quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef BaggerUser het volgende:
wanneer gaan we een baan als nachtwaker zoeken ? is er in zwolle geen 24/7 PP ?![]()
Nopequote:
hoiquote:
en half 6 sliep je nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik was om 11 uur al wakker.. heb de hele dag gelezen
ik heb nog 2 Engelse boeken die ik uit wil lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik was om 11 uur al wakker.. heb de hele dag gelezen
ik ben t wel gewend.. en veel koffie drinken wil ook nog wel es helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en half 6 sliep je nog niet
mên, ik zou dan om 11 uur mn ogen nog niet open kunnen houden
slaapproblemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben t wel gewend.. en veel koffie drinken wil ook nog wel es helpen
vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
slaapproblemen?
of gewoon vakantiemodus?
gewoon een nacht niet slapen en dan de nacht erop vroeg gaan slapen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
vakantiemaar ik moet binnenkort weer in een normaal ritme zitten anders heb ik niks aan me vakantie in zandvoort
Brechtje laat dr neus ook even zienquote:
en dan ook nog snachts pizza etenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Brechtje laat dr neus ook even zien![]()
Inge je bent echt gestoord... das nie gezond hoor voor iemand zo jong als jij![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Inge je bent echt gestoord... das nie gezond hoor voor iemand zo jong als jij![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en dan ook nog snachts pizza eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |