quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef deridder het volgende:gatverdamme dat wijf heeft het net dus uit gemaakt omdat ik niet meewil naar kane vanavond op dat ijland bij pampus
![]()
wie denkt dat wijf wel niet dat ze is
denise als je dit leesd ik heb tog niet egt van je gehouden
![]()
ga jij maar leker naar kane vanavond hahaha dan ga ik wel bier drinken ben tog vrij
oja en hou die stuiterbal maar die ik voor je verjaardag heb gegeven
stome doos
Hoi. Ik ben Denise. Ik heb het maar net uitgemaakt met mijn vriend want hij heeft het niet eens voor me over om met mij naar Kane te gaan vanavond. Eigenlijk is het een truc geweest want ik ben ingelicht door de Staatsloterijshow. Ik had namelijk samen met mijn vriend een lot gekocht en het blijkt dat we de Super-jackpot hebben gewonnen van 500 000 000 euro. Het leek me een orginele manier om het hem te vertellen. Mijn vriend heeft namelijk zijn kamer vol met posters van Kane hangen en hij heeft de hele dag de cds van de band op staan. Ik hou zelf liever van het ruige werk, Metallica en Slayer enzo, maar goed, ieder zijn meuk.
Eigenlijk hou ik niet echt van hem, maar hij laat mijn hondje altijd uit, voor de rest is hij niet zo heel veel bijzonders. De sex is ook niet je-van-het. Tja, dat krijg je met die pubertjes. Gelukkig heb ik Gino, mijn meester-lover. We hadden al overlegd en om deridder af te kopen dachten we aan een kwart van de gewonnen prijs en dat wilden we hem vanavond vertellen. Kan hij nog meer cds van Kane kopen... dan zoekt ie het maar uit!
En hij zei dat ik de balletjes voor intern genot mocht houden. Hij weet niet dat ik die allang bij de hond naar binnen heb gebracht
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize