Niets, maar ik was te lui om de OP te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:19 schreef HeatWave het volgende:
En wat mankeerde er aan jouw [nieuw topic] knopje??
Juist, dat is dus precies de reden waarom ik 'm niet opende! Als HW nou zelf ff die icons fixt ipv Skaai al die tags te laten fixen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Niets, maar ik was te lui om de OP te maken.
Om de een of andere reden kon ik de OP uit deel 7 niet CTRL-C + CTRL-V doen.
Weinig zin om al die tags handmatig te doen... en dan nog die usericons.
Ik had geen rechten het bericht te wijzigen zei het systeem toen ik effe copy/paste wilde gaan doen.
Vreemd eigenlijk
Niet leuk om in gesloten topics te gaan postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh wederom, altijd een leuk topic om na te lezen.
Bite me, you mere mortalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet leuk om in gesloten topics te gaan posten.
hihiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef Skaai het volgende:
Tadaa!
Waarom is er niet ff een handige Willie Wortel die de code van de OP ergens online zet ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, dat is dus precies de reden waarom ik 'm niet opende! Als HW nou zelf ff die icons fixt ipv Skaai al die tags te laten fixen..
Lijkt er wel op anders.quote:
[insert schouderklop-smiley]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef Skaai het volgende:
Tadaa!
Dus... ?quote:
JIJ begon te janken dat er nog geen nieuw deel was....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Klaag dan ook niet dat ik te lui was om dit deel te openen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIJ begon te janken dat er nog geen nieuw deel was....
Ja ik ga 'm nu niet meer aanpassen hoor, etter!quote:
Heb je al een slaapplaats? Als je uberhaupt nog gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
Nee, static negeert mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je al een slaapplaats? Als je uberhaupt nog gaat
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Waarom staat anosmie nog niet in de OP?.
Ze heeft haar tieten nog niet gepost.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Waarom staat anosmie nog niet in de OP?.
Ow?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze heeft haar tieten nog niet gepost.
Dat hoeft ze ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze heeft haar tieten nog niet gepost.
daar had ik ook al last van..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Niets, maar ik was te lui om de OP te maken.
Om de een of andere reden kon ik de OP uit deel 7 niet CTRL-C + CTRL-V doen.
Weinig zin om al die tags handmatig te doen... en dan nog die usericons.
Ik had geen rechten het bericht te wijzigen zei het systeem toen ik effe copy/paste wilde gaan doen.
Vreemd eigenlijk
Jahoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:42 schreef Ole het volgende:
Origninele TT..
Maar mag mijn naam verbeterd in de OP????
Oh hellup, er is al één afmeldingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |