jonge als je mijn vorige topiks leesd dan zie je tog dat zeg dat ik dislectisch ben en geen tijd heb voor die @#%#@% oeveningenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef Poncho het volgende:
Ik ontdek wat miniscule spelfoutjes, mijn beste.
Ik ontdek wat miniscule spelfoutjes, mijn beste.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef deridder het volgende:
[..]
jonge als je mijn vorige topiks leesd dan zie je tog dat zeg dat ik dislectisch ben en geen tijd heb voor die @#%#@% oeveningen![]()
daar had ik geen zin in zie mijn ander topik hier over en ik zeg het tegen tegen denise en ze pikt dat gewoon niet meer van me zegd ze stome doos.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:43 schreef Jorikjet het volgende:
ga dan naar kane
Ik zou mee gaan naar die verschrikkelijke band en haar als tegenprestatie keihard droog anaal nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef deridder het volgende:
[..]
daar had ik geen zin in zie mijn ander topik hier over en ik zeg het tegen tegen denise en ze pikt dat gewoon niet meer van me zegd ze stome doos.
nu is ze snel weer naar albert hijn gegaan omdat ze daar moet werken om 12 uur voor 2 euro ofsow per uur![]()
Da's meer dan jij ooit legaal zult verdienen, baseer ik op wat ik van je lees.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef deridder het volgende:
[..]
daar had ik geen zin in zie mijn ander topik hier over en ik zeg het tegen tegen denise en ze pikt dat gewoon niet meer van me zegd ze stome doos.
nu is ze snel weer naar albert hijn gegaan omdat ze daar moet werken om 12 uur voor 2 euro ofsow per uur![]()
dat zou ze nooit doen mogt al niet verder bij haar dan vingeren stome doos is het #%@%@% ga wel weer opzoek naar een andere vrien din van me die misschien wel ooit meewilt met mij naar salou ofsow denise jamer het is egt over ik wilde ut tog al uitmakenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou mee gaan naar die verschrikkelijke band en haar als tegenprestatie keihard droog anaal nemen.
Misschien wilt je moeder wel even bukken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:48 schreef deridder het volgende:
[..]
dat zou ze nooit doen mogt al niet verder bij haar dan vingeren stome doos is het #%@%@% ga wel weer opzoek naar een andere vrien din van me die misschien wel ooit meewilt met mij naar salou ofsow denise jamer het is egt over ik wilde ut tog al uitmaken![]()
haahah jij bent tog gek klown schrijf je zo en niet kloon leer spelen of ga trug naar schoolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:48 schreef fraQture het volgende:
[..]
Da's meer dan jij ooit legaal zult verdienen, baseer ik op wat ik van je lees.
Trouwens, dit kan bijna niet anders dan een kloon (of moet ik zeggen clown?) zijn.
Je gaat vanavond niet naar Kane dus je hebt tijd over.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef deridder het volgende:
en geen tijd heb voor die @#%#@% oeveningen![]()
hellaas wel ze hadt ticcets gewonnen vorige week bij 538 ofsow kan je naar eiland in het water bij amsterdam pampus heet dat alleen voor winaars van die 538 show is dat kaarten kun je gelukig niet kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef Casema het volgende:
Maarre, speelt Kane vanavond dan?
Dezelfde die je bij yorin fm kunt winnen dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef deridder het volgende:
[..]
hellaas wel ze hadt ticcets gewonnen vorige week bij 538 ofsow kan je naar eiland in het water bij amsterdam pampus heet dat alleen voor winaars van die 538 show is dat kaarten kun je gelukig niet kopen![]()
![]()
waar die fuk slaat dat nou op ga spelen wil aleen zeggen dat die kane kans loos is en denise ook he denise als je dit leesd bekeijk het maar!!! hahaaha ga zo tog bier drinken ben tog nog vrijquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef deridder het volgende:
oja en hou die stuiterbal maar die ik voor je verjaardag heb gegeven![]()
Ik vind dat we zouden moeten sponsoren voor een Kane African Tourquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kindjes in Afrika he, die kúnnen nieteens naar Kane, en jij doet zo ondankbaar.
Ik zou hem ergens stoppen waar de zon nooit schijnt.quote:
Een enkeltje dan he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind dat we zouden moeten sponsoren voor een Kane African Tour.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef deridder het volgende:
hahaha dan ga ik wel bier drinken ben tog vrij![]()
Omdat je een niet leuke kloon bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef deridder het volgende:
dit topik hier op fok is tog om te klagen waarom doet iedereen dan zo raar hiero stel paupers alemaal hiero ga lekker leven of bier drinken @#%%@%^@#![]()
Een heeeeeeeeeele lange tourquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
maar dislectisch kan je dan wel weer goed spellen..............quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef deridder het volgende:
[..]
jonge als je mijn vorige topiks leesd dan zie je tog dat zeg dat ik dislectisch ben en geen tijd heb voor die @#%#@% oeveningen![]()
* Litpho slikt opmerking over minderheden in die hun excuuswoordje altijd als eerste leren *quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar dislectisch kan je dan wel weer goed spellen..............
Dubbelaar met Within Temptation lijkt me dan wel een aardig ideequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeeele lange tour
ex-collega
Psst, 'minUscuul'...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef Poncho het volgende:
Ik ontdek wat miniscule spelfoutjes, mijn beste.
Alsof die arme mokkels het daar nog niet erg genoeg hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, de goden verzoeken om een Tsunami is niet aardigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Alsof die arme mokkels het daar nog niet erg genoeg hebben.. Ik pleit voor een tour over alle eilandjes in de Pacifische Oceaan.
Het was wachten tot iemand hem zou zienquote:
Ik zou het wel leuk vinden om te zien hoe Dinand aangevallen wordt door een agressief stuk woekerkoraal. Bij voorkeur in de venerische regionen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, de goden verzoeken om een Tsunami is niet aardig.
Pas op voor overstekende auto's. Het zou eeuwig zonde zijn als een taalkundig wonder als jou iets zou overkomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef deridder het volgende:
haha ik ga nu tog even naar albert hijn toe die slet heeft de codevan mijn cijferslot vanmijn fiets nog dus nu moet ik lopen![]()
Ik denk dat zijn taugeh verwijderen door middel van een stuk scherp doch doortastend koraal funest zal blijken voor zijn ongedwongen zangstijlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om te zien hoe Dinand aangevallen wordt door een agressief stuk woekerkoraal. Bij voorkeur in de venerische regionen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn taugeh verwijderen door middel van een stuk scherp doch doortastend koraal funest zal blijken voor zijn ongedwongen zangstijl.
"Zoals jij"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Pas op voor overstekende auto's. Het zou eeuwig zonde zijn als een taalkundig wonder als jou iets zou overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |