ben je zelf eik een hsp'er?quote:op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef brunette het volgende:
wat een kuttopic![]()
maar ik kan wel zeggen dat dit mijn meest stormlopende topic ever is![]()
kernwoorden passende bij dit topic:quote:op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef brunette het volgende:
wat een kuttopic![]()
maar ik kan wel zeggen dat dit mijn meest stormlopende topic ever is![]()
dat ben jij vast niet allemaal.quote:op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kernwoorden passende bij dit topic:
onzeker
té lief soms
morbide humor
eenzaam, maar makkelijk in contacten
leuk fantasierijk
inventief
semi-positief
volhouder
nee jijquote:
volgens mij ben ik dé definitie van een hsp'erquote:
lol voor een stukje ben ik het wel, maar een stukje hoor.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee jij![]()
![]()
(en toevallig de teskst van brunette ook, iedereen kan het fout hebbenn )
hey, zie het positief! bedoelde het natuurlijk niet negatief. mag je wel en zoek een klantvriendelijkere kapper de volgende keer.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef brunette het volgende:
@zoalshetis: fijn dat je ff verslag uitbrengt van de sfeer in mijn topic, want ik lees het niet meer![]()
ik zal ineens ook voor jou een leuk profiel schetsen, maar je houdt van verrassingen en daarom...quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef alicey het volgende:
[..]
lol voor een stukje ben ik het wel, maar een stukje hoor.
hmmmm.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal ineens ook voor jou een leuk profiel schetsen, maar je houdt van verrassingen en daarom...
hoe kom je erbij dat ik het negatief bedoelde ? misschien dacht je dat ik sarcastisch was ofso?quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey, zie het positief! bedoelde het natuurlijk niet negatief. mag je wel en zoek een klantvriendelijkere kapper de volgende keer.![]()
als dat de knmerken van een hsp'er zijn dan ben ik zeker iets te gevoeligquote:op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kernwoorden passende bij dit topic:
onzeker
té lief soms
morbide humor
eenzaam, maar makkelijk in contacten
leuk fantasierijk
inventief
semi-positief
volhouder
quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef danni het volgende:
[..]
als dat de knmerken van een hsp'er zijn dan ben ik zeker iets te gevoelig![]()
even een breuk in mijn hsp denk ikquote:op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef brunette het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ik het negatief bedoelde ?
dit is ook een kuttest in een nog kutter topic, die wél stormlooptquote:op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef danni het volgende:
[..]
als dat de knmerken van een hsp'er zijn dan ben ik zeker iets te gevoelig![]()
maar waarom de uitkomst bij mij anders uitwees(mie nò sabbi
)
ik krijg overal om me heen bevestiging en ga dingen die 'mijn visie' zouden kunnen 'schaden' niet uit de weg of zo.quote:op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef black_tulip het volgende:
en waarom zou je je eigen wereldbeeld ook in gevaar brengen door te kijken of het allemaal wel klopt?
tja je neemt het van me aan of nietquote:statistiek is precies wat me hier eventueel zou kunnen overtuigen.
je impliceert nu openlijk dat ik arrogant zou zijn en dat jij het niet kunt laten om te proberen dit neer te sabelen. prima, maar wat er niet is kun je moeilijk neersabelen, me dunkt.quote:die had ik wel verwacht. dit is volgens mij voor jou ook niet onverwacht, maar ik ben niet jaloers. ik heb alleen een hartgrondige hekel aan arrogantie, ondanks of misschien juist omdat ik me er zelf ook schuldig aan maak. dat is waarom ik het met hartelust neersabel.
dat mag je natuurlijk vinden. vroeg of laat komt je neus wel in de boter dan. onderzoeken weet ik persoonlijk het bestaan niet vanaf maar ik heb er ook niet naar gezocht. mijn ervaring is dat het doorgaans klopt. het is net als vragen naar iq onderzoeken waaruit blijkt dat mensen met een hoger iq doorgaans zich beter kunnen redden in de wereld.quote:statistiek waarin duidelijk naar voren komt dat hsp-ers niet alleen meer waarnemen, maar ook intuïtief vaardiger zijn. de bewering dat een hsp-er 'meer van de wereld snapt' vind ik al helemaal volslagen ridicuul.
ah spiegelen. puik! als ik trouwens zeg dat tips goedbedoeld zijn dan meen ik dat ookquote:of over jouw gebrek aan logica
...
wellicht zie jij niet de realiteit onder ogen?
ja maar brunette, wordt jij ook niet moe van al die testen dan?quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef brunette het volgende:
[..]
dit is ook een kuttest in een nog kutter topic, die wél stormloopt
de échte test stond volgens mij in het april nummer van pm
mooi.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef livelived het volgende:
[..]
ik krijg overal om me heen bevestiging en ga dingen die 'mijn visie' zouden kunnen 'schaden' niet uit de weg of zo.
als je het mis hebt, ben je arrogant.quote:je impliceert nu openlijk dat ik arrogant zou zijn en dat jij het niet kunt laten om te proberen dit neer te sabelen. prima, maar wat er niet is kun je moeilijk neersabelen, me dunkt.
dat is helemaal niet zo zwart-wit aangezien de iq testen een sterk cultureel tintje hebben.quote:het is net als vragen naar iq onderzoeken waaruit blijkt dat mensen met een hoger iq doorgaans zich beter kunnen redden in de wereld.
en als ik zeg dat ik niet jaloers ben meen ik dat ook.quote:ah spiegelen. puik! als ik trouwens zeg dat tips goedbedoeld zijn dan meen ik dat ook
ja. in ieder geval beter dan jij mij kentquote:maar een vraag tussendoor, ken jij jezelf wel (en dan bedoel ik echt kennen)?
dat denk ik ookquote:op donderdag 4 augustus 2005 08:50 schreef black_tulip het volgende:
ja. in ieder geval beter dan jij mij kent
tuurlijk word ik moe van al die testen en ik maak ze ook niet allemaalquote:op donderdag 4 augustus 2005 08:47 schreef jumparound het volgende:
[..]
ja maar brunette, wordt jij ook niet moe van al die testen dan?
en van al die mensen die nu denken... "hey dat heb ik ook!"
of van mensen die bevestiging zoeken dat ze "anders zijn"
ik zelf heb voor de gein meerdere testen gemaakt, in deze en in andere topics, en ja... meestal komt er uit dat ik hsp (-o-) zou kunnen hebben..
maar die vragen zijn allemala zoooo algemeeen, kan je niet tegen drukte, kan je niet tegen harde geluiden, heb je na een tijd veel mensen gezien te hebben behoefte om alleen te zijn... en zo voorts en zo voorts.
leuk hoor al die zelf doe dingen, maar het bewijst niks en het levert alleen maar meer lables op...
jah daar verbaas ik me ook overquote:op donderdag 4 augustus 2005 14:05 schreef american_nightmare het volgende:
is dit janktopic nou nog steeds open?
quote:het enige wat overgevoelig aan mij is is het puntje van m'n lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |