Weet niet, lijkt me niet dat de huidige stand de meest effectief is voor een verkeerscamera... Waarschijnlijk dus een beweegbare camera die na de crash gedraaid is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan zal de crash er naar alle waarschijnlijkheid ook wel op staan.
Mjah, daar zit iedereen op te wachten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef kenz het volgende:
beelden
Kan kloppen, ze nemen altijd precies de hoeveelheid mee voor de vlucht plus een beetje extra voor noodsituaties (bijvoorbeeld niet direct kunnen landen.) Waarschijnlijk brandt dat "restje" nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef T1andonly het volgende:
lange vlucht, dus weinig kerosine aan boord vertellen ze
Dus het is al brandend neergestort?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
CNN: "Lightning strikes and then plane bursting into flames"
Volgens mij ook, want ik zag bij beelden in het begin de camera naar een goede positie draaien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Weet niet, lijkt me niet dat de huidige stand de meest effectief is voor een verkeerscamera... Waarschijnlijk dus een beweegbare camera die na de crash gedraaid is.
waarom in Afrika en je wil je graag een mensen dood hebben '?'?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Eightball het volgende:
Ik zit dagelijks te wachten op een klap van een A-300 in West-Afrika...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |