quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:35 schreef ringo het volgende:
"hooggevoelig".
vroeger heette dat toch gewoon "labiel" of "overspannen"?
gefeliquote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:14 schreef gekke_sandra het volgende:
die heb ik al gedaan.. daar was ooit al een topic over.. ik was ook hoog sensitief
heb jij ooit een eetprobleem gehad? ik voel zoiets.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:45 schreef gekke_sandra het volgende:
en verwijfde mannen....
mwoah...quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:45 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het niet gewoon aan vrouw zijn liggen ofzo?
ik weet niet watvoor water jij hebt, dat je dat voelt.. maar ik heb geen eetprobleem gehad hoorquote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
heb jij ooit een eetprobleem gehad? ik voel zoiets.
er zijn meer indicaties.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef gekke_sandra het volgende:
mijn hvjjn post is wel érg toepasselijk op die vraag overigens
fokkers analyserenquote:
denk van beide watquote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
mwoah...
meer aan etiketjesgeilheid, denk ik
en wat voor etiketjes kunnen we aan jou hangen?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
meer aan etiketjesgeilheid, denk ik
vertel maar?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
er zijn meer indicaties.
ik heb toch geen gelijkquote:
stoer wijf.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:58 schreef livelived het volgende:
en wat voor etiketjes kunnen we aan jou hangen?![]()
je kunt vaak echt wel iets zeggen over fokkers als je veel posts van ze leest. garanties heb je niet nee alhoewel je wel naar een meet kunt voor wat bevestiging (of niet)quote:
let je op wat je eet?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef gekke_sandra het volgende:
vertel maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |