Hahahah. Geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef deridder het volgende:
gatverdamme dat wijf heeft het net dus uit gemaakt omdat ik niet meewil naar kane vanavond op dat ijland bij pampuswie denkt dat wijf wel niet dat ze is
![]()
![]()
denise als je dit leesd ik heb tog niet egt van je gehoudenga jij maar leker naar kane vanavond hahaha dan ga ik wel bier drinken ben tog vrij
![]()
oja en hou die stuiterbal maar die ik voor je verjaardag heb gegeven![]()
stome doos![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel met hem liggen krikken.
nope:) hij *zegt* dattie alleen maar mocht vingerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:48 schreef deridder het volgende:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Stomme KUT puber! Oprotten naar je lego met je BreEzaH taalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef deridder het volgende:
gatverdamme dat wijf heeft het net dus uit gemaakt omdat ik niet meewil naar kane vanavond op dat ijland bij pampuswie denkt dat wijf wel niet dat ze is
![]()
![]()
denise als je dit leesd ik heb tog niet egt van je gehoudenga jij maar leker naar kane vanavond hahaha dan ga ik wel bier drinken ben tog vrij
![]()
stome doos![]()
Dan heeft ze niet veel gemistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef Goochie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:48 schreef deridder het volgende:
[..]
dat zou ze nooit doen mogt al niet verder bij haar dan vingeren stome doos is het #%@%@% ga wel weer opzoek naar een andere vrien din van me die misschien wel ooit meewilt met mij naar salou ofsow denise jamer het is egt over ik wilde ut tog al uitmaken
als ik bovenstaande goed begrijp mocht hij alleen met zijn pinkie naar binnen..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar dislectisch kan je dan wel weer goed spellen..............
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef Taxi het volgende:
Hey Dinand, als je dit leest, vanavond is er nog een vrijgezel genaamd Denise. Heeft kaartje gewonnen, anders was ze waarschijnlijk toch niet gekomen naar jou en je bandje. Als je niet wilt vingeren, kunnen jullie altijd nog met een stuiterbal gaan overgooien ook leuk![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef deridder het volgende:
...
stome doos![]()
ja lach maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef MmadviewW het volgende:
whehehe
"Dag mevrouw, ik kom de stuiterbal ophalen die ik uw pauperdochter euh... die hoer euh... Denise gegeven heb voor haar verjaardag."quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef deridder het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
denise kan lachen heb het slot doorknipt met een tang
en die stuiterbal net bij d'r moeder gehaald hahaahhwaha
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef deridder het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
denise kan lachen heb het slot doorknipt met een tang
en die stuiterbal net bij d'r moeder gehaald hahaahhwaha
jammer dat je spelfouten werkelijk geen ene tyfusmoer met dyslectie te maken hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef deridder het volgende:
[..]
jonge als je mijn vorige topiks leesd dan zie je tog dat zeg dat ik dislectisch ben en geen tijd heb voor die @#%#@% oeveningen![]()
Denise misschien...lekker troostenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:11 schreef Koentje3 het volgende:
neucken? iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |