CNN gaf aan dat het 'trying to land' was ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Als het Air France is gaat het ook KLM aan. Vraag me af of er slachtoffers zijn, aangezien het toch gebeurde bij de start.
Toch niet: A340quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef the_disheaver het volgende:
Ik gok op een 747-400
Heb het al verandertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
CNN gaf aan dat het 'trying to land' was ...
Zo ziet 't idd wel uit jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb het al verandert![]()
Volgens CNN is het waarschijnlijk ernstig...
Ja idd. Voor een vliegtuig dat landde ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef SkaterSam het volgende:
Het vliegtuig had dan nog best wat kerosine, als het zo brandt
Nou ja.. het zal grotendeels intact zijn geweest voor het begon te branden in tegenstelling tot een vliegtuig dat van grote hoogten is neergestort. Maar het heeft wel een smak gemaakt ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
NOS-TT zit er dus redelijk naast: "Vliegtuig in brand bij Toronto"
Het is een tikje erger..
Het LEEK eerst vooral aan de achterkant te branden. Hopen dat mensen nog via de voorkant hebben weten te ontsnappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef T1andonly het volgende:
Gezien de beelden vrij weinig overlevenden
Ik vrees als ik dat zo zie.. maar met deze beelden van ver af weet je het nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Zouden die mensen kans hebben gehad om te vluchten of zitten die vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |