abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29386293
hooggevoelige personen ervaren prikkels uit de omgeving anders dan anderen en voelen meer dan de gemiddelde mens voelt. deze mensen worden hsp'ers genoemd en maken deel uit van ongeveer 15-20 procent van de bevolking. hsp'ers reageren bijv. veel gevoeliger op geuren, geluiden, gebeurtenissen enz.

maak hier de test: http://194.109.129.70/show/id=9791/frameid=2675/langid=240

uitslag: waarschijnlijk bent u hoog sensitief.
4
pi_29386361
ik niet. geen test voor nodig ook.
pi_29386395
staat dit soort flauwekul tegenwoordig niet meer in de viva/flair oid?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_29386413
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef lurf_doctor het volgende:
staat dit soort flauwekul tegenwoordig niet meer in de viva/flair oid?
nee
4
pi_29386416
verbaast me niets.
pi_29386455
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef dementor het volgende:
verbaast me niets.
én dement
4
pi_29386463
uitslag: idem, waarschijnlijk bent u hoog sensitief. de vragen worden ook niet echt wetenschappelijk gesteld of zo, met dubbele ontkenningen en al. bovendien kun je sommige vragen niet eens echt beantwoorden. dat begint al bij vraag 1: 'ik ben me bewust van subtiele signalen in mijn omgeving'. hoe kun je dat nou weten als je die signalen niet oppakt! misschien gaat de helft wel compleet langs je heen! niet erg relevant allemaal dus...
pi_29386466
waarom denk je dat ik gevoelig ben?! je kent me geen eens kutwijf!

al die mensen die me altijd moeten hebben..! boehoehoehoe!!

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_29386475
het zijn allemaal nogal open deur vragen.
pi_29386488
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef alicey het volgende:
het zijn allemaal nogal open deur vragen.
je moet ze wel eerlijk beantwoorden..
pi_29386489
ik heb de test wel gedaan , maar vond het maar een idiote libelle test, alsof een paar van die doorzichtige vragen moeten duidelijk maken wat je toch al wist .
maar afijn...........

waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord
pi_29386522
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef minos111 het volgende:
uitslag: idem, waarschijnlijk bent u hoog sensitief. de vragen worden ook niet echt wetenschappelijk gesteld of zo, met dubbele ontkenningen en al. bovendien kun je sommige vragen niet eens echt beantwoorden. dat begint al bij vraag 1: 'ik ben me bewust van subtiele signalen in mijn omgeving'. hoe kun je dat nou weten als je die signalen niet oppakt! misschien gaat de helft wel compleet langs je heen! niet erg relevant allemaal dus...
in psychologie magazine stond daar wél een fatsoenlijk testje met 50 vragen over en daar kreeg je punten van 0-10. ik scoorde 8.9 dus ergens klopt het wel
4
pi_29386529
het resultaat laat zich dan ook raden:
quote:
waarschijnlijk bent u hoog sensitief. maar eerlijk gezegd is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. het is raadzaam om eens wat meer te lezen over hooggevoelige personen. herkent u zich sterk in de verhalen? boeken over hsp kunnen u helpen uzelf beter te begrijpen en zullen u leren te floreren in de niet-zo-gevoelige hedendaagse wereld.

ik ben iets gevoeliger dan anderen misschien, maar hoog-sensitief beschouw ik mezelf niet. ik kan best normaal functioneren.
pi_29386539
jezus, welke mongool heeft die test in elkaar gedraait? die vraagstelling is echt te slecht voor woorden.
pi_29386558
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef dementor het volgende:

[..]

je moet ze wel eerlijk beantwoorden..
bijna alles is een "ja", want de vraagstelling is ook van "ik kan" of "het gebeurt wel eens dat"... ik heb er maar een stuk of 4-5 op "nee".
pi_29386584
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef justjunior het volgende:
jezus, welke mongool heeft die test in elkaar gedraait? die vraagstelling is echt te slecht voor woorden.
hier kun je kijken http://www.psychologiemagazine.nl/psychologie/show
4
pi_29386611
mijn ex-stagedocent heeft mij een hsp complex aangepraat.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29386617
als je gewoon overal ja op antwoord, ben je al hoog sensitief. nou fijn, vind je t gek dat er zoveel mensen *denken* dat ze hsp zijn
pi_29386635
ik ben niet hooggevoelig :s ok...wat zij willen
pi_29386641
overigens dacht ik dat de test in het tijdschrift hetzelfde zou zijn als die op internet
4
pi_29386681
waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord. toch is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
pi_29386709
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord. toch is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
kortom, ze willen iedereen een hsp complex aanpraten, zodat iedereen haar literatuur gaat lezen.
pi_29386713
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.

waarvoor maken ze dan überhaupt een test?
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:47:06 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29386758
quote:
dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
bweh, wat een formulering
Vampire Romance O+
pi_29386771
ach ja ik ben waarschijnlijk ook wel hoog sensitief. ik voel het altijd meteen als iemand me aanraakt. ook mijn andere zintuigen zijn goed ontwikkeld.

ze heeft waarschijnlijk gelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')