stropdasje.....
Bijna net zo erg als die kutkop van een David Endt die bij jullie rondhuppelt
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:02:36 #281
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29441470
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ken de Portugese Chileense Nederlander natuurlijk ja en doel je nu op de Voetbal Insite uitzending?

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29441586
Laatste 10 reacties over p$v, dacht dat dit het Feyenoord topic was ipv dat commerciele philips product.
pi_29441672
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef Kaap het volgende:
Laatste 10 reacties over p$v, dacht dat dit het Feyenoord topic was ipv dat commerciele philips product.
Met jouw reactie erbij 11.

Sorry Kaap, maar het zou je sieren als je ook met respect over je tegenstander spreekt.

Hoe ver is de Edman-kwestie gevorderd?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:15:10 #284
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29441682
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Van het BD:
[..]
Goed zo Guus!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29444425
Castelen drie tot vier weken uit de roulatie. Het zit jullie ook niet mee he jongens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29444599
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:24 schreef cultheld het volgende:
Castelen drie tot vier weken uit de roulatie. Het zit jullie ook niet mee he jongens.
Heel vervelend aan het begin van het seizoen, nu krijgt Vincken wel een mooie kans om zich te bewijzen
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 14:56:52 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29444849
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:24 schreef cultheld het volgende:

Volgens mij zijn er amper blessures, dus ik snap je opmerking niet echt.
2000 light years from home
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:18:48 #288
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29445150
Hopelijk is Castelen voor 28 augustus fit, want ik zie hem de linksback van die joden wel gekmaken aangezien dat wel een zwakke plek is van hun.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29445828
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef hippo-clippo het volgende:
Hopelijk is Castelen voor 28 augustus fit, want ik zie hem de linksback van die joden wel gekmaken aangezien dat wel een zwakke plek is van hun.
Hij is 3-4 weken uitgeschakeld, dan kan hij in de klassieker wel fit zijn, maar ontbeert ie wedstrijdritme, een mooie test voor Vincken dus (vs Escude).
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:18:20 #290
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29446074
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij is 3-4 weken uitgeschakeld, dan kan hij in de klassieker wel fit zijn, maar ontbeert ie wedstrijdritme, een mooie test voor Vincken dus (vs Escude).
Het is even afwachten hoe Castelen herstelt. Misschien dat hij snel herstelt en al wat minuten tegen Sparta kan pakken en dan nog met Jong Feijenoord op maandag. Met Vincken is het weer dat hij toch weinig ervaring heeft, maar hij heeft 2 wedstrijden om in zijn beste vorm te komen. En de 3e wedstrijd
pi_29446360
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef hippo-clippo het volgende:
Had ik nog niet eens aan gedacht. Vond het wel best dat Vincken wat ervaring op kan doen. Ook speelden ze tegen Hertha beiden prima, zie die wedstrijd toch liever Castelen.
pi_29446686
Castelen is natuurlijk wat verder dan Vincken, maar op termijn kan Tim best een zeer nuttige rechtsbuiten worden voor Feyenoord. Alles wat ie nu dan pakt aan minuten is meegenomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29447225
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Met jouw reactie erbij 11.

Sorry Kaap, maar het zou je sieren als je ook met respect over je tegenstander spreekt.

Hoe ver is de Edman-kwestie gevorderd?
Valt nog weinig over p$v met respect te zeggen, dat hebben ze gisteren toch echt goed zelf verpest. Dat je het uberhaupt durft te vragen.
pi_29447356
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:24 schreef Kaap het volgende:

[..]

Valt nog weinig over p$v met respect te zeggen, dat hebben ze gisteren toch echt goed zelf verpest. Dat je het uberhaupt durft te vragen.
Ook de 'vijand' dien je te respecteren, maar misschien is dat iets teveel gevraagd, de wond is nog vers en de impaase duurt nog voort.
Dus 1 kwestie beïnvoedt je gehele mening over iedereen die zich met PSV associeert?
Zoals je misschien óók inmiddels hebt gelezen is er binnen PSV een tweespalt, Hiddink is nl géén voorstander van de arbitragecomissie en heeft Westerhof dus op de vingers getikt.

Maar that's all folks...

Aacht jij Feyenoord klaar voor de competitie en is dit Feyenoord stabieler dan het Feyenoord onder Gullit?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:48:40 #295
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29447674
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Castelen is natuurlijk wat verder dan Vincken, maar op termijn kan Tim best een zeer nuttige rechtsbuiten worden voor Feyenoord. Alles wat ie nu dan pakt aan minuten is meegenomen.
Ik zou er niet om rouwen mocht Tim tegen ajax spelen ipv Castelen. Tim heeft tenminste clubliefde, dat kan je altijd gebruiken in zo'n wedstrijd.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29447700
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ook de 'vijand' dien je te respecteren, maar misschien is dat iets teveel gevraagd, de wond is nog vers en de impaase duurt nog voort. Dus 1 kwestie beïnvoedt je gehele mening over iedereen die zich met PSV associeert?
Grapjas, geef mij eens 1 reden waarom ik die club uit eindhoven moet respecteren na al het moddergegooi van ze de afgelopen weken?

En mijn mening over p$v supporters is hiermee niet veranderd. Mijn mening betreffende de club p$v en met name de heren Westerhof en Hiddink is zeer sterk veranderd. Zoals ik eerder al aangaf, het verbaasd me helemaal niets dat p$v en Chelsea zo goed samenwerken. Mourinho, Hiddink en Westerhof passen kwa gedrag heel goed bij elkaar.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:24:54 #297
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29449258
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik zou er niet om rouwen mocht Tim tegen ajax spelen ipv Castelen. Tim heeft tenminste clubliefde, dat kan je altijd gebruiken in zo'n wedstrijd.
Ik durf te stellen dat Castelen het belang van deze wedstrijd kent en hoe het leeft onder de supporters. En afgaande op wat ik tegen hertha heb gezien zag ik meer dreiging in het spel van Castelen. Verder is ervaring echt een belangrijk aspect in de 'Klassieker', en Castelen loopt daarmee voor op Vincken wat logisch is.

Castelen moet echter wel wedstrijdfit zijn, en anders zou ik ook niet echt rouwen hoor als Vincken zou spelen. Zolang we maar winnen
pi_29450640
Guus was trouwens zeer duidelijk in zijn interview voor de wedstrijd.

Ik zie liever een fitte Castelen. Vincken is mij nog iets te onervaren. Ik zag hem leuke acties maken tegen Herta, maar vervolgens kon hij niet de bal bij een andere speler krijgen naar mijn mening.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:51:44 #299
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29450745
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef snabbi het volgende:
Guus was trouwens zeer duidelijk in zijn interview voor de wedstrijd.
Wat zei holle bolle guusje dan?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:54:59 #300
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29450813
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat zei holle bolle guusje dan?
Dat ze geen gerechterlijke stappen zullen ondernemen ende zo.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')