neequote:op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef lurf_doctor het volgende:
staat dit soort flauwekul tegenwoordig niet meer in de viva/flair oid?
én dementquote:op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef dementor het volgende:
uitslag: waarschijnlijk bent u hoog sensitief.
verbaast me niets.
je moet ze wel eerlijk beantwoorden..quote:op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef alicey het volgende:
het zijn allemaal nogal open deur vragen.
in psychologie magazine stond daar wél een fatsoenlijk testje met 50 vragen over en daar kreeg je punten van 0-10. ik scoorde 8.9 dus ergens klopt het welquote:op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef minos111 het volgende:
uitslag: idem, waarschijnlijk bent u hoog sensitief. de vragen worden ook niet echt wetenschappelijk gesteld of zo, met dubbele ontkenningen en al. bovendien kun je sommige vragen niet eens echt beantwoorden. dat begint al bij vraag 1: 'ik ben me bewust van subtiele signalen in mijn omgeving'. hoe kun je dat nou weten als je die signalen niet oppakt! misschien gaat de helft wel compleet langs je heen! niet erg relevant allemaal dus...
quote:waarschijnlijk bent u hoog sensitief. maar eerlijk gezegd is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. het is raadzaam om eens wat meer te lezen over hooggevoelige personen. herkent u zich sterk in de verhalen? boeken over hsp kunnen u helpen uzelf beter te begrijpen en zullen u leren te floreren in de niet-zo-gevoelige hedendaagse wereld.
bijna alles is een "ja", want de vraagstelling is ook van "ik kan" of "het gebeurt wel eens dat"... ik heb er maar een stuk of 4-5 op "nee".quote:op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef dementor het volgende:
[..]
je moet ze wel eerlijk beantwoorden..
hier kun je kijken http://www.psychologiemagazine.nl/psychologie/showquote:op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef justjunior het volgende:
![]()
![]()
jezus, welke mongool heeft die test in elkaar gedraait? die vraagstelling is echt te slecht voor woorden.
kortom, ze willen iedereen een hsp complex aanpraten, zodat iedereen haar literatuur gaat lezen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord. toch is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
bweh, wat een formuleringquote:dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |