quote:
quote:
Tja dat moet je dus raden..... deze beste man heeft heel veel boeken in een bepaalde serie geschreven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef peaceman het volgende:
tja dat had ik wel door inmiddels. maar welke?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef Neleos het volgende:
Is het de bedenker van Pinky & The Brain?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:25 schreef Neleos het volgende:
De schrijver van Pinkeltje?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Berkery het volgende:
Dick Laan
En dat is natuurljik goed...quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
wat was eng? dat mn avatar het niet deed of Q en Q?
peggy, uit de Tina?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef pos het volgende:
[..]
peggy, uit de Tina?...en heette hij niet Jeroen?
beidequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
wat was eng? dat mn avatar het niet deed of Q en Q?
Nou ja... ...quote:
Het wordt volgens mij tijd om naar huis te gaan.... maar ja de trein gaat nog niet...quote:
Ik was geabonneerd op de Tinaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja... ...![]()
En Pos het is idd Peggy en Jeroen uit het welbekende meidenblad Tina..![]()
Ik niet, maar we hadden hem wel in de leesmap dus ik las hem wel elke week. Ik kocht wel altijd van die vakantieboeken/dikke boeken van de Tina...quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef Neleos het volgende:
Yogi Bear en z'n vriendjes...
Is ze anders niet....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef peaceman het volgende:
Lijkt liesbeth list wel
Hmm, dan weet ik het zo ook niet...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is niet goed... was het gezellig in de kroeg?
In Enschede geweest?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het zo ook niet...
En in de kroeg is het altijd gezellig![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In Enschede geweest?
Ze is Amerikaans.
Molly Malone?? in Enschede? Nog nooit van gehoord... waar zit dat? Woon je trouwens ook in Enschede?quote:
Molly Malone zit tussen Paddy's en Jansen Janssen in aan de oude markt. En ik woon nu in Hengelo, maar binnen een maand ga ik verhuizen en woon ik weer in Enschede.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Molly Malone?? in Enschede? Nog nooit van gehoord... waar zit dat? Woon je trouwens ook in Enschede?
maar even een ander plaatje...
[afbeelding]
Ow daar, tja dat weet ik dan wel te zitten. Ik kom tegenwoordig niet meer zo vaak in de stad lees: kroegen. Is het een leuke kroeg? Misschien moeten Peaceman en ik maar een keer een bezoekje brengen daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Molly Malone zit tussen Paddy's en Jansen Janssen in aan de oude markt. En ik woon nu in Hengelo, maar binnen een maand ga ik verhuizen en woon ik weer in Enschede.
Molly Malone is wel een van favoriete kroegen in Enschede. Moeten jullie zeker een keer naar toe gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar, tja dat weet ik dan wel te zitten. Ik kom tegenwoordig niet meer zo vaak in de stad lees: kroegen. Is het een leuke kroeg? Misschien moeten Peaceman en ik maar een keer een bezoekje brengen daar.
Twekkelerveld.quote:Ow leuk zeg. Waar ga je wonen wijk? in Enschede?
Ik zie het, maar geen idee.quote:Kruisje is inmiddels hersteld!
Zullen we onthouden en een keer doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Molly Malone is wel een van favoriete kroegen in Enschede. Moeten jullie zeker een keer naar toe gaan.
[..]
Dat is volgens mij wel een leuke wijk, ben daar niet echt heel goed bekend, ik woon zelf in het centrum lekker dichtbij de stad...quote:Twekkelerveld.
[..]
Ze is een actrice en heeft ooit een "baby" gespeeld.quote:Ik zie het, maar geen idee.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:10 schreef sooty het volgende:
Da's Sandra Bullock.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:10 schreef sooty het volgende:
Da's Sandra Bullock.
Wij zaten hier al de hele dag haha... gelukkig was het alleen een stekkertje dat los zat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten jullie was een dag off line stekkertje bleek los te ziten
IT vriend aan de foon vanavond, half uur aanwijzingen opgevolgd, totdat ie vroeg Herm, zit die en die stekker wel goed. Stekker eruit en erin en hij deed het weerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zaten hier al de hele dag haha... gelukkig was het alleen een stekkertje dat los zat.
Ow wat erg zeg, maar gelukkig doet ie het weer en was het alleen maar een stekkertje en verder niets "technisch ergs"..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
IT vriend aan de foon vanavond, half uur aanwijzingen opgevolgd, totdat ie vroeg Herm, zit die en die stekker wel goed. Stekker eruit en erin en hij deed het weer
Heejquote:
Internet thuis is kapot. Dus ben ik nu maar bij mijn moeder.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heejtis een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker goedenavond!!! Tijdje niet gezien!
Ow balen zeg... niet een stekkertje loszitten net als Tong? Lang leve de moeders met internet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Internet thuis is kapot. Dus ben ik nu maar bij mijn moeder.
Nee, was het maar waar. Mijn pc maakt geen contact met de modem.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen zeg... niet een stekkertje loszitten net als Tong? Lang leve de moeders met internet!
Ow ow... ik heb er niet erg veel verstand van maar heb je de modem al een keer gereset (vast wel...) en wat nu?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar. Mijn pc maakt geen contact met de modem.![]()
1000 x gereset ofzo, mijn pc gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Morgen bel ik mijn neef of hij even wil kijken of er virussen in mijn pc zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ow... ik heb er niet erg veel verstand van maar heb je de modem al een keer gereset (vast wel...) en wat nu?
Echt wel balen zeg... hopelijk wordt het probleem snel verholpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1000 x gereset ofzo, mijn pc gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Morgen bel ik mijn neef of hij even wil kijken of er virussen in mijn pc zitten.
Anders moet ik hem weer terug brengen naar de leverancier. Maar ik denk dat het probleem bij de provider ligt. Dinsdagavond lag hun netwerk plat en sindsdien doet het probleem zich voor. Daarvoor nergens last van.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel balen zeg... hopelijk wordt het probleem snel verholpen.
Nee, geen acteur. Ik weet zeker dat je hem kent en zelfs zijn naam ook nog weet. Hij heeft inmiddels meer gezichtsbeharing.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Die man kijkt ook niet erg vrolijk... is het een acteur?
Die rotproviders ook....en heb je hun helpdesk al gebeld?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders moet ik hem weer terug brengen naar de leverancier. Maar ik denk dat het probleem bij de provider ligt. Dinsdagavond lag hun netwerk plat en sindsdien doet het probleem zich voor. Daarvoor nergens last van.
Is het een zanger dan? Cat Stevens?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, geen acteur. Ik weet zeker dat je hem kent en zelfs zijn naam ook nog weet. Hij heeft inmiddels meer gezichtsbeharing.
Ja meerdere keren en dat heeft alleen maar flink wat euro's gekost. 0,10 cent per minuutquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die rotproviders ook....en heb je hun helpdesk al gebeld?
Niemand in de entertainmentindustrie, maar een staatshoofd.quote:Is het een zanger dan? Cat Stevens?![]()
Het is ook gewoon belachelijk dat je voor dat soort helpdesknummers moet betalen.... maar dat heeft dus helaas ook niets opgeleverd...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja meerdere keren en dat heeft alleen maar flink wat euro's gekost. 0,10 cent per minuut![]()
[..]
Is het Saddam Hoessein in zn jonge jaren? edit: bij nader inzien lijkt hij me het ook niet. Weet je zeker dat ik hem ken?quote:[..]
Niemand in de entertainmentindustrie, maar een staatshoofd.
Ja idd en je als het probleem nou opgelost zou worden, maar ze zeggen alleen maar van onze kant af doet alles het meneer. Het probleem ligt bij u. Mooi zeg!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon belachelijk dat je voor dat soort helpdesknummers moet betalen.... maar dat heeft dus helaas ook niets opgeleverd...
Nee meneer is nog steeds aan de macht.quote:[..]
Is het Saddam Hoessein in zn jonge jaren?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd en je als het probleem nou opgelost zou worden, maar ze zeggen alleen maar van onze kant af doet alles het meneer. Het probleem ligt bij u. Mooi zeg!![]()
[..]
Heb werkelijk geen idee....quote:Nee meneer is nog steeds aan de macht.
Nou dat hebben we idd wel langer, maar ik heb weinig tv gezien...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet 100% zeker dat je hem kent of Twente moet pas sinds een maand tv en internet hebben. Dan kan het zo zijn dat je hem nog nooit hebt gezien.![]()
Nu moet ik allemaal moeite enzo gaan lopen doen en andere mensen lastig vallen omdat hun product het niet doet. Niet netjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar ben je dan mooi klaar mee. Lekker makkelijk. De service is tegenwoordig niet meer wat het geweest is.
Valt me tegen van je Diaan.quote:[..]
Heb werkelijk geen idee....![]()
Meneer is al jaren regelmatig in het nieuws.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat hebben we idd wel langer, maar ik heb weinig tv gezien...
quote:
Zoals ik al eerder zei: jij hebt weer andere kwaliteitenquote:
Thanxxxquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: jij hebt weer andere kwaliteiten![]()
quote:
Toen je Filosoof zei wist ik het meteen weer, maar weet eigenlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Intelligente vent. Hij was dokter en juichde altijd met 1 vuist in de lucht. Als symbool tegen de onderdrukking.
Bokser ?quote:
Socrates de Souza Sampaio geloof ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:31 schreef pos het volgende:
[..]
Toen je Filosoof zei wist ik het meteen weer, maar weet eigenlijk
niet zn hele naam.
Kut verbinding.quote:
Ook al mot met je provider Tong?quote:
Wat is een provider ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook al mot met je provider Tong?
De maatschappij die je het internet levert.quote:
Dat was de schoonvader van Tupac.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:38 schreef peaceman het volgende:
Quincy Jones?
En daar komt de kenner....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:38 schreef peaceman het volgende:
Quincy Jones?
Oh die homo'squote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De maatschappij die je het internet levert.
Ah ook niet je beste vrienden merk ik.quote:
Ach SCH is m'n maatjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ook niet je beste vrienden merk ik.![]()
Maar die is dan ook barkruk in Hools van beroep en niet zo'n (niet)helpdeskmedewerker.quote:
.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar die is dan ook barkruk in Hools van beroep en niet zo'n (niet)helpdeskmedewerker.
SCH is een vaste poster in Hools, het voetbalcafé in VBL.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
SCH is een vaste poster in Hools, het voetbalcafé in VBL.
Nee een homo dat zeggen we net.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg.
Is het een zanger?
Nou volgens mij heb ik dat gemist...quote:
Was just jokingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik dat gemist...*wel gelezen over die homo's van provider
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:59 schreef peaceman het volgende:
Ik ga pitten, trusten allemaal![]()
voor diaan en tot morgen
![]()
Tja 02:41uur is ook niet echt een tijdstip om online te zijn, de meeste mensen slapen dan en al helemaal als ze de volgende morgen - zoals ik - weer vroeg eruit moeten om te werkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:41 schreef wyccie het volgende:
Conspiracy theory! Als ik er ben zijn jullie er niet....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:06 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Verslapen![]()
Stom klote boek....
Tip in elk geval voor iedereen.. als je een uur eerder wakker wordt dan de wekker is ingesteld... zet m dan NIET alvast uit....![]()
Luipaard? Nee geen luipaard...quote:
Nog steeds bij moeders. Moet er toch zijn want ze gaat verhuizen en ik als 'sterke vent' moet dan dozen naar beneden sjouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Luipaard? Nee geen luipaard...![]()
Goedemiddagpc weer aan de praat of nog steeds bij je moeder?
Ben jij zo'n sterke vent dan.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog steeds bij moeders. Moet er toch zijn want ze gaat verhuizen en ik als 'sterke vent' moet dan dozen naar beneden sjouwen.
Valt wel mee, moeders is nu bezig met verven in het nieuwe huis. En ik ben de hele ochtend bezig geweest met een laminaatvloertje uit een kamer te verwijderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n sterke vent dan.....En tussendoor zit je te RJP'en... hoezo verslaafd...
Mijn snoozefunctie doet het niet meer! Ik verslaap me ook telkensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:06 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Verslapen![]()
Stom klote boek....
Tip in elk geval voor iedereen.. als je een uur eerder wakker wordt dan de wekker is ingesteld... zet m dan NIET alvast uit....![]()
Druk dus....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee, moeders is nu bezig met verven in het nieuwe huis. En ik ben de hele ochtend bezig geweest met een laminaatvloertje uit een kamer te verwijderen.
Valt wel mee.quote:
Dag Wycquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ben weer even weg, tot vanmiddag/avond.
Trouwens, lelijke grijze lucht hier
Ik heb er denk ik wel eentje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dag WycMisschien tot vanmiddag/avond!
Ano heb je nog een plaatje of zal ik even zoeken?
Je had haar toch al geraden? Cyndi Lauper (of zoals jij haar noemde Luipaard...) Ze is dit jaar trouwens 53! geworden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ontopic: Actrice of muzikant?
Oh misinterpretatie dan, dacht dat je het antwoord afkeurde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je had haar toch al geraden? Cyndi Lauper (of zoals jij haar noemde Luipaard...) Ze is dit jaar trouwens 53! geworden.
En ja FOK is heeeeeeeeel traag, gisteren ook al. Erg irritant.![]()
![]()
Wow hee, dat je dat zo snel ook zag. Ik heb eerst goed moeten kijken of hij het wel is....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Terence Trent D'arby?
Ik zag het gewoon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow hee, dat je dat zo snel ook zag. Ik heb eerst goed moeten kijken of hij het wel is....![]()
![]()
* is lekker om 16:00 uurvrij
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zag het gewoon.
zeg weet Piet Hein dat wel?Geintje, lekker hoor vroeg weekend.
Ik hoop het ook voor je. En hopelijk is het ook rustig op de weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou ik ben vanmorgen rond 8 uur begonnen en heb mn pauze overgeslagen... en heb al twee keer deze week een half uur langer gewerkt...dus PH mag niet klagen
lekker hoor... nog maar twee uurtjes nu. Hoop wel dat het zo droog wordt, moet weer een stuk rijden.
Volgens mij is het niet erg druk nu op de weg richting westen... vorige week ook in 1,5 uur gereden. Vakantietijd....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. En hopelijk is het ook rustig op de weg.
Okay misschien tot straksquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet erg druk nu op de weg richting westen... vorige week ook in 1,5 uur gereden. Vakantietijd....
Ben nu even een uurtje weg... misschien tot straks en anders vanavond!
Nee, Russin was afgelopen zondag op België 2 te zien in een deprimerende film die volgende week vrijdag op NL 3 wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef Neleos het volgende:
Scarlett Johanson?
Okasana Akinshina. Ik zou hem tapen. En anders is er vast wel iemand die hem voor je kan tapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:28 schreef Neleos het volgende:
Aha.
Lilja 4 ever, die had ik nog willen zien. En volgende week ben ik op vakantie. Jammer.
Maar weet niet hoe ze heet...
Ik heb veel goede dingen gehoord over die film. Dus ik vraag mijn ouders wel ff of ze hem willen opnemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okasana Akinshina. Ik zou hem tapen. En anders is er vast wel iemand die hem voor je kan tapen?
Hij is, zeg maar, de Franse Appie Baantjer...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Sartre?
Ik lees net dat Simenon een belg is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Simenon?
Georges Simenon, schrijver van de Maigret reeks ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:59 schreef peaceman het volgende:
Maigret?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
American History X daar komt dit plaatje uit volgens mij, de rechts heet Edward Norton
Ow dat wist ik niet.... had je zeker niet verwacht he dat ik die zo snel wistquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die ander heet ook Edward trouwens.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:19 schreef Neleos het volgende:
Edward Furlong
Je wist me weer eens te verrassen idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet.... had je zeker niet verwacht he dat ik die zo snel wistIk vind het een zeer indrukwekkende en goede film.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:23 schreef Neleos het volgende:
Astrid Lindgren of zoiets?
Pipi in ieder geval.
Dat is de schrijfster van het boek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:23 schreef Neleos het volgende:
Astrid Lindgren of zoiets?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben niet zo op de hoogte van wintersporters.
Geschokt?quote:
Romantisch hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:43 schreef peaceman het volgende:
American History X, 1 van de 1e films die we samen gezien hebben of niet Diaan? Ik dacht laten we romantisch beginnen hahaha![]()
Wel een vreselijk goede film!![]()
Ja zou wel eens kunnen, maar het was wel na een paar maanden volgens mij. Was al in mn nieuwe huis... zonder meubels nog....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:43 schreef peaceman het volgende:
American History X, 1 van de 1e films die we samen gezien hebben of niet Diaan? Ik dacht laten we romantisch beginnen hahaha![]()
Wel een vreselijk goede film!![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:54 schreef Neleos het volgende:
Arjen Robben
Prettig weekend Diaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
16:00..... weekend![]()
. Ik ga nu weg, misschien tot vanavond en Peaceman... tot straks!!
Geen actrice.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Kate Beckinsale?
Prettig weekendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
16:00..... weekend![]()
. Ik ga nu weg, misschien tot vanavond en Peaceman... tot straks!!
Nee, maar je denkt wel de goede kant op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Die erfgename van Onassis?
Ze is wel vaak aan de zuip. Maar dat is niet zo gek met zo'n vader.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ze ziet er best goed uit. Zou je niet verwachten met zo'n vader...
Gaat over de traagheid neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:21 schreef wyccie het volgende:mr_ano.
Die Barbara Bush is idd knap, beetje kruising tussen Kate Beckinsale en Jennifer Love Hewitt.
Wie heeft Fok! iets misdaan??? Waarom worden we zo gestraft?
Heb je hem misschien aan Fok! verkocht en draait het forum daar nu op?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:26 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik krijg weer trauma's van mijn oude computer, met maar 64 mb aan werkgeheugen![]()
Volgens mij niet, want de andere topics zijn bij mij net zo traag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:29 schreef wyccie het volgende:
Zal het misschien aan de hoeveelheid plaatjes in dit topic liggen? Ik heb maar voor de zekerheid wat oude weggehaald.
Nee, heeft volgens mij met het aantal users online te maken en de snelheid van de servers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:29 schreef wyccie het volgende:
Zal het misschien aan de hoeveelheid plaatjes in dit topic liggen? Ik heb maar voor de zekerheid wat oude weggehaald.
Bijna 2500 mensen online idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef wyccie het volgende:
Iedereen is natuurlijk aan het Fokken, omdat het geen barbecueweer is
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je hem misschien aan Fok! verkocht en draait het forum daar nu op?
Dan is dit wel ineens hoor, want vorige week draaide alles nog als een tierelier.... Bovendien er zijn toch niet ineens zoveel nieuwe mensen bijgekomen??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, heeft volgens mij met het aantal users online te maken en de snelheid van de servers.
Hmmm... daar heb je een punt. Misschien zijn er een paar servers uitgevallen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan is dit wel ineens hoor, want vorige week draaide alles nog als een tierelier.... Bovendien er zijn toch niet ineens zoveel nieuwe mensen bijgekomen??
Het is hem niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:51 schreef wyccie het volgende:
Lijkt een beetje op Terence Stamp.
misschien is Fok aan het bezuinigen ofzo??
Hij lijkt op Sir Bobby idd. hoopte stiekem dat iemand dat zou roepen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:00 schreef Neleos het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbaltrainer...
Nee, waarschijnlijk zijn advocaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat trouwens Billy Crystal die achter hem staat?
Dat nieuwsfeit is helemaal langs mij heen gegaan. Ik moet toch vaker de krant lezen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer was vroeger bekend van een tv-serie, maar was tot begin dit jaar voornamelijk in het nieuws vanwege de verdenking van moord op zijn ex-vrouw. Hij werd vrijgesproken.
Hij lijkt idd ook op de Joegoslavische premier Zoran Djindjic die een paar jaar geleden afgeknald is. Maar weer:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef Neleos het volgende:
Een joegoslaaf?
Karadzic of Mladic misschien?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:15 schreef wyccie het volgende:
Dan is dat Robert Blake toch? Of ben ik in de war?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |