Ik ken het niet, vertel naderquote:
Vorig jaar heb ik elke aflevering gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ken het niet, vertel nader![]()
Op tv? zo ja, welke zender. vanaf wanneer, waar en hoe laat?
![]()
volgens mij loop ik achter
Vanaf 19 september bij BNN op Ned. 2quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf 19 september bij BNN op Ned. 2
Met 1 hand zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik elke aflevering gezien.
Het gaat dus over drie verwende 'bitches'.
En het komt op BNN. Wanneer en hoe laat weet ik niet.
Dat over the top was juist het geniale eraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met 1 hand zekerBitches
Ik vond het maar een kutserie die way over the top was.
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch.quote:
Nee, juist niet. Het lag er veel te dik op en over de top is op zich niet slecht natuurlijk mits goed uitgevoerd. Dit was ging er gewoon om en het was totaal niet grappig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat over the top was juist het geniale eraan..
0 handen danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch..
Ik vond het geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lag er veel te dik op en over de top is op zich niet slecht natuurlijk mits goed uitgevoerd. Dit was ging er gewoon om en het was totaal niet grappig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa is niet zoals anderen, dat weet je toch..
Je moet die mening toch ooit gevormd hebben hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
want ik vind het een kutserie en keek dus niet.
Je vindt het een kutserie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb een alibi, want ik vind het een kutserie en keek dus niet.
Ja, maar wat vind jij wel goed???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
bitches was een héél, héél slecht programma
Ha, ik was eerderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vindt het een kutserie.
Daarvoor moet je het programma toch wel een keer gezien hebben.......
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het modden.
Ofzo..![]()
Het is een single he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
6 euro!
zo duur zouden alle cd's moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |