Sinterklaas nog tegengekomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heel simpel: 2 weken op vakantie geweest
Had je een rijbewijs dan? Je gaat me niet vertellen dat er in Numansdorp fatsoenlijk OV isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben van het idee afgestapt om elke dag de 22,5 km naar m'n werk te fietsen. Toch net iets te ver, vooral 's avonds op de terugweg zie ik het even niet zo zitten
In Numansdorp wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Had je een rijbewijs dan? Je gaat me niet vertellen dat er in Numansdorp fatsoenlijk OV is.
Hmmm, het valt nog best mee zie ik op 9292OV. Binnen een uur met één goede overstap. Op de schaarse dagen dat ik op het OV ben aangewezen doe ik er langer over.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Numansdorp wel hoor. Alleen sluit het voor geen meter aan op het OV naar Ridderkerk...
Maar euhm.. geen rijbewijs nee. Best lullig als je leidinggevend bent...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef anne1982 het volgende:
Ik heb een dom zusje....De rede hier
Ik sms: Moet ik morgenvroeg de paarden voor je doen?
zij: Ja, 1tje buiten en de andere eten geven!.. weltruste...
Ik: sorry dat ik nog eens stoor, maar wat te eten???
zij: Euhm, verzin maar wat, maar liever geen spaghetti of zoiets... als het kan dan!
Ik: Ik bedoel de paarden muts..... Hoeveel brok.. of mix moet ik die geven!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fiets is ook een uurtje..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hmmm, het valt nog best mee zie ik op 9292OV. Binnen een uur met één goede overstap. Op de schaarse dagen dat ik op het OV ben aangewezen doe ik er langer over.
En leidinggevenden die zich meten aan het formaat van hun auto, dat is pas lullig...
Dat is nog het ergste... ze heeft zelf vandaag nog kip gehaald, die we morgen zouden eten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:22 schreef creno het volgende:
[..]
ze heeft vandaag toch boodschappen gedaan ? of was dat alleen voor vandaag ?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
En ja hoor, dat dacht ik al, column te heftig.
Idd. Ik ben ingesprongen op een actualiteit, ging over "banen". De column zou ongepast zijn en niet passen bij de diversiteit blablabla...quote:
Ik ben blij met mijn baan.. en ben blij dat er rijbanen zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd. Ik ben ingesprongen op een actualiteit, ging over "banen". De column zou ongepast zijn en niet passen bij de diversiteit blablabla...Dan denk ik, als ik een ándere mening heb, is dat juíst diversiteit. En volgens mij zijn er genoeg homo's die niks van banen moeten hebben. Toch?
Of ben ik wéér eens de enige?
Mogen we meelezen? Misschien kunnen wij hem wel aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
En ja hoor, dat dacht ik al, column te heftig.
*Wax knuffel en aai over bolletje geef*quote:
OK, een verkapte "ik hou d'r van"-boodschap dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn baan.. en ben blij dat er rijbanen zijn
Als hij niet geplaatst wordt, zet ik hem op mijn weblog...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:29 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Mogen we meelezen? Misschien kunnen wij hem wel aan.
*grinnik*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Ryan_R het volgende:
Moet nog effe geld over maken naar een rekening, waarvan ik vergeten was dat ik die had. Nu is er geld voor een pasje afgeschreven en sta ik in het rood. Als ik niks stort, komt het incasso bureau langs. Binnenkort maar even op gaan zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |