Gewoon braaf wachten !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
En daarna m'n zuurverdiende geld uitgeven aan de DVD-box.... Wees maar niet bang hoor.
Oh yeah!quote:
En dan komt er na die 20 afleveringen nog een seizoen 7, of zijn dat die 7 afleveringen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..
Dat zijn inderdaad die 7 afleveringen, wie weet wat er daarna nog komt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:45 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En dan komt er na die 20 afleveringen nog een seizoen 7, of zijn dat die 7 afleveringen?
dacht `t niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 jaar! wachten??!?! asjeblieft zeg!
Had je me die box maar niet moeten verkopen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu pas dat serie 4 op TV is. Ik ga het weer volgen, is al een poos geleden dat ik seizoen 4 heb gezien
Ja, dat was echt lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was echt lache![]()
en dat die vent in de file stond doordat zijn vrouw daar was verongelukt![]()
CE gaat halen voor dat interview zegt ze trouwens nog iets intersant?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Staat in de nieuwe Vara gids een lang interview met Edie Falco (Carmela)![]()
heb m nog niet helemaal gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
CE gaat halen voor dat interview zegt ze trouwens nog iets intersant?
Hey!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was echt lache![]()
en dat die vent in de file stond doordat zijn vrouw daar was verongelukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |