quote:Junkiesietze:
Stonden we zo te chillen met een hele scootergang, was wel vet..
Stonden we bij de hoogvliet, komt er zo'n gast langsrijden op de fiets. Roept een vriend van me: hee [insert name]
die gast reageert niet, dus die vriend van me zo: pff kankermongool.
Komt die gast even later terug met 3 van zijn negermatties
Vraagt ie eerst zo: he wie heeft er lange flue... nou, iemand paast hem een fluetje.
Begind die daarna zo te trippen van: wie noemde mij een kankermongool blaalb en toen kwam zo'n mattie dreigen met een bierflesje en die andere mattie zo roepen van "hij steekt je hij steekt je serieus swa!"
Dus wij zo ""
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
toen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
maar jezus trippen om zoiets lomps doe ff normaal dan
Die zoeken we op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A san na sranan-slang, brada.
*tingelingeling*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A san na sranan-slang, brada.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*tingelingeling*
Een ongelovelijke Surinaamse dealer, vriend.![]()
Is dit straattaal of bedoel je ongelofelijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:49 schreef Waxxer het volgende:
*tingelingeling*
Een ongelovelijke Surinaamse dealer, vriend.![]()
gejenst: voor gek gezetquote:
Met de nadruk op "v"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:51 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Is dit straattaal of bedoel je ongelofelijk?
Van die site :quote:
quote:ik heb bloed aan mijn sudderlapje: ben ongesteld
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:19 schreef Beach het volgende:
Was ie maar dood.
Het is dan ook niet voor niets de KLAAG baak!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:08 schreef Het_hupt het volgende:
OMG die twee scOOtah dudes zijn erg popie jopie hier in KB![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |