Dank je welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:50 schreef Svensational het volgende:
Eerst afscheid nemen, om vervolgens als modje terug te komen!
Welkom terug en veel succes.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:52 schreef QyRoZ het volgende:
Sterkte.
Kan ik je hier ook nog op ignore zettenquote:
Ik ben wel een van je linkjesdroppers ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kan ik je hier ook nog op ignore zetten![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben wel een van je linkjesdroppers ja!
Wacht maar twee weken als die mod af isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:12 schreef Svensational het volgende:
Toch jammer dat je geen naamtopic in MED hebt..
Ik wil ook mod worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef Jump het volgende:
Zo, marty, tevreden met je notes aantal?![]()
werk, sex, vriendin?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
drie woorden: tijdgebrek, druk, privéleven
QG is renee zwanger?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
drie woorden: tijdgebrek, druk, privéleven
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef Jump het volgende:
Zo, marty, tevreden met je notes aantal?![]()
Werk kan nog net, maar de vriendin wordt lastig. En sex kan je al helemaal vergeten nu. Sorry Rip, misschien had ik beter even met je moeten overleggen voordat we Marty blauw gingen maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan dat niet samen met DIG mod zijn?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Werk kan nog net, maar de vriendin wordt lastig. En sex kan je al helemaal vergeten nu. Sorry Rip, misschien had ik beter even met je moeten overleggen voordat we Marty blauw gingen maken.
Schat we blijven wel ***** hoor maak je niet drukquote:
Allebei wel met iemand andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Schat we blijven wel ***** hoor maak je niet druk
Als je maar van elkaar houdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Allebei wel met iemand anders
Maar dat doet niks af aan het feit dat er wel ****** gaat worden![]()
Jij bent jaloers dat er bij jou niet ******* wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Allebei wel met iemand anders
Maar dat doet niks af aan het feit dat er wel ****** gaat worden![]()
oi beeebquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef BlueCurl het volgende:
Marty! Flappie Dude!
Zegt wie?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat er bij jou niet ******* wordt
Lucille had eht te druk met het modden van DIG en TRV + nog eens Forum Admin. En QG ook te weinig tijd. Dusja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef wimmel_1 het volgende:
Hmmm .... binnen een maand méér dan de helft van de "Crew" op !DIG vervangen...
Maarueeh; Marty: sterkte ermee..... én QG : GENIET ZE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |