daar moest wees staanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
alWEER creatief??
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet reddenquote:
Lekker rustig aan doen en vakantie vieren jijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet redden
vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen en vakantie vieren jij
Da's altijd goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me eigenlijk erg gelukkig, tevreden en blij
Zomaar
Je wil graag zoveel slapen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet redden
Neequote:
quote:
Graag...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moeten we je afentoe wakker schudden ?![]()
*knuffel geeft.
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik realiseerde me net dat ik eigenlijk helemaal geen problemen heb
Zomaar
Ik lijk dromenvanger wel
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm nee.. En dokter weet er al van enzow?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zin. Dus eigenlijk lijk je helemaal niet op dromenvanger
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |